Gå till innehåll

SAJT: WorldPX.com


Illuminated

Recommended Posts

  • Svars 639
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vid vilken gräns antal spelare tror ni de börjar köra med mindre än 100% rakeback? Kan ju inte tro att de skulle ha 100% rb om det va 10 000 spelare online varje dag :)

 

De har tänkt att ha rakeback i alla fall i ett år innan de utvärderar det hela. Men tanken från deras håll var att göra pokern gratis för att locka folk att spela på deras andra spel (sportbetting och sådant)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken nivå spelar ni och hur mycket tjänar ni på rakebacken varje vecka?

 

Hur lång tid tar det för raken i cashiern att uppdateras?

 

NL100 - ungefär 100-150$ och då spelar jag INTE mycket. kanske 5-7h per vecka. Har nytt jobb och ska flytta så jag hinner bara med lite lite.

 

Några minuter efter att man lämnat bordet. ibland hänger det sig och tar typ e kvart.

 

 

/A

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken nivå spelar ni och hur mycket tjänar ni på rakebacken varje vecka?

 

Jag spelar på $25 och $10 NL SH mest $25 och jag kommer få $50 imorgon i rb detta är på ca: 15-18 timmars spel!

Det tycker jag e kanon.

 

någon som vet vad som menas med "session balance" och varför man inte kan föra över det till game servern?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka hjälpprogram (typ texas calculator , PT, PAHud ) finns till den här sidan, och då menar jag i realtid. Det enda jag hittat är Poker Indicator men tycker inte att det är så bra...

Poker Tracker funkar och således Gametime+, men det är lite osmidigt eftersom HHn ej sparas på hårddisken utan måste skickas via mejl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka hjälpprogram (typ texas calculator , PT, PAHud ) finns till den här sidan, och då menar jag i realtid. Det enda jag hittat är Poker Indicator men tycker inte att det är så bra...

Poker Tracker funkar och således Gametime+, men det är lite osmidigt eftersom HHn ej sparas på hårddisken utan måste skickas via mejl.

 

När jag importerar HH från WPX till PT får jag ett felmedelande. Kanske är fel tråd för frågan men är det någon som har koll på vad det är som är fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...