Gå till innehåll

SAJT: FullTiltPoker.com


Rastapopoulos

Recommended Posts

  • Svars 282
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ligger sidan nere nu? jag kommer in på .com, men inte in på clienten.

Fungerar det för er?

 

We are currently performing scheduled maintenance to increase our server capacity in order to handle increased traffic. Please check back soon!

 

verkar som de fått lite att göra när alla flytt party =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har nyss fört ett krig mot FTP.

 

Det hela började med att dom stängde av mitt chat för att jag skrev "seriously mike (matusow) , you suck".

Det hela hade föregåtts av att Mike suttit i en timme och skrivit "FUCK YOU IDIOT" "FUCK OFF, I BUST YOU ALL LOSERS" etc.

Jag blev galen och sa att dom inte kan ha olika regler för olika spelare. Dessutom borde väl deras teammedlemmar vara bra förebilder.

Nåja med diverse hot och utskällningar så tog de tillbaka min chat och kom med någon dålig kommentar (att det var hans image och att de var kul etc).

Skön sida men nu är jag lite småtiltad på dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problem:

Jag spelar 4 sng-bord samtidigt på FTP. Tidigare har det varit så att även om borden överlappar varandra så hoppar inte ett annat bord upp före jag agerat på ett annat. Men så igår fungerade inte denna funktion. Vad kan detta bero på?

 

Skanke misstänkte att det kunde vara att andra program störde i bakgrunden. Jag körde Excel, Firefox och MSN. Men jag testade att stänga dem, men det var samma shit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problem:

Jag spelar 4 sng-bord samtidigt på FTP. Tidigare har det varit så att även om borden överlappar varandra så hoppar inte ett annat bord upp före jag agerat på ett annat. Men så igår fungerade inte denna funktion. Vad kan detta bero på?

 

Skanke misstänkte att det kunde vara att andra program störde i bakgrunden. Jag körde Excel, Firefox och MSN. Men jag testade att stänga dem, men det var samma shit.

 

Det finns ju någon advanced inställning i klienten där du kan kryssa i om du vill att fönstrena ska poppa upp eller inte. Den kanske har ändrats av någon anledning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...