Gå till innehåll

PokerStars - Kundtjänst dygnet runt på svenska!


PokerStars_Martin

Recommended Posts

Hej, Jag behöver hjälp! När jag försöker logga in via min laptop på ps klienten står det "Du är redan inloggad via en annan dator.För att kunna logga in här måste du först logga ut från den andra datorn" har provat och stänga av min stationära men händer inget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är dåligt att det inte går att chatta vid all in situationer. Kan tänka mig att det har att göra med folk som avslöjar sina kort och på så sätt hjälper dem som eventuellt ska syna.

 

Men ni värnar ju så mycket om spelet annars, jag är fantastisk ;-) på att snacka till mig och locka med spelare, och det är väl en liten del av poker det med?

 

Borde istället vara varning, sedan rött kort/ban på de som missköter sig.

 

Det som är all in borde väl iaf kunna få chatta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är dåligt att det inte går att chatta vid all in situationer. Kan tänka mig att det har att göra med folk som avslöjar sina kort och på så sätt hjälper dem som eventuellt ska syna.

 

Men ni värnar ju så mycket om spelet annars, jag är fantastisk ;-) på att snacka till mig och locka med spelare, och det är väl en liten del av poker det med?

 

Borde istället vara varning, sedan rött kort/ban på de som missköter sig.

 

Det som är all in borde väl iaf kunna få chatta?

 

Om det är en "över"-raise så kan du alltid spara en cent istället för att gå allin.

Är det inte en "över"-raise så får man väl nästan alltid syn ändå pga oddsen så länge inte fienden är dundertom. Och då tvivlar jag på att du har chat-skills nog att få syn ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Chatta vid all-in - Precis som du föreslår har det att göra med de problem som uppstår för spelsäkerheten vid de här tillfällena.

 

Strappa - Det har rapporterats tidigare.

 

Woarda - Det är 20 anmälda och 57 är minimum. Två dagar kvar och turneringen kommer säkert upp i 57+ spelare.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Pokerstars,

 

Jag undrar bara vad ni har för åtgärder för att hindra att folk tar livet av sig, eller förstör sina liv på andra vis pga de tjänster ni tillhandahåller.

 

Ganska tragiskt att läsa trådar som denna http://pokerforum.nu/forum/spelberoe...et-av-sig.html och liknande historier man kan läsa om lite då och då.

 

Det är ju en väldigt destruktiv produkt trots allt, så vad gör ni för att hindra alla negativa egenskaper som er tjänst också för med sig?

 

Har ni några siffror på hur vanligt det är att folk tar självmord till följd av det som onlinepoker kan göra mot en människa?

 

Mörkertalet är antagligen enormt jämfört vad som officiellt blir siffror i statistiken, men det borde ju intressera er lite, så vad vet ni kring detta och vad är era åtgärder?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sen undrar jag också om ni uttalet er officiellt om uppgifterna som Cyntax publicerade i sin blogg nyligen ang det faktum att ingenting är klart vad det gäller att spela skattefritt på på Pokerstars i dagsläget.

 

Det borde ju ligga i ert intresse att detta stämmer, då ni marknadsfört pokerstars med de uppgifterna sen pokerstars.eu-lanseringen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej Pokerstars har ej 24 timmar servis

 

för 24 timmar sen så mailar jag dom för dom ha fryst mitt konto där vett ej varför så jag mailar dom till backa kl 19:45 i går kväll har ej fått svar ännu

 

så vad fan är den 24/7 servis som dom skryter om eller tänker dom det är bara pokerspelare och dom är lätt lurade för vem tror på 24/7 servis haha hoppas ni har kull med mina pengar

 

THIAMTAN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Gubben_Ralf - Läs gärna om vår policy för ansvarsfullt spelande här:

 

http://www.pokerstars.se/about/responsible-gaming/

 

För bäst svar på dina frågor av den här typen får du om du kontaktar vår avdelning som hanterar dessa frågor, var vänlig mejla oss på wecare@pokerstars.eu

 

Gubben_Ralf - Jag har inte läst Cyntax blogg och har därför inte någon uppfattning om vad han har för personlig uppfattning om något.

 

jonny00 - Support svarar inom 24 timmar. Det innebär tyvärr inte att alla avdelningar, tex säkerhetsavdelningen, alltid kan lösa alla typer av kontoärenden inom den tiden.

 

mikj - Din misstanke är rapporterad men det är bättre att rapportera denna typ av incidenter eller misstankar direkt till support@pokerstars.com, vänligen gör så då vi då kan svara mer specifikt och personligt för din situation.

 

Var vänliga att observera att det här inte är en tråd för support utan bäst support får man alltid om man vänder sig till support@pokerstars.com.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Gubben_Ralf - Jag har inte läst Cyntax blogg och har därför inte någon uppfattning om vad han har för personlig uppfattning om något.

 

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

 

 

I klartext handlar det om att det är en lögn att det fastslagits att Pokerstars är skattefritt sen lanseringen av .eu.

 

Finns ingen på skatteverket som uttalat sig så på detta vis och det är fortfarande oklart om Pokerstars är skattefritt eller ej.

 

Man kan ju tycka att det borde ligga i ert intresse att följa upp detta, då ni lurat i varenda spelare ni har att de spelar skattefritt hos er nu. Något som alltså inte behöver stämma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I klartext handlar det om att det är en lögn att det fastslagits att Pokerstars är skattefritt sen lanseringen av .eu.

 

Finns ingen på skatteverket som uttalat sig så på detta vis och det är fortfarande oklart om Pokerstars är skattefritt eller ej.

 

Man kan ju tycka att det borde ligga i ert intresse att följa upp detta, då ni lurat i varenda spelare ni har att de spelar skattefritt hos er nu. Något som alltså inte behöver stämma.

 

 

Det ligger i Stars intresse att folk gör bedömningen att eftersom Stars t o m gör tv-reklam om skattefrihet så är det nog tillräckligt sannolikt att man väljer att/vågar spela där.

 

Att sannolikt inte är samma sak som fastställt väljer man att högaktningsfullt skita i enligt min ödmjuka gissning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som har erfarenhet av uttag till ICA Banken?

Så här skriver ICA Banken på deras hemsida:

 

http://www.icabanken.se/fragor-och-svar/insattning-uttag/vilka-uppgifter-behovs-for-att-satta-in-pengar-fran-utlandet/

 

Det finns dock inget meddelandefält att komplettera i, så det vore intressant att få höra om någon har försökt sig på detta i alla fall :-).

 

Sen vore det intressant också att få höra om ICA Banken tog ut någon avgift då det är en betalning inom EU, trots att Stars skickar pengarna i SEK.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...