TackForAllt Postad 24 Juni , 2012 Rapport Postad 24 Juni , 2012 Jag har blivit avstängd från Pokerstars idag pga vad som uppenbarligen är ett missförstånd. Jag har mkt pengar på kontot och skulle vilja nå fram till supporten på ett smidigare vis än normalt nu när det väldigt viktigt. Har haft väldigt svårt att nå fram under senaste tiden och har inte alls fått svar på mina mail (rörande mitt konto och pokerstars.eu) under de senaste månaderna nu. Hur gör jag för att nå fram till er i ett allvarligt läge som detta? Finns det andra alternativ än mailsupporten? Citera
Woarda Postad 24 Juni , 2012 Rapport Postad 24 Juni , 2012 Jag har blivit avstängd från Pokerstars idag pga vad som uppenbarligen är ett missförstånd. Jag har mkt pengar på kontot och skulle vilja nå fram till supporten på ett smidigare vis än normalt nu när det väldigt viktigt. Har haft väldigt svårt att nå fram under senaste tiden och har inte alls fått svar på mina mail (rörande mitt konto och pokerstars.eu) under de senaste månaderna nu. Hur gör jag för att nå fram till er i ett allvarligt läge som detta? Finns det andra alternativ än mailsupporten? Nej. Möjligtvis att PS kontaktar dig på telefon om de anser det vara nödvändigt. Nyfiken på vad det handlar om... Citera
TackForAllt Postad 25 Juni , 2012 Rapport Postad 25 Juni , 2012 Nej. Möjligtvis att PS kontaktar dig på telefon om de anser det vara nödvändigt. Nyfiken på vad det handlar om... Det löste sig. Missuppfattning. Citera
Freddy1337 Postad 25 Juni , 2012 Rapport Postad 25 Juni , 2012 Det löste sig. Missuppfattning. Hade du caps lock på?:lol: Citera
Mohican Postad 25 Juni , 2012 Rapport Postad 25 Juni , 2012 Spelade ZOOM-poker idag. Jag var small blind och det var foldat fram till mej. Jag bara synade...och big blind foldade (!?) Det ska ju inte vara tekniskt möjligt, eftersom det inte finns nån foldknapp när du är big blind. Först när någon höjer, kommer denna knappen fram. Citera
Donner Postad 26 Juni , 2012 Rapport Postad 26 Juni , 2012 Spelade ZOOM-poker idag. Jag var small blind och det var foldat fram till mej.Jag bara synade...och big blind foldade (!?) Det ska ju inte vara tekniskt möjligt, eftersom det inte finns nån foldknapp när du är big blind. Först när någon höjer, kommer denna knappen fram. Han kanske hade stängt ner klienten men redan hunnit tilldelas kort. Har för mig att det blir så då. Citera
Woarda Postad 29 Juni , 2012 Rapport Postad 29 Juni , 2012 Någon som mottagit en reload-bonus på pokerstars? Behöver man kanske vara inaktiv ett tag innan ett sådant erbjudande dyker upp... Citera
PokerStars_Karl Postad 29 Juni , 2012 Rapport Postad 29 Juni , 2012 Hej, Woarda - Så funkar det inte hos oss. Alla spelare erbjuds samma reload-bonusar och du kommer med andra ord inte få någon "extra" för att du är inaktiv. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Woarda Postad 2 Juli , 2012 Rapport Postad 2 Juli , 2012 "Fold and show" som "sista man" är icke möjligt att göra i alla pokerformerl? Varför? Citera
dafvor Postad 13 Juli , 2012 Rapport Postad 13 Juli , 2012 Hur ser det ut nu? Är Pokerstars skattefritt eller inte för oss svenskar? Kan tillägga att jag spelar om småsummor och inte highstakes. Citera
Longple Postad 14 Juli , 2012 Rapport Postad 14 Juli , 2012 hur ser det ut med planer på att köra igång högre nivåer för zoom än 2.5/5$? Citera
Poddna Postad 18 Juli , 2012 Rapport Postad 18 Juli , 2012 Har skummat lite men inte hittat svar så jag ställer frågorna här: Är det okej att spela i samma zoom-pool om man har samma IP? Är det tillåtet att vara relaterad med en spelare (tex ha skickat pengar via player transfer) i samma pool? Jag och min bror vill båda spela, men vill veta om vi behöver turas om eller ej. hur ser det ut med planer på att köra igång högre nivåer för zoom än 2.5/5$? Hoppas det kommer igång snart. Hade varit nice med en 10/20 pool. Tycker inte det ska va för tätt mellan nivåerna bara. Hellre en på 2/5 och sen 10/20 än att det blir en mellannivå på 5/10. Perfekt läge nu för er på stars att sno åt er kunder från Party som precis har lagt ner alla spel över 5/10... Citera
okocha Postad 18 Juli , 2012 Rapport Postad 18 Juli , 2012 Hade varit nice med en 10/20 pool. tänk vilken action när scout sätter sig Citera
ceros Postad 20 Juli , 2012 Rapport Postad 20 Juli , 2012 tänkte regga mig på pokerstars kan jag använda ö ä å om jag har dom i namnet Citera
