Gå till innehåll

SAJT: WorldPX.com


Illuminated

Recommended Posts

  • Svars 639
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

intressant tanke. motståndet är kanske lite svårare. men detta kompenseras av rejken.

 

följaktligen vinner man lika mycket, men får spela mera utvecklande spel.

 

istället för att donera till hajjar på en högre nivå på en annan site kan man spela kvar på samma nivå men byta till worldpx om man vill förbättra sitt spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kört lite på WPX nu. Jag är ganska besviken på klienten och det finns ju inte 6-manna bord. 5-manna är för stressigt för att multitabla 4 bord, i alla fall för mig.

 

Plus, folk verkar inte vara så dåliga. Och det är väl klart. Bättre spelare som har lite vett lär ju dra sig där man inte behöver betala rake.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg inte att det var 5-max spelar full bord själv. Skicka dom ett mail och ge det som förslag vettja.

Ja tyvärr 3 bord max. Konstigt enligt mig.

Ska vara för att motverka överbelastning av servern men är det inte lättare att sätta max antal spelare inne samtidigt och sedan öka det allt eftersom? jaja bra iaf med rakefritt.

 

 

/A

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blir liksom inte mer bonus är rakefritt, så nej, no bonuskod ;)

 

/TF

 

fast alla bonusar är bara en form av kass rb.

 

na, om du spelar svintight på fixed FR så kan du nog komma över 100% rakeback med BRA bonusar..

 

möjligtvis att vissa enskilda bonusar funkar så på låg nivå, men för normala spelare funkar det inte så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...