Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

lite småtilt, sovit en perfekt skönhetssömn, druckit en halvliter smoothie, tagit halvtimmesdushen, plockat fram ett nytt japanskt rakblad o rakat den perfekta rakningen, kört tandtråd o borstat tänderna, ansiktskräm i ansiktet, nya linser i ögonen o så hör man "pling".

 

"Tja Opteron, jag måste tyvärr ställa in våran fika, kom lite grejer i vägen så jag hinner inte. Men har du tid imorgon istället? "

 

Så onödigt fräsh just nu liksom :P

Redigerad av Opteron
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lite småtilt, sovit en perfekt skönhetssömn, druckit en halvliter smoothie, tagit halvtimmesdushen, plockat fram ett nytt japanskt rakblad o rakat den perfekta rakningen, kört tandtråd o borstat tänderna, ansiktskräm i ansiktet o så hör man "pling".

 

"Tja Opteron, jag måste tyvärr ställa in våran fika, kom lite grejer i vägen så jag hinner inte. Men har du tid imorgon istället? /Shelley"

 

Så onödigt fräsh just nu liksom :P

 

Dax för lyxrunk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dax för lyxrunk.

 

nee, har typ helt lagt ner med att runka, generellt ointresserad av 99% av all porr och gillar känslan av att pungen blir full när man inte fått till det på ett tag :-D

 

H kommer dessutom vid fyra. Byter för övrigt namn på H till ekorr-flickan från nu för att kunna matcha våffel-tjejen, ekorr-flickan förtjänar mer än bara en bokstav. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror inte jag gillar att vika river...

 

http://www.holdemmanager.net

NL Holdem $20(BB) Boss Game#1306111052

 

maj21 ($1,241)

TILTBLUFF ($4,131)

Gert_Steel ($4,210)

moneymake ($1,915)

Opteron ($3,609)

 

maj21 posts (SB) $10

TILTBLUFF posts (BB) $20

 

Dealt to Opteron Tc Ac

fold, fold,

Opteron raises to $50

fold,

TILTBLUFF raises to $200

Opteron calls $150

FLOP ($410) 8d 3h Ts

TILTBLUFF bets $360

Opteron calls $360

TURN ($1,130) 8d 3h Ts 8s

TILTBLUFF bets $847

Opteron calls $847

RIVER ($2,825) 8d 3h Ts 8s 5c

TILTBLUFF bets $2,723 (AI)

Opteron folds

TILTBLUFF wins $2,810

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tror inte jag gillar att vika river...

 

http://www.holdemmanager.net

NL Holdem $20(BB) Boss Game#1306111052

 

maj21 ($1,241)

TILTBLUFF ($4,131)

Gert_Steel ($4,210)

moneymake ($1,915)

Opteron ($3,609)

 

maj21 posts (SB) $10

TILTBLUFF posts (BB) $20

 

Dealt to Opteron Tc Ac

fold, fold,

Opteron raises to $50

fold,

TILTBLUFF raises to $200

Opteron calls $150

FLOP ($410) 8d 3h Ts

TILTBLUFF bets $360

Opteron calls $360

TURN ($1,130) 8d 3h Ts 8s

TILTBLUFF bets $847

Opteron calls $847

RIVER ($2,825) 8d 3h Ts 8s 5c

TILTBLUFF bets $2,723 (AI)

Opteron folds

TILTBLUFF wins $2,810

 

Jag gillar att vika river :D Eftersom jag är fisk så kan jag vika turn ibland också lite beroende på hur mycket fi 3betar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snubben heter TILTBLUFF, borde inte vika river då liksom...

 

+1 men kan fan inte komma på vad jag tkr.. Känns instinktivt att folk tenderar att vara hestapolariserade här men mot en riktigt duktig spelare bli vi ju pwnade om han inte blir de och vi börjar bluffcatcha så här brett..kan inte bestämma mig:-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snubben heter TILTBLUFF, borde inte vika river då liksom...

 

Kan inte bestämma mig riktigt men jag tror att du lägger lite för stor vikt på namnreaden här =) Från och med turn så fångar du ju bara bluffar i princip. Orkar han verkligen bluffa så ofta som behövs för att det ska vara EV+ att syna ner?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är ju en rätt dum hand att lägga upp, är ett beslut som verkligen varierar från fi till fi och TILTBLUFF är inte en reg som är särskilt dålig på det sättet som de flesta regs är dåliga på, tror jag kom fram till att han verkligen orkar bluffa för stack där tillräckligt ofta för att jag ska vara tvungen att syna men är nog marginellt. <3 ekorrflickan för övrigt och <3 indisk mat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nee, har typ helt lagt ner med att runka, generellt ointresserad av 99% av all porr och gillar känslan av att pungen blir full när man inte fått till det på ett tag :-D

 

H kommer dessutom vid fyra. Byter för övrigt namn på H till ekorr-flickan från nu för att kunna matcha våffel-tjejen, ekorr-flickan förtjänar mer än bara en bokstav. :-)

 

Har tänkt samma sak många gånger och nu har jag slutligen funnit lösningen: http://thepiratebay.org/torrent/4583445/Overcome_Masturbation_Addiction :mrgreen:

 

Läste precis klart boken om Guns 'n roses gitarrist Slash. Spännande kille såklart även om det kanske inte är så jätteimponerande att bli världskändis när man redan från födsel umgåtts med halva LA-eliten. Helt klart en massa underhållande historier även om jag helt klart föredrar "the dirt" och "heroin diaries", om Mötley respektive Nikki Sixx, före den här boken. Budskapet är dock solklart precis som i de flesta andra biografier jag läst under det här och förra året, framgång är en produkt av hårt arbete, att aktivt jobba mot sitt mål, social förmåga och en vilja att ta alla chanser som dyker upp. Alla dessa personer kör 100% i varje situation, ingen halvfartsmeskörning som jag själv sysslar med ibland. Dags att att jag skärper till mig :-D

 

Funderar på vilken bok som blir nästa projekt. Har en om Gandhi bland annat som jag är lite sugen på att ta mig igenom. Är för övrigt klar med KTH för terminen, även om det inte blev speciellt många poäng avklarade, så redan imorgon blir det stenhård grind med opteron. Ska spela minst 3k händer imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men du är ju blir ju överkåt av så sjukt mycket porr så lite mer förlåtet att vara runkberoende när man inte behöver leta mer än 30sek för en asbra runk-session :mrgreen:

 

Du förenklar den ädla konsten att hitta rätt porr. Det är verkligen ingenting man gör i en handvändning. Speciellt när den gyllene regeln, att man aldrig kan komma till samma porr mer än absolut max 3 ggr, gäller. Vill inte tänka på hur många timmar av mitt liv jag lagt på det haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmmm, fick just diss-smset:

 

Alltså, det är nog ingen bra idé förresten. Jag träffar typ någon nu, och känns lite konstigt att gå o fika med en kille jag träffat på krogen. Sorry. Men vi kanske ses någon gång. Ha det fint.

 

 

Hade ju för mig att hon hade pojkvän men tycker inte det borde vara ett hinder 8-) Fnular på vad jag ska svara, nån som är episkt bra på sms-game-flow?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såna där tjejer vill man ju inte träffa i vilket fall, veliga brudar är det värsta som finns

 

Njae, målet med att ragga tjejer är ju för mig iaf att i slutändan hittar den absoluta dröm-tjejen och när man väl gör det veta att hon kommer bli kär i en tillbaka, så har absolut inget emot att anstränga mig på tjejer som vill vara svårfångade. Dessutom är denna tjej så absurbt löjligt fin imo =)

Redigerad av Opteron
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...