Longple Postad 20 Juli , 2012 Rapport Postad 20 Juli , 2012 Har skummat lite men inte hittat svar så jag ställer frågorna här: Är det okej att spela i samma zoom-pool om man har samma IP? Är det tillåtet att vara relaterad med en spelare (tex ha skickat pengar via player transfer) i samma pool? Jag och min bror vill båda spela, men vill veta om vi behöver turas om eller ej. Hoppas det kommer igång snart. Hade varit nice med en 10/20 pool. Tycker inte det ska va för tätt mellan nivåerna bara. Hellre en på 2/5 och sen 10/20 än att det blir en mellannivå på 5/10. Perfekt läge nu för er på stars att sno åt er kunder från Party som precis har lagt ner alla spel över 5/10... styra upp åtminstone 7.5/15$ eller 8/16$ eller liknande som mellanting borde rullas decently iaf tycker man, förstår att det blir svårt med zoom för 25/50+. är så jävla soft att slippa waitlists och att "alla delar lika på allt" inget fuzz med att det bara är 5% av spelarpoolen som vill starta bord osv och slipper allt om att ingen ens vill spela 3-4 handat och liknande älskar fan zoom Citera
whitewidow Postad 27 Augusti , 2012 Rapport Postad 27 Augusti , 2012 kommer inte in på klienten står contacting site sen kommer det Internet Connectivity Problem har startat om datorn/router och ominstallerat, någon annan som har problem? EDIT: funkar nu Citera
TGrinder Postad 27 Augusti , 2012 Rapport Postad 27 Augusti , 2012 kommer inte in på klienten står contacting site sen kommer det Internet Connectivity Problemhar startat om datorn/router och ominstallerat, någon annan som har problem? Fungerar utmärkt för mig. Citera
PokerStars_Karl Postad 28 Augusti , 2012 Rapport Postad 28 Augusti , 2012 Hej, FYI - Telia Network Services ISP hade igår uppkopplingsproblem vid den här tidpunkten (mellan 8:30 and 10:00 ET). Problemet är nu löst men det var alltså ett problem hos en isp som orsakade problemet. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
maxad1 Postad 31 Augusti , 2012 Rapport Postad 31 Augusti , 2012 Jag öppnar ett konto på pokerstars och tänker yes ska spela hela kvällen. sätter in 600usd och slår mig ner på ett plo100 bord, 30 sekunder senare får jag ett meddelande att kontot är fryst!?!? what? jo jag ska ska skicka in kopior på diverse körkort mm jovisst inge konstigt med det, gör det lite kvickt på 10 min, sugen på spel ju.. nu har hela kvällen gått och kontot är fortfarande låst med mina 600usd dåligt Varning! till er som ska rega och spela för första gången. tar sin lilla tid. imorn tar jag ut cashen istället.. men då är det väl säkert nåt omsättningskrav innan jag får göra det. återkommer Citera
WannaSeeMyPig Postad 31 Augusti , 2012 Rapport Postad 31 Augusti , 2012 Jag öppnar ett konto på pokerstars och tänker yes ska spela hela kvällen. sätter in 600usd och slår mig ner på ett plo100 bord, 30 sekunder senare får jag ett meddelande att kontot är fryst!?!? what? jo jag ska ska skicka in kopior på diverse körkort mm jovisst inge konstigt med det, gör det lite kvickt på 10 min, sugen på spel ju.. nu har hela kvällen gått och kontot är fortfarande låst med mina 600usd dåligt Varning! till er som ska rega och spela för första gången. tar sin lilla tid. imorn tar jag ut cashen istället.. men då är det väl säkert nåt omsättningskrav innan jag får göra det. återkommer Reggad på pf sen 2008 men aldrig skaffat ett pokerstars-konto? Och varför ska du casha ut imorrn, går ju miste om hela first depositbonusen? Citera
maxad1 Postad 1 September , 2012 Rapport Postad 1 September , 2012 Reggad på pf sen 2008 men aldrig skaffat ett pokerstars-konto? Och varför ska du casha ut imorrn, går ju miste om hela first depositbonusen? Nej jag vet är väl rätt udda, inte känt mig nöjd med deras rejkback system, men visst spelar man extremt mycket - som jag ändå gör 8k/rejk månaden, blir det bra efter ett tag. ska ge det ett försök trots att det tog 10 timmar att dokumenten godkända. Citera
maxad1 Postad 2 September , 2012 Rapport Postad 2 September , 2012 snälla vart hittar jag inställning så handen styrka står på bordet? Citera
Woarda Postad 2 September , 2012 Rapport Postad 2 September , 2012 snälla vart hittar jag inställning så handen styrka står på bordet? Den möjligheten finns enbart om du lirar playmoney.t Citera
DickNiaz Postad 2 September , 2012 Rapport Postad 2 September , 2012 Tjena, var hittar man sattar till Live-SM på Malta? Om ni nu har några såna dvs. Citera
Recommended Posts