Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

Sådär, blev väckt av Chofritz vid nio som planerat med en stor latte, på med kallingar o mjukisbyxor. Lova att inte kolla resultatet, ägna en timme åt att lista ut varför mitt tangentbord slutat funka, i med nya batterier och så feeet grind.

 

Blivit brutalslakatad på 10/20 men hållit 21bb/100 så marginellt plus iaf, chofritz har sprungir riktigt fint och är dubbelt så mkt plus som jag (vi har obv. kollat resultatet :mrgreen: ) men tycker det borde kunna lösa sig framåt kvällen =)

 

Nu blir det sushi!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bortsett från att jag har droppat ungefär 2700 till opteron idag så går det bra. Upp 3k so far. Gick ner ifrån 5/10 eftersom det bara var guybrush, nickleeson, opteron osv överallt, kändes som det fanns bättre tillfällen att skotta på. Värdet på 2,5/5 var ju dock sjukt bra så det gjorde inte så mycket =)

 

Nu middag som uppladdning inför monsterkvällssessionen.

 

Opteron verkar dock inte springa sådär överdrivet bra och som vanligt plussar vi aldrig båda två.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så sjukt episk lockdown. Hittade obv rekorplusset 10k och skulle stänga ner. Näst sista handen 3betar jag KK från SB. En shortstack flattar och ursprungshöjaren 4betar. Vi är 300 bb djupa så jag flattar. Flopp 986 typ. Synar en halvpottsbet men viker när han skjuter turn bara för att jag inte pallar att förlora en massa sista handen. Etersom shortstacken är all in så får jag se hans hand, AA. Med den incidenten inräknad så slutade kalaset 9,6k upp på 5k händer ungefär, vilket fortfarande är rekord i både plus och volym. Sjukt nöjd osv :D

 

Opteron nöter fortfarande och ligger nog till och med plus nu :D

 

Nu ska man bara försöka att hitta hem också :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Chefen ringde just och pratade in på min telefonsvarare angående att jobba i sommar. Har varit lite för run-good på pokern senaste tiden för att känna något sug alls att jobba så det kändes inte asnice att höra "Du sa att du ville va ledig EN vecka i sommar. Det vore bra om du kunde höra av dig till mig så snart som möjligt så ska du få veta när du SKA jobba och få schema". Har dock lovat att vara vikarie så jag vill inte banga ur helt, plus att det kan vara skönt att jobba några dagar trots allt, men på henne lät det ju som om hela sommaren var uppbokad :S

 

Som lite kuriosa så kan jag nämna att jag sprang över all-in EV igår på svs =) Och det EV:t är ändå trasigt åt andra hållet :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

... nu minsann har vunnit TIOTUSEN på poker

 

;-)

 

Rent allmänt är ju 9-17 det absolut tråkigaste som finns och att jobba så i mer än några veckor gör att jag får panik för att livet känns så otroligt meningslöst. Vi är iofs två vikarier så har jag tur kan jag kanske dumpa över en hel del tider på henne.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

svennebanansvennebanansvennebanansvennebanansvennebanansvennebanaaaaaaaaan svennebanan

 

http://www.youtube.com/watch?v=1aNWqOumsnQ

 

tror verklgien idag blir en fin dag, absolut pokerfritt o massa saker pågång =)

 

Borde också skaffa ett våffeljärn för övrigt men blir nog pannkakor med bacon o lingon till lunch iaf, inte lika sött o frasigt men men... :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet vad som hände igår? Tror jag träffade en pink floyd från forumet, kan ha drömt :shock:

 

Tror inte du drömde, trevlig kille, dock mkt starkt att vara vaken 0857 efter vad du hällde i dig igår, C gjorde för övrigt sitt bästa för att förklara för våffeltjejen att hon bara var ditt sistahands-alternativ men tror inte han var så framgångsrik. Tillräckligt framgångsrik för att hon skulle orka prata med mig om det iaf medans hon vänta på att du o polen skulle bli kontaktbara...

 

Själv värmde jag upp med episk framgång med dejten med ms universum (vi låg inte på efterfesten förut för hon blev "räddad" av sin kompis) Båda hade för övrigt pojkvän så hon hade serious talk efteråt igår om huruvida hennes pojkvän kunde vara "the one" eller inte trots att hon t.ex ville ligga med mig :shock:

 

Dock var hon inte så intressant som man kunde hoppas så blev mest mer kär i erkorrflickan ist, vi åt frukost för två timmar sen o nu har jag varit o fotat reklamkampanj åt en polare som startat företaget http://www.cykelskylten.se...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror inte du drömde, trevlig kille, dock mkt starkt att vara vaken 0857 efter vad du hällde i dig igår, C gjorde för övrigt sitt bästa för att förklara för våffeltjejen att hon bara var ditt sistahands-alternativ men tror inte han var så framgångsrik. Tillräckligt framgångsrik för att hon skulle orka prata med mig om det iaf medans hon vänta på att du o polen skulle bli kontaktbara...

 

Själv värmde jag upp med episk framgång med dejten med ms universum (vi låg inte på efterfesten förut för hon blev "räddad" av sin kompis) Båda hade för övrigt pojkvän så hon hade serious talk efteråt igår om huruvida hennes pojkvän kunde vara "the one" eller inte trots att hon t.ex ville ligga med mig :shock:

 

Dock var hon inte så intressant som man kunde hoppas så blev mest mer kär i erkorrflickan ist, vi åt frukost för två timmar sen o nu har jag varit o fotat reklamkampanj åt en polare som startat företaget http://www.cykelskylten.se...

 

snygg hemsida

;D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ryktet går att de blir krukan imån ;)

 

Mkt möjligt att det bara är ett rykte, ganska trevlig dag ändå, hitta 13k-plusset o sen kom chofritz o bjöd på nice middag på tennstopet. Vi hade en lång diskussion om var vi skulle dra ut nånstans o kom fram till ingenting alls, slutade iaf med att vi stod på medborgarplatsen runt elva eller nåt ett gäng på 6 pers o skulle in på debaser. Tre pers fick för sig att vägra av luddiga anledningar o nån sa att söderkällaren hade potential..

på nåt sätt hamnar vi där istället, jag hade aldrig varit där o kommer inte gå dit igen. Själva lokalen var ganska trevlig men hela stämningen var verkligen white trash, varenda tjej hade högklackat och alla hade dålig självkänsla på något sätt, 200st killar som verkligen osade av kåthet och stod o svaja som pinnar i den faktiskt riktigt fina ljusshowen o den peppiga men lite över-djade musiken. Blir en så tryckt stämning när folk inte är avslappnade o glada =(

 

 

Hade ganska mysigt ändå och Lockdown bokad imorgon vid 1000 så var lugnt för oss men fick lite dåligt samvete eftersom sladdafan o hans två kompisar som jag snackat på skype kom dit o var supertaggade på super-episk fest. Det är verkligen skumt med vårat fredags-schema för vi har verkligen inget bra stammis-ställe alls, måste styra det till nästa vecka och alla tips är välkomna...

 

edit: Chofritz var för övrigt i sitt mest o-episka tillstånd någonsin eftersom det enda han kunde tänka på var på hur mycket pengar han skulle vinna imorgon och på hur struligt det är att vara kär i en våffeltjej som blir sur varje gång han ligger med nån annan, hårt liv =(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...