Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

har ändå följt lite trodde jag, och jag har fått för mig att du inte hade någon flickvän? eller har du varit otrogen många gånger?

 

Har ju verkligen inte någon flickvän men jag har absolut en flicka som är en vän, hon heter H, hon är den vackraste jag legat med (imo), jag är 100 ärlig mot henne så hon vet allt om mig ungefär och jag försöker ligga med massa andra tjejer. Hon får också ligga med andra om hon skulle vilja men hon har legat med massa förut o verkar hyfsat nöjd med mig.

Alla tjejer räknas dock självklart inte lika o i måndags var det verkligen the one true förbjudna jag låg med. Tog hit H o sa det rakt ut och det var verkligen precis så lite ok som jag innerst inne visste.

 

Trodde verkligen länge när vi låg o prata att jag förstört något vackert. Att vi aldrig igen skulle kunna lukta på varandra o verkligen känna att det verkligen var helt hundra nice, som en tagg.

 

Det första hon sa när det var hennes tur att prata var att ta min Iphone o köra första tredjedelen av:

 

 

o då kände jag mig rätt hyfsat dum alltså :-(

 

Någonstans vände det dock, är en väldigt ovanlig tjej så hela situationen kanske låter bisarr men ärlighet kommer längst o jag ville egentligen inget illa, förstod inte riktigt den exakta anledningen till att det var så fel heller.

 

Riktigt skönt att ha allt utrett nu iaf, vi ska inte gifta oss men var verkligen inte ett en relation som jag ville ha sönder så den inte gick att laga...

 

 

Apropå utgång så ska är det onsdag och då är baba något som är obligatoriskt, alla ska dit liksom. Sitter o har en episk förfest ensamt skrivandes detta inlägg drickandes rosé-vin o har inte stängt av melissa horn som jag råkade sätta på på spotify :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha opteron är förvirrad. han konstaterade precis i telefon:

 

"jag har en flicka som är en tjej"

 

jag svarade obv: "tur det inte var en flicka som var en pojke" ...förvirrande!

 

hon vägde under 30kg för några år sen o då var hon en flicka som var pojk hävdar hon..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mkt bra dag idag, gick hem med H igår o har haft det mysigare än någonsin, fick hem en jättefin blommig vårjacka också som verkligen verkligen har saknats i min garderob.

 

Också fått resultatet från Högskoleprovet, 105 poäng, hade jag fått 106 poäng hade jag fått 1.9, nu fick jag 1.8, lite trist faktiskt eftersom 1.9 faktiskt skulle kunna ha potential att ta mig in på handels som jag har planer på att söka in till hösten 2011... =/

 

Var första försöket dock o har två prov till på mig att förbättra, ska plugga inför nästkommande =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bah, guybrush äger sönder mig, o när jag har nåt tar jag inge värde :P

 

Microgaming, $7.50/15.00 No Limit Hold'em Cash Games, 5 Players

Hand Converter by Pokerhand.org

 

Board:

lagge10 (CO): $326.74

david59 (Button): $350.56

Opteron (SB): $5,604.20

Guybrush (BB): $3,010.75

b0bb4n (UTG): $1,650.96

 

Dealt to Opteron A:spade: K:club:

 

Pre-flop:

(3 folds), Opteron raises to $47.50, Guybrush raises to $185, Opteron raises to $370, Guybrush calls $225

 

Flop: ($617.50) 5:spade: 8:heart: 2:heart: (2 Players)

Opteron checks, Guybrush bets $637.50, Opteron raises to $5,179.20, Guybrush calls $1,948.25

 

Turn: ($7,744.95) K:diamond: (2 Players)

 

River: ($7,744.95) 3:spade: (2 Players)

 

Results:

Opteron wins $2,593.45

Opteron Showed A:spade: K:club:

Guybrush Showed 2:club: 5:club:

Guybrush wins $6,006.50

 

Huvudplanen var att checksyna några gator, borde nästan vikt flop nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jobbat hårt idag

 

Microgaming, $5.00/10.00 No Limit Hold'em Cash Games, 5 Players

Hand Converter by Pokerhand.org

 

Board:

Tapp (Button): $368.67

ante88 (SB): $1,975

Pingopower (BB): $492.65

Opteron (UTG): $2,218.45

ChokD (CO): $2,532.18

 

Dealt to Opteron A:club: A:heart:

 

Pre-flop:

Opteron raises to $35, ChokD calls $35, (2 folds), Pingopower calls $25

 

Flop: ($110) K:heart: 8:heart: 8:diamond: (3 Players)

Pingopower checks, Opteron bets $75, ChokD raises to $190, Pingopower calls $190, Opteron calls $115

 

Turn: ($570) 8:club: (3 Players)

Pingopower bets $267.65, Opteron calls $267.65, ChokD calls $267.65

 

River: ($1,372.95) 2:spade: (3 Players)

Opteron bets $750, ChokD raises to $2,039.53, (1 folds)

 

Results:

ChokD wins $1,289.53

ChokD Showed 7:club: 8:spade:

ChokD wins $2,967.95

 

 

Månaden börjar reda ut sig också:

 

maj.jpg

 

 

Bästa är dock lätt att jag lyckades wingmanna min gamla klasskompis/kompis som jag började umgås med igen för ett par veckor sen när han orkade skaffa facebook att äntligen bli av med oskulden igår, riktigt tight jobbat =D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det dags för lite mer drama, rrr, boll, den förbjudna flickan påväg över för middag och för att låna mina bengt fritiofsson-böcker.

 

Lady gaga är konst

 

Sen senare ikväll blir det:

 

hybris.jpg

 

borde bli nice imo.

 

plussat lite idag kan jag lägga till eftersom det ändå är en pokerdagbok :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ang. guy-handen så tror jag det är skitsamma. Var planen C/C flera gator så gjorde du inget större fel tror jag. Många drag fanns obv. Snyggt att inte tilta, tror att jag skulle ändrat min spelstil en aning efter att förlora mot 52. Åt fel håll sas (tilt).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...