Opteron Postad 13 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2012 kollade alla lappar, är inte alls lätt när det är svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 13 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2012 Bokade just biljett till Japan, ska åka snowboard i puder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 13 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2012 Bokade just biljett till Japan, ska åka snowboard i puder Lika bra att skriva när man ändå klickat! Instaklickade på "citera" för att det i min värld kändes som en "gilla-kanpp".. Vart i japanernas land? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 13 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2012 Bokade just biljett till Japan, ska åka snowboard i puder Cool. Har hört mkt om puder i Japan. Rykten säger att japaner är rädda för skogstroll osv och därför låter bli att åka på dessa områden. Vart bär det av? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 13 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2012 Dagens sad : http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15602496.ab Det där va riktigt sorgligt att se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 13 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2012 Cool. Har hört mkt om puder i Japan. Rykten säger att japaner är rädda för skogstroll osv och därför låter bli att åka på dessa områden. Vart bär det av? Tydligen ska vi till "hakuba", är det top nice? Vh dricker glögg! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 14 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2012 Tydligen ska vi till "hakuba", är det top nice? Vh dricker glögg! Vet faktiskt inte, har ingen koll, bara hört lite rykten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 14 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2012 ? Reverb? Självklart ska man ha reverb. Går inte att spela t.ex. gitarr utan det när man vant sig vid det. Vad är det du inte gillar med ett "fylligare sound"? Inga genvägar osv. Fuck, riktigt deppig artikel. Humöret sjönk direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 14 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2012 Dagens sad : http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15602496.ab fyfan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 14 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2012 Människor kan vara så jävla elaka, vafan, låt henne vara för helvete? Hon flyttar från staden för att starta ett nytt liv, men nog fan skall killen även dit och häckla/stalka/förnedra henne. Blir så jävla less(en)! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 16 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2012 60k händer spelade men funderar på att lägga ner projektet tills det att jag faktiskt klarar av att spela någon vinnande form av poker. Har till och med hittat gammal klassisk tilt senaste dagarna och gått upp och skottat friskt, vilket såklart inte heller har gått bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 16 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2012 (redigerade) . Redigerad 21 Februari , 2016 av hankie123 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 16 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2012 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 16 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2012 (redigerade) . Redigerad 21 Februari , 2016 av hankie123 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 16 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2012 Tror aldrig jag plussat någonsin på lockdowna och trycka volym Borde ju kanske vunnit vid något tillfälle eftersom man ändå provat göra de gång på gång på gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 16 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2012 Bra tips, ty! Jag skriver från telefonen så blir kortfattat, men är mest missnöjd med mig själv för att jag gång på gång brister i disciplinen och börjar göra dåliga syner/bluffar när det går kallt. Känner att jag borde lägga tid på att förbättra mitt spel istället för att tänka volym volym volym. Kort sammanfattat så är jag mest tiltad på mig själv. Nu ska jag öppna upp mitt gamla javaprojekt och lösa poker, postar facit när jag är klar =) Och ja, det här var första enda och sista gången jag rakeraceade haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 16 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2012 varför inte göra båda? du är ganska ensam om att kunna spela bra under race imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 16 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2012 Volymgrind kan sammanfattas i följande enkla punkter: det man inte har i huvudet får man ha i benen kommer man inte ihåg vad man skulle göra får man gå flera gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 16 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2012 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 16 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2012 Wow fotbollen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 16 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2012 Nu ska jag öppna upp mitt gamla javaprojekt och lösa poker, postar facit när jag är klar =) Låter spännande. Att skriva en (bra) bot är väl ett av de effektivaste sätten att lära sig spela poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Earthnut2 Postad 16 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2012 Nu ska jag öppna upp mitt gamla javaprojekt och lösa poker, postar facit när jag är klar =) en CFRM-implementation möjligtvis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 16 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2012 Wow fotbollen en riktig pokerspelare kollar inte fotboll utan backar fem inköp istället! Följde den iof lite halvt via folks facebook-kommentarer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 17 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2012 Låter spännande. Att skriva en (bra) bot är väl ett av de effektivaste sätten att lära sig spela poker. Åtminstone ett av de mest frustrerande. Nu tror jag dock vår ärade vän mer var inne på Markovkedjor och sekvenskomprimering / sequence manifolds i en renare och mer fullständig form. Det kan iofs också hända att jag överskattat syftet med hans intresse för slantsingling Rolig introduktion: Generating and Solving Imperfect Information Games Approximating Game-Theoretic Optimal Strategies for Full-scale Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts