Gå till innehåll

mukkitre

Members
  • Innehåll Antal

    206
  • Gick med

  • Besökte senast

Converted

  • Hemort
    Sthlm

Converted

  • Sysselsättning
    Teknisk support

mukkitre's Achievements

Advanced Member

Advanced Member (3/3)

0

Anseende bland gemenskapen

  1. Du kommer få fyra stycken email av dem fyra dagar i rad efter 7 dagar, där det varje dag står att dom försökt belasta kortet, men att transaktionen nekades. Se bara till att inte ha tillräckligt med pengar på kontot, så är det ingen fara. När dom skickar ut det sista emailet, kommer dom skriva att dom har automatiskt graderat ner ditt konto.
  2. Bor här, har normal syn på ditt leverne, då jag själv jobbar på ett bolag. Hör av dig så kan vi snacka lite närmare.
  3. mukkitre

    bet365

    Lol du reagerade aldrig på att ditt saldo var mer än normalt vid överföringen? Dvs att du hade fått en bonus, du tänkte då aldrig på att kontakta supporten och bara säga att du inte villa ha bonusen? Trött på se dessa trådar i stil med att, oj gratis mobil jag skriver under, men läser inte vad jag skriver under för något. Vadå räkning varje månad? Tönt!
  4. LOL @this, kan inte göra annat än att hålla med, jag har testat och skicka de enklaste av frågorna man kan tänkas komma på och inget svar. Summan av kardemumman, dom har nog ingen support.
  5. Orka be om kompensation för minsta lilla sak här i livet Kompensation för vad? För att du kunde ha vunnit turneringen? LOL
  6. Det är klart det är möjligt, förvänta dig dock inte att det kommer gå utan problem. Visst du kanske kommer få in pengarna och få spela för dom en stund. Men värt och tänka på är att sidan trots allt ser vem som är avsändaren och det kommer automatiskt att väcka en del frågor när dom ser att kontoinnehavarens namn ej stämmer med namnet på pokerkontot. Det finns smartare sätt att lösa det hela på, men eftersom det finns en anledning till att man som mindreårig ej ska spela, så tänker jag inte heller uppmuntra dig till något. Men klura en stund så kommer du säkert lösa det
  7. Nordicbet om man skickar dom ett email, tar väl ca 2 - 10 minuter som oftast innan dom har genomfört den.
  8. Kan nog räkna med ca 1000 - 1300 Euro i månaden efter skatt, finns också välbetalda support jobb men då behövs erfarenhet, och det är framförallt hos de mindre bolagen som värdesätter support, samt att du där i princip jobbar mer än support.
  9. Ditt körkort är giltigt, frågan är bara om du vill köra där, dels har du inte högertrafik och dels kör typ hälften av Malteser fulla, utan körkort osv. Banker etc sådant är det inga problem med. Du har väl i stort sett två stora banker, BOV och HCB båda fungerar väl likadant, många också som har kvar sin Svenska bank och får lönen dit, sedan använder man sitt Svenska visa kort för att ta ut pengar.
  10. Nordicbet tar inte visa electron, men om du har Internetbank, så kan du göra en express banköverföring och få in pengar snabbt 10 - 15 min, förutsatt att du inte har SEB
  11. Där sa du något som jag inte tänkt på, maginella svårbedömda lägen. Ja då är det nog bättre att lägga sig. Du kan ju även ta HH på standard händer, då det i alla fall för mig uppstår relativt ofta frågan, om man borde eventuellt ha spelat arnolunda för att få in mer pengar osv. Vad bra med en trevlig kväll för dig, sådant är viktigt för att kunna spela sitt A-game vid borden. Vad innehöll brunchen? Själv hade man tänkt åka på en längre cykeltur idag (30 km) men vädret svek mig, så det vart inte av. Lycka till med spelet.
  12. Blixtsyn eftersom du nu synade pre, samt att som du skrev så hade han gett ett löset intryck tidigare, på Everest kan ju det visserligen betyda vad som helst. Efterfrågar gärna fler HH, bra dagbok. Följer den noga.
  13. mukkitre

    Omaha Sng

    Everest har om jag inte minns helt fel, vet dock inte om det är ngn action.
  14. Google slutat fungera? http://www.google.se/search?hl=sv&q=MTU+netgear&btnG=Google-s%C3%B6kning&meta=&aq=f&oq= Skämt åsido I och med att du har den senaste versionen av firmware så är det något annat som krånglar. Det bästa du kan göra är att ringa till Netgear supporten, dom talar Svenska, då kommer du får gå genom några enkla små steg som brukar lösa denna typ av problem. Jag tog mig friheten att söka fram nummret till dig Support för konsumenter tel: 0770-93 00 33 (svensk support mån-fre kl. 09.00-20.00 & lör kl. 10.00-18.00. Övrig tid engelsk support)
×
×
  • Skapa nytt...