Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

De kommande månaderna var jag sjukt motiverad och fixade en massa skit i mitt liv =)

 

 

Svårt att beskriva men den handlar om att göra så mycket av sitt liv som möjligt och ger diverse insikter och verktyg för att underlätta processen. Svårt att sätta fingret på varför men jag vet att den gör mig sjukt motiverad ;-) Titeln är lite missvisande och den är inte speciellt spirituell. Om du inte har lust köpa den så kan du kanske hitta ljudboken någonstans :mrgreen:

 

haha låter verkligen som något ja behöver i mitt liv just nu :-) var å hämtade boken nu beställde den i söndas kväll fick sms vid 9 imorse att den va framme snabbt kan de tydligen gå ibland oxå :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apropå ge och ta värde... Själv har jag varken givet eller tagit speciellt mycket värde i mitt liv förutom i helgen då jag råkade ta lite värde. Och då small det direkt!

 

Hur som hur så öppnade jag en tjej genom att säga "är din plånbok från 90-talet?". Kan förvisso låta som jag tog värde men hon skrattade bara och frågade om jag ogillade den varav jag svarade att den var fin. Att ta värde genom en neg mot en tjej kan väl vara ok ibland såvida man i slutändan ger mer värde än man tar i det specifika samtalet?

 

Sen en annan sak. Var som sagt på en mindre trevlig klubb i helgen. Men kanske är det som så att en del uteställen mest handlar om att stå och se snygg ut och på sin höjd prata med sina kompisar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varit i sthlm?

 

Jo, men egentligen aldrig varit ute och raggat eller så i Stockholm. En kul grej med Stockholm är att jag tidigare har varit helt osynlig när jag varit ute på stan i Stockholm. Men ifjol började jag klä mig lite exklusivt eller vad man ska säga och då får jag så många lystna ögonkast när jag rör mig i Stockholm. Nackdelen med det är att hemma i Umeå verkar inte tjejer riktigt gilla killar som klär sig som mig och jag bler mer osynlig på hemmaplan. Hur som hur spelar det inte så himla stor roll och tjejer får ta mig för vem jag är! (än om jag har lite detaljer att jobba på)

 

...

 

Btw är det ok att jag spammar sönder den här dagboken med PUA-grejor eller ska jag hålla mig till min egen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Btw är det ok att jag spammar sönder den här dagboken med PUA-grejor eller ska jag hålla mig till min egen?

 

Kör på, vi säger till om det blir för mycket =)

 

Hinner inte skriva så mycket är sjukt upptagen av att göra ingenting för tillfället, laters!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...