Gå till innehåll

SAJT: WorldPX.com


Illuminated

Recommended Posts

Öppna klienten, välj cashier, sedan banking och klicka dig sedan fram.

 

Kontot tror jag ligger på wsex.com

 

Så långt kom jag men där förklarades bra vad för uttagsmöjligheter som fanns generellt.

 

Jag tror jag hittade mitt konto dock för jag beställde ett uttag till Neteller.

 

Men nu har det gått en natt och inget draget så nästa fråga är hur sega de är?

 

Det har aldrig tagit mer än en halvtimme för mig att få pengarna efter ett uttag, oftast har det till och med gått ännu snabbare.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 639
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

Det har aldrig tagit mer än en halvtimme för mig att få pengarna efter ett uttag, oftast har det till och med gått ännu snabbare.....

 

Då beror det väl på att de vill ha in fler dokument som vanligt. djup suck :cry:

 

En av support tjejerna tyckte minna scannade bilder var för små. Vadå för små frågade jag men fick ingen svar. Det är ju bara att förstora dem i Paint eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

djup suck

 

Att det alltid skall vara så lätt att sätta in pengar men att ta ut skall alltid kosta skjortan.

 

Någon annan som brukar casha ut större summer än de som är insatta?

 

Mejlet börjar nedifrån.

 

-----------------------------------------------------------------------------------

 

The thing with NT is that, you will only be able to receive withdrawals up to the amount you have deposited. So, that's not a very good idea. I am out of office until tomorrow, you can reply then. Looking forward to hearing from you.

 

 

Maria

Accounts Department

Customer Service Manager

World Sports Exchange

maria@wsex.com

FAX: 866 396 7056

TEL: 888 671 3253

DIRECT: 268 480 3853

 

----- Original Message -----

 

 

 

 

 

An easier way to solv it is that i make a small deposit via neteller like 20 buck and then make the withdraw via neteller. That has worket at other rooms.

 

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------

 

 

I can send you a bank wire. The cost is normally $50.00 but, for this first time, I will charge you $30.00. All you need to do is send me your wiring instructions.

 

Maria

Accounts Department

Customer Service Manager

World Sports Exchange

maria@wsex.com

FAX: 866 396 7056

TEL: 888 671 3253

DIRECT: 268 480 3853

 

 

 

Hi,

 

 

 

I have been trying to make an withdrawel but i dident work. Accounting told me that they can only send me a check because i used a creditcard.

 

 

 

I guess you can´t decredit so i want to use neteller instead.

 

 

 

I´ts almost impossible to find a bank in sweden who cash in a check and if they do they charge 150 USD so its no option for me. We Swedes just dont use checks.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The thing with NT is that, you will only be able to receive withdrawals up to the amount you have deposited.

Det där är rent snömos. Det brukar vara så med kreditkort, men med neteller går det utmärkt att få ut mer än du har satt in. Jag fick ut mer än min insättning bara för någon månad sedan på WorldPX när jag slutade spela där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The thing with NT is that, you will only be able to receive withdrawals up to the amount you have deposited.

Det där är rent snömos. Det brukar vara så med kreditkort, men med neteller går det utmärkt att få ut mer än du har satt in. Jag fick ut mer än min insättning bara för någon månad sedan på WorldPX när jag slutade spela där.

 

 

Eller hur! Aldrig hört något liknande. Grejen är att bruden är manager så hon borde kunna sin sak.

 

Så trött på skiten nu att jag gör en Wire och tömmer kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The thing with NT is that, you will only be able to receive withdrawals up to the amount you have deposited.

Det där är rent snömos. Det brukar vara så med kreditkort, men med neteller går det utmärkt att få ut mer än du har satt in. Jag fick ut mer än min insättning bara för någon månad sedan på WorldPX när jag slutade spela där.

 

 

Eller hur! Aldrig hört något liknande. Grejen är att bruden är manager så hon borde kunna sin sak.

 

Så trött på skiten nu att jag gör en Wire och tömmer kontot.

 

Detta står på sidan där man cashar ut med NETeller:

 

"*Customers who deposit funds through NETeller will receive withdrawals only through NETeller, up to the total amount of their previous NETeller deposits."

 

Jag har har för mig att jag också cashade ut mer än vad jag la in via NETeller där tidigare. Har de ändrat sen dess kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är motståndet på worldpx jämfört med andra sidor? Känns inte som fisken tänker så mycket på raken så det kanske är hårdare motstånd på worldpx om bara "seriösa" spelare söker sig dit?

 

Läste här att det verkar vara problem att ta ut pengar också, kan man inte ta ut till neteller så måste man betala 30-50$ för att få ut dom via bank wire? Verkar ju värdelöst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är motståndet på worldpx jämfört med andra sidor? Känns inte som fisken tänker så mycket på raken så det kanske är hårdare motstånd på worldpx om bara "seriösa" spelare söker sig dit?

Jag har spelat en hel del 5/10 FL på WorldPX och motståndet är betydligt tuffare än på de flesta siter. Mycket folk från 2+2, många har dock en tendens att bli överaggro postflopp när de höjt preflopp vilket går att utnyttja. Det tuffare motståndet kompenseras ju dock rejält av att de ~ 2 BB/100 (5/10 FL) man betalar i rake fås tillbaka en gång i veckan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testade att ta ut mer än jag satt in nu via NETeller och det funkade fint för mig i varje fall. Så kör på med NETeller.

 

Fick även pengarna på några minuter efter uttaget vilket är sjukt snabbt. Har aldrig vart med om snabbare överföring tidigare. Riktigt bekvämt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Motståndet är ... varierat kan man säga. Dom flesta är rätt fiskiga på min nivå. Det synas gärna hela vägen med bottenpar och K kicker eller så men sedan kan bordet vara svintight. Har inte sett så stor varians på samma bord på nån annan sajt men jag antar att det blir så med lite lite folk. Motståndet är definitivt bättre än genomsnittet tror jag men jag tycker inte det är överkompetent iaf.

NL100 btw

 

 

/A

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är motståndet på worldpx jämfört med andra sidor? Känns inte som fisken tänker så mycket på raken så det kanske är hårdare motstånd på worldpx om bara "seriösa" spelare söker sig dit?

 

Läste här att det verkar vara problem att ta ut pengar också, kan man inte ta ut till neteller så måste man betala 30-50$ för att få ut dom via bank wire? Verkar ju värdelöst.

 

Hade 26 USD kvar där i RB sedan jag tömde kontot och gick in lite på ett NL 100 bord. Spelar normalt 400. Fyrdubblade på en halvtimme genom att bara stjäla genom att gå all in med toppar, draghänder osv.

 

Det säger lite om hur rädda vissa av dem är. Då sa jag även att jag tänkte chipdumpa men det var först en snubbe med tvåpar som vågade syna min draghand så att jag förlorade. Trots att jag sa att jag ville förlora så kunde de inte få en read på mitt spel.

 

Å ja det är värdelöst att betala 50 USD för en Wire. Det går att ta check också. Check är bra. :roll:

 

Men jag hoppas de får lite ruljans på spelarna och bättre service. Då kanske det kan bli något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...