Gå till innehåll

SAJT: WorldPX.com


Illuminated

Recommended Posts

  • Svars 639
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

OK, en dum fråga igen då :oops:

 

Hur fan sätter man in pengar på klienten?

Jag skulle sätta in pengar från mitt netteller, men det gick inte varför jag var tvungen att logga in på ett WSP konto.

Skapade ett "world sport exchane" konto. ---> lyckades sätta över pengar dit. Men sen???

 

Nu har jag alltså pengar på detta konto. Men hur gör jag för att sätta in dem på pokerklienten??? Jag kommer ju liksom bara tillbaka till ruta ett.

Detta låter ju nu väldigt invecklat, men om ni som spelat där lyckats göra detta så måste det ju gå tycker jag.. :?

 

Är det jag som är efterbliven eller?

 

Jag har mailat support men inte fått svar ännu. Dom kanske garvar ihjäl sig :(

 

Ps, jag är inte överdrivet efterbliven, bara lite överlag.. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK, en dum fråga igen då :oops:

 

Hur fan sätter man in pengar på klienten?

Jag skulle sätta in pengar från mitt netteller, men det gick inte varför jag var tvungen att logga in på ett WSP konto.

Skapade ett "world sport exchane" konto. ---> lyckades sätta över pengar dit. Men sen???

 

Nu har jag alltså pengar på detta konto. Men hur gör jag för att sätta in dem på pokerklienten??? Jag kommer ju liksom bara tillbaka till ruta ett.

Detta låter ju nu väldigt invecklat, men om ni som spelat där lyckats göra detta så måste det ju gå tycker jag.. :?

 

Är det jag som är efterbliven eller?

 

Jag har mailat support men inte fått svar ännu. Dom kanske garvar ihjäl sig :(

 

Ps, jag är inte överdrivet efterbliven, bara lite överlag.. :D

 

Kommer inte ihåg hur jag gjorde men det var i stil med:

installera klienten - skapa konto - Cashier - Banking - neteller transfer.

inga konstigheter alls... hmmm kolla igen.

 

 

/A

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det för klass på spelarna?

 

Jag har inte spelat så länge där än men jag har hittills tjänat mer på spelet än på Partypoker och jag får rakebacken. Kvaliteten upplevs av mig som mycket varierande dock. Det finns Många riktigt usla och några riktigt bra på min nivå. Några som jag verkligen aktar mig för men annars är det ganska lätt-slaget motstånd. Men jag har för lite händer för att säga nått egentligen.

 

/A

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag saknar mest är 15minutersperioder i turneringarna. Tjata gärna lite om det om ni är i kontakt med supporten.

 

/ Perli

 

Ja det finns väl kanske lite annat man kan be om i turneringarna också. lite satelliter, fler turneringar, bättre uppdelat på sngsen men det är lite lite folk än för fler turneringar egentligen men ändå. Ska säga till om jag tar kontakt med dom.

 

 

/A

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer än jag som inte lyckas få hem HH:s till e-posten?

 

Det brukade gå ganska fort, men nu har det tagit ett väldigt tag (3 dagar - och har ej fått dem än)... :/

 

Antar att det är pga att trafiken ökat markant det sista. Får väl se hur dom gör med det.

 

/A

 

skulle va bra om fler mailade dom om att fixa så händerna sparas på hårddisken, löser ju det problemet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har spelat där nu ett par gånger.

 

Mina futtiga intryck än så länge är att:

 

Supporten är skitdålig, jag hade problem med att sätta in pengar på mitt konto från netteller. Jag mailade supporten men fick aldrig nåt svar. Livechattade med supporten och de slussade mig mellan sig ca 4-5 ggr tills jag gav upp.

 

Ni som startar ett konto där skall veta att wsex kontot (där ni har era pengar) & er pokerklient skall ha SAMMA namn. Kanske rätt logiskt egentligen men jag fattade inte det (Inte supporten heller tydligen).

 

Spelet är mycket mer aggresivt på låg nivå och klienten är ful.

SNG´s är obefintlig. Har inte spelat nån iof´s varför jag inte ville vänta i 7 timmar innan ett bord var fyllt.

 

Allt skulle liksom vara skitdåligt ända tills jag klickade på rejk-knappen! Nästan $15 efter nån timmes testlir på 0.5 -1.

 

Hallå!!! Hur mycket pengar har jag egentligen sponsrat pp med på 2-4 och 3-6 + miljoner sng´s (ja jag överdriver) de senaste 2,5 - 3 år jag lirat poker? Cheeezus!!

 

Så för att sammanfatta:

Det sitter killar (och tjejer) på denna sajt som kan spela poker så jag vill att ALLA ska börja spela på denna sajt. Nästa gång jag loggar in ska det stå 50 000 online. :lol:

 

Dessutom vill jag att supporten skall sparkas.!

 

Allt detta har jag kommit fram till efter kanske 5-6 timmars spel under två dagar. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill bara säga att jag tycker att deras support är klart över medel, har snackat med dom på livechatten ett par gånger och aldrig fått något robotsvar vilket bara det är värt massor. De missförstånd som uppstått har retts ut på några minuter istället för ett par dar som det skulle ha tagit om allt gått via mail osv. Jag har med ett undantag varit nöjd med de svar jag fått.

 

Och givetvis så ska alla börja spela på wpex, sätter förhoppningsvis lite press på de andra aktörerna att sänka sin rake som är sjukt hög.

 

/ Perli

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker som Perli att supporten har varit bra. Nån gång fick jag vänta lite, men alla små brister uppvägs ju av att det är rakefritt. Man kan inte begära hur mycket som helst från en tjänst man inte betalt något för, och jag tycker att dom har levererat hittils. Behövs lite mer fisk bara...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade problem i början med chattsupporten, men löste sig rätt fort!

Försök få fiskarna från Partypoker dit! Vore perfekt.

 

Nackdelen som jag ser är att man inte kan spela så mkt där eftersom antingen är bord fulla och man kan ej hitta något, eller så e d för lite.

När man väl kommer in får man sitta kvar !!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...