tetris Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 Tyvärr går det inte att minska borden på FTP Citera
Nojjby Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 Tyvärr går det inte att minska borden på FTP Tråkigt, det är en sån sak som gör Party bra. Nån som har koll på hur stor skärm och hur bra upplösning som krävs för att få plats med fyra bord utan överlapp? Platt skärm för övrigt, vet inte om det spelar nån roll (jag är halvt datalektiker). Citera
hobbq Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 Tyvärr går det inte att minska borden på FTP Tråkigt, det är en sån sak som gör Party bra. Nån som har koll på hur stor skärm och hur bra upplösning som krävs för att få plats med fyra bord utan överlapp? Platt skärm för övrigt, vet inte om det spelar nån roll (jag är halvt datalektiker). 1600*1200 upplösning 19"crt 20" tft Citera
mariaberg Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 Snälla hjälp! Jag satte in pengar med visakort på FTP och har nu öppnat ett NETeller konto. Men hittar inte vart man ändrar det när man ska ta ut. skrivit 7 mail till dom men inget svar!!! Citera
Bikern Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 Snälla hjälp! Jag satte in pengar med visakort på FTP och har nu öppnat ett NETeller konto. Men hittar inte vart man ändrar det när man ska ta ut. skrivit 7 mail till dom men inget svar!!! De betalar väl ändå inte tillbaka till VISA så det spelar ingen roll för dig, när du vill göra ett uttag så väljer du på vilket sätt du tar ut, Neteller eller till bank...m.m Citera
RemG Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 En fråga Om man gör en insättning på 600$ via neteller hur många SnG's på FTP 10+1 måste man lira för att få ut denna bonus.. eller finns det typ 15$ sng isf hur många såna måste man lira för att spela in bonusen?? *EDIT: hur svårt ska det vara att fatta? Sluta ställa frågor kring personliga rakebackavtal!* Citera
RemG Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 Ber om ursäkt för att jag skrev lite dumt om rakeback... Men kära moderator men vad sägs om att ge lite konstruktiv kritik genom att svara på min fråga? Citera
Jensa Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 En fråga Om man gör en insättning på 600$ via neteller hur många SnG's på FTP 10+1 måste man lira för att få ut denna bonus.. eller finns det typ 15$ sng isf hur många såna måste man lira för att spela in bonusen?? *EDIT: hur svårt ska det vara att fatta? Sluta ställa frågor kring personliga rakebackavtal!* Jag har spelat ca 100 st sng 22+2 och ca 100 st sng 33+3 och clearat $200 av bonusen. Så det borde väl bli nåt i stilen med $0.4 i bonus per rejkad dollar. Så runt 1500 st 10+1 sng blir det väl? Eller har jag fel? Citera
RemG Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 Tack för svaret! Hur lång tid har man på sig att klara av den och får man den utbetald vartefter eller en klumpsumma om man klarar den? Citera
Jensa Postad 24 November , 2006 Rapport Postad 24 November , 2006 Man får den utbetald efter varje $20. Citera
Bikern Postad 25 November , 2006 Rapport Postad 25 November , 2006 Nån annan än jag som ibland inte får hela HH från turneringar...typ de sista 2-3st händerna före man åkt ut?? Citera
Bikern Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 Hur är proceduren vid uttag? Satt in via VISA, men aldrig satt in via Neteller. Vad kräver dom när man försöker göra sitt första uttag? Till t.ex Neteller? Citera
CatEatDog Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 Har haft problem senaste med att clienten låser sej. När jag spelar på flera bord och ställ mej på kö så kommer ruta fram och frågar om man vill spela när plats är ledig, väljer jag att jag vill spela så låser det sej. Har avinstalerat och instalerat om programmet men utan resultat. Citera
anegym Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Hejsan! Visst får man nån rakeback automatiskt när man spelar på sajten. Eller är det nån annan sajt jag tänker på? Nån som vet hur mycket den är på ? Citera
spydah Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Har nyligen reggat mig på Stars och FullTilt men får inget bekräftelsemail från nån av dem. Har testat med olika adresser varav den ena släpper igenom en massa spam... Nån som vet varför eller har en lösning? Citera
cab Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Nån som vet om man kan beställa saker från deras "Full Tilt Store" För när man klickar på buy så får man jupp där man ska skriva in address och sånt men listan för land. Så finns bara USA & Canada. Citera
Bikern Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 Nån som vet om man kan beställa saker från deras "Full Tilt Store" För när man klickar på buy så får man jupp där man ska skriva in address och sånt men listan för land. Så finns bara USA & Canada. Svar finns i tråden.... KAn tydligen göras om man gör det via e-mail Citera
Samedi Postad 28 November , 2006 Rapport Postad 28 November , 2006 Hejsan! Visst får man nån rakeback automatiskt när man spelar på sajten. Eller är det nån annan sajt jag tänker på? Nån som vet hur mycket den är på ? Du får bonus, som är en sorts rakeback, automatiskt. *bortediterat* Citera
MannenMedH Postad 1 December , 2006 Rapport Postad 1 December , 2006 i lobbyn finns det under options "full cards", nån som vet vad den gör? Citera
stugan Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 brukar fulltilt ha reload bonusar? Har de nånsin haft det? Citera
Ekenstar Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 brukar fulltilt ha reload bonusar?Har de nånsin haft det? Dom brukar ha en stor reload ($300) ungefär varannan månad. Citera
sandis84 Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 Finns muckade händer i HHn? Citera
MannenMedH Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 brukar fulltilt ha reload bonusar?Har de nånsin haft det? Dom brukar ha en stor reload ($300) ungefär varannan månad. via mail då eller? Citera
sandis84 Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 På grund av forumets balla tids-problem så hamnade dessa inlägg för tidigt, så jag editerar bort dem nu. Citera
sandis84 Postad 2 December , 2006 Rapport Postad 2 December , 2006 På grund av forumets balla tids-problem så hamnade dessa inlägg för tidigt, så jag editerar bort dem nu. Citera
Recommended Posts