Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

Skummade igenom lite snabbt bara och det jag fick in var att ni kommer in på en krog och sitter och strular med olika tjejer hela kvällarna. Kanske bör jag lära mig läsa ordentligt eller så uppfattade jag det rätt! =)

 

Jag har missat helt att folk brukar strula särskilt mycket ute krogen. Beror självklart helt på vart man går men tror jag läste runt stureplan i något inlägg.

Varit på Ace ett antal ggr och där kan jag hålla med om att vissa strular lite hur som helst och med vem som helst. Dansgolvet, vid toaletterna osv.

Men ställen runt Stureplan så ser jag inte särskilt mycket av det. Ville mest bara höra vad för ställen det var, av ren nyfikenhet över era bravader ;-)

 

Gl med pokern och indietjejerna!

 

Har också undrat över det. Har aldrig sett något liknande här nere. Inte sedan högstadiediscos iaf.

 

Underhållande läsning dock. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Baba är fjortisdisco. Eftersom jag inte hade så bra koll då så får jag ta igen det nu :D Har personligen aldrig hånglat med fler än 5 eller 6 tjejer på en kväll men har heller aldrig riktigt gått in för så många som möjligt. På stureplan har jag 0 skills. Har inte varit där på några år, men tror att det snart är dags att gå upp en nivå så det kanske kommer :D

 

Nu chili och corona :D Googla "världens bästa chili" så hittar ni receptet på just det. Värt varenda minut av tillagningsprocessen.

 

mmmm, ska äta mest! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag googlade grytan och den verkar ju sjukt nice, men tok mycket ingredienser. Kör du slaviskt efter receptet eller egen variant? sen är det ju typ till 20 pers..

 

Den är verkligen sjukt nice =) Man kan få kompromissa lite med de olika chilisorterna ibland. Jag har till exempel fortfarande aldrig hittat birdseye som det ska vara i. Brukar köra några små röda torkade. NK's saluhall brukar ha ancho och chipotle, och igår fanns det färsk jalapeno på hemköp åhléns city.

 

Sen det där med 20 pers vette fan, jag och två polare har tömt en sån gryta själva :mrgreen: Igår var vi dock 8 pers och då blev det över, men då hade vi även ris, guacamole och nacho (eller tortillas, jag minns aldrig skillnaden :D).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul valborg! Ensam hemma med halsfluss :cry: Har iaf blivit bjuden av syrran på lammfärsbiffar innan hon drog ut och söp. Försöker spela piano. Borde spela poker men är fan för tiltad.

 

Ska försöka lista ut hur man postar en youtube video =)

 

 

Edit. Det gick ju inte så bra hmmm. Någon som vet hur man gör? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allt du behöver göra är att prata med tjejer och sen analysera vad som hände.

 

Var ute igår och pratade med tjejer. Vi hade trevligt, fick de att skratta, fick fin ögonkontakt osv. Problemet var bara att det inte blev så mkt mer än så. Dels så säger ju typ alla tjejer alltid att de har pojkvän. Är det ofta ett "test"?

 

Sen tror jag att jag gör ett stort fel när jag är ute. Jag har oftast, eller nästan alltid, en tendens att komma ifrån mitt gäng och börjar istället helt själv att prata med okända killar och tjejer. Förmodligen skulle jag ha betydligt större framgång med tjejerna på lokal om jag försökte hänga ihop lite med de jag går ut med?

 

...

 

Krya på dig btw =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...