Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

Update:

 

19,8k händer spelade totalt. Svårt att inte vara nöjd med volymen so far. Gjorde dock en resultatcheck då jag avklarat 1/5 av målet och mina 2,1 evbb/100 än så länge känns inte jättevasst med tanke på att jag tycker att jag sprungit riktigt riktigt bra. Måste försöka jobba lite på mitt spel verkar det som.

 

Nu tvättstuga :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

klarat dig undan backsessionerna so far?

 

Ungefär 50-50 plus- och minussessioner so far, men plus-sessionerna är betydligt större, har sprungit en bit över EV. Spelade just 2k händer och hjärnan känns som en tvättsvamp ungefär. Är ju en bit kvar till målgång på projektet så är lite orolig men har ju hållit ett lite högre tempo än nödvändigt också så det löser sig säkert =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oerhört bra och behaglig cover såhär på "morgonkvisten". tack för den!

 

Kunde verkligen inte sluta lyssna på den här igår morse (eller kväll, hur man nu ser på det), lite småmagisk sådär =)

 

Spelat många händer idag. Passerade precis 30k händer så ligger en bit före schemat iaf =)

 

Nu ska jag sova. Imorgon blir det förhoppningsvis lugnare med spelandet =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kunde verkligen inte sluta lyssna på den här igår morse (eller kväll, hur man nu ser på det), lite småmagisk sådär =)

 

Spelat många händer idag. Passerade precis 30k händer så ligger en bit före schemat iaf =)

 

Nu ska jag sova. Imorgon blir det förhoppningsvis lugnare med spelandet =)

 

Riktigt fin, känsloframkallande, går ju typ inte att sluta lyssna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

får liknande känsla av denna (som kanske postats här innan)

 

 

Fick inte jag =P Men de var ju helt klart duktiga på att sjunga.

 

Spelat poker idag igen 35k händer totalt nu. Ordnat en coach också vilket verkar behövas för det har gått rätt kallt ett tag nu. Nya tag imorgon! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja 48k händer. Spelar BE-poker för tillfället men ska snart börja jobba på den biten också ordentligt snart =) Blev ingen sömn inatt så blir nog att sova nu och köra morgongrinden. Det känns hur som helst sjukt bra att jobba såhär hårt, det var ett tag sedan. Det är på något sätt meningsfullt att ha ett mål och se en miljon olika saker som behöver förbättras på vägen dit. Har nya idéer för nästa månad om jag överlever den här =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...