Gå till innehåll

PokerStars - Kundtjänst dygnet runt på svenska!


PokerStars_Martin

Recommended Posts

Såg att satelliter till online sm har kommit upp, men ni kanske ska ta och låsa dom till bara svenska spelare.

 

Nej tack. Vi utlandssvenskar vill också vara med och leka.

 

Bättre med alternativ: Lås för de som bor i Sverige och genom någon verifiering får andra spela.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade tänkt göra mitt första uttag från Stars, antar att jag kommer behöva skicka in leg+något som bekräftar var jag bor osv (tex en faktura)? Nu har jag dessvärre inte tillgång till någon scanner på nån månad eller så. Tänkte därför kolla om det går bra att ta kort med mobilen och skicka in bilderna via mail?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade tänkt göra mitt första uttag från Stars, antar att jag kommer behöva skicka in leg+något som bekräftar var jag bor osv (tex en faktura)? Nu har jag dessvärre inte tillgång till någon scanner på nån månad eller så. Tänkte därför kolla om det går bra att ta kort med mobilen och skicka in bilderna via mail?

 

Det går alldeles utmärkt kan jag säga.

Så gör jag varje gång...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade tänkt göra mitt första uttag från Stars, antar att jag kommer behöva skicka in leg+något som bekräftar var jag bor osv (tex en faktura)? Nu har jag dessvärre inte tillgång till någon scanner på nån månad eller så. Tänkte därför kolla om det går bra att ta kort med mobilen och skicka in bilderna via mail?

 

Inte ens säkert du måste visa leg och räkningar heller. Grattis till uttaget och må det bli en vana trogen :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade tänkt göra mitt första uttag från Stars, antar att jag kommer behöva skicka in leg+något som bekräftar var jag bor osv (tex en faktura)? Nu har jag dessvärre inte tillgång till någon scanner på nån månad eller så. Tänkte därför kolla om det går bra att ta kort med mobilen och skicka in bilderna via mail?

 

Ta uttagsriggen i beaktning innan du bestämmer dig bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man gör en Direkt banköverföring från kontot requestas IBAN och BIC. Vilket är kontonummret? Och isåfall vad är det andra?

 

IBAN den långe är internationella bankkontonumret. BIC är bankens 8 bokstäver långa kod, t.ex NDEAFIHH för Nordeas finska bankkonton.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Finns det några planer på att utöka utbudet av PLO turneringar med garanti på PS? Mest önskvärt är kvällstid för europeer. Vissa turneringars garanti överstigs ju vanligtvis. Inte möjligt att öka garantin på dess för att attrahera fler spelare?

 

Sen undrar jag om det inte finns möjlighet att köra satelliter till Monday 530 PLO även på lördag och söndag, förslagsvis freeze out kval med lite vettigare struktur än måndagens rebuy lotto kval.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg att ni tog bort shortstack plo borden häromdagen och ersatte dom med 20bb cap.

Kan ni vara vänliga att ge oss tillbaka shortstackborden igen alternativt sänka raken avsevärt!?!?!?

 

Har alltid gillat Pokerstars på grund av utbudet, men att begränsa spelet känns korkat ur ett långsiktigt perspektiv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag älskar zoompokerformatet, men dessvärre är det typ ingen action över PLO$100 nivån. Ni har inga plan er på att köra någon saftig zoom-promotion samt addera lite högre nivåer på omahan i förhoppning att bygga upp en liten spelarpool även där? :-)

 

Håller med!

Sen hade det inte varit dumt med plo $5 på zoomborden. Hoppet från 2 $ till 10 $ är lite väl stort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det kommer en hel ytterligare Omaha nästa vecka i samband med "Omaha week" vilket även inkluderar ytterligare Omaha turneringar.

 

Det är inte heller helt otroligt att tänka sig att ytterligare turneringar kan adderas framgent om intresse finns.

 

Plo zoom finns numera, som a_o_s noterat, även i inköp i olika varianter.

 

Monday 530 PLO satelliter - förslag och önskemål framförda.

 

SM-plo - jag återkommer med mer info.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det kommer en hel ytterligare Omaha nästa vecka i samband med "Omaha week" vilket även inkluderar ytterligare Omaha turneringar.

 

Det är inte heller helt otroligt att tänka sig att ytterligare turneringar kan adderas framgent om intresse finns.

 

Plo zoom finns numera, som a_o_s noterat, även i inköp i olika varianter.

 

Monday 530 PLO satelliter - förslag och önskemål framförda.

 

SM-plo - jag återkommer med mer info.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

PLO Zoom har väl funnits länge nu? Det som saknas är någon extra blindsnivå så att inte hoppen mellan nivåerna blir för stora. Nya nivåer ( som i princip aldrig kommer att spelas! ) har lagts till men inte där hoppen var stora.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...