DaPine87 Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Har börjat med 5max NL bord.. Citera
topkaj Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 ...måste man ha neteller för att få rakeback på worldpx?... Citera
DaPine87 Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 ...måste man ha neteller för att få rakeback på worldpx?... Nej, betalas ut automatiskt till kontot varje måndag. Citera
13_Outs Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Efter mycket tjat har nu worldPX ordentliga SH bord. Död åt Raken! WORLDPX! /A Citera
heltok Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 intressant tanke. motståndet är kanske lite svårare. men detta kompenseras av rejken. följaktligen vinner man lika mycket, men får spela mera utvecklande spel. istället för att donera till hajjar på en högre nivå på en annan site kan man spela kvar på samma nivå men byta till worldpx om man vill förbättra sitt spel. Citera
Uppenberg Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Efter mycket tjat har nu worldPX ordentliga SH bord.Död åt Raken! WORLDPX! /A är de fortfarande 3 bord som gäller där?Edit: ordentliga SH bord? De är ju 5 max! Citera
Zyr Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 jag vill ha 6-max ju andra sajter som har 5-max istället för 6-max är boss-nätverket + svenska spel och ongame-nätet någon som vet hur fiskigt wpe är på NL200-600? Citera
En ny chans Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Så, nu har jag ett konto där! Skall testa det och se hurdant motståndet är och om jag vinner på att spela där gentemot Party Poker. Hur fiskigt det är kommer jag berätta för er efter att jag skaffat mig lite erfarenhet om det. Citera
Hap Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Har kört lite på WPX nu. Jag är ganska besviken på klienten och det finns ju inte 6-manna bord. 5-manna är för stressigt för att multitabla 4 bord, i alla fall för mig. Plus, folk verkar inte vara så dåliga. Och det är väl klart. Bättre spelare som har lite vett lär ju dra sig där man inte behöver betala rake. Citera
13_Outs Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Såg inte att det var 5-max spelar full bord själv. Skicka dom ett mail och ge det som förslag vettja. Ja tyvärr 3 bord max. Konstigt enligt mig. Ska vara för att motverka överbelastning av servern men är det inte lättare att sätta max antal spelare inne samtidigt och sedan öka det allt eftersom? jaja bra iaf med rakefritt. /A Citera
Mr Zero Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 5-manna ÄR ordentliga SH-bord! Citera
glenn99 Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Jag tror jag har hittat mitt nya favvo ställe. Detta stället rockar Citera
Ledrash Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Synd bara att nu med SH 5 mannabord så blir det knappt några fullring games Citera
ponttuss Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 hur lång tid tar cashouts? Har aldrig tagit längre än 5-10 minuter för mig. Citera
Neophron Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 En av utbetalningsmeoderna dom har heter Bankdraft, hur funkar det? Får man hem ett utbetalningsavi som man går till banken och hämtar? Är gratis Bankwire är det vad som på svenska kallas bankutbetalning? Det kostar 50$ och låter lite dyrt Citera
BnasFlames Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 ska signa upp här. Det står att man kan ha en bonuscode. nån som har den? Citera
BnasFlames Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 nån som har en signup bonus kod? Citera
TotalFarsa Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Det blir liksom inte mer bonus är rakefritt, så nej, no bonuskod /TF Citera
heltok Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Det blir liksom inte mer bonus är rakefritt, så nej, no bonuskod /TF fast alla bonusar är bara en form av kass rb. Citera
DaPine87 Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Det blir liksom inte mer bonus är rakefritt, så nej, no bonuskod /TF fast alla bonusar är bara en form av kass rb. na, om du spelar svintight på fixed FR så kan du nog komma över 100% rakeback med BRA bonusar.. Citera
13_Outs Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Men iaf inte i längden. wpela WorldPX! /A Citera
heltok Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Det blir liksom inte mer bonus är rakefritt, så nej, no bonuskod /TF fast alla bonusar är bara en form av kass rb. na, om du spelar svintight på fixed FR så kan du nog komma över 100% rakeback med BRA bonusar.. möjligtvis att vissa enskilda bonusar funkar så på låg nivå, men för normala spelare funkar det inte så. Citera
Recommended Posts