Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

Hur kan det inte komma dam på sista? Gjorde ju det hela tiden innan...

 

Jag ska inte spela fem bord samtidigt, är för okoncentrerad. Nåväl, leta upp ett bra foto Lisa till teamsajten, och tjata in Tobbe i sattarna nu med.

 

Ja, det va helt sick att AK fick stå där.. Och TT vs KJ mot han som åkte ut som trea, den stod den med. How sick does it get?! Man måste gilla Prima-riggen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Yay! Tjej-team ftw! Ola har sexiga höfter och jag har bröst. Tallinn here we come!

 

Edit: Förtydligande: Raderna ovan är endast positivt menade! Tycker att det är skitkul att vi har en tjej i teamet, och särskilt eftersom det är HeyLisa som är en trevlig tjej och en habil pokerspelare. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur länge skall denna sjuka charad hållas igång?

 

NÄR kommer allas våran Othello tillbaka och kastar sitt ljus över denna dagbok?

Precis, här sitter man och läser en massa betway-reklam sida ut och sida in i hopp om att othello ska ha kommit tillbaka :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick den stora äran att träffa både Jens och Ola idag, riktigt trevliga killar det där!

 

Intervju kommer imorgon. Min förhoppningsvis guldbaggevinnande film kommer inte att vinna någon guldbagge. Redigeringsprogrammet fixar inte mina kreativa redigeringar. Men publiceras ska den och semisnyggt ska det bli!

 

 

Så, ville bara säga det ;)

 

Ja, det var nog fan bäst efter att ha kallat mig både "skum" och "dryg". Dryg köper jag, jag är ju skåning, och dessutom så har jag ett problem med för stora skådespelartalanger. Folk fattar inte när jag är ironisk eftersom jag kan hålla ett straight face och därför uppfattas jag oftast som dryg (fast jag är ironisk, alternativt väldigt cynisk).

Skum vill jag däremot inte vara. Ola är skum. Hell, t.o.m er lilla kelgris Othello är skum. No offence, jag älskar både Ola och Othello, det är svårt att finna bättre pågar i denna värld - men skumma är de. På ett bra sätt eftersom de har självdistans.

 

Och nu vill jag förtydliga att raderna ovan är skrivna med en extremt stor portion ironi. Allt jag skrivit är sant men det är med en stor slev kärlek till er alla tre (Ola, Othello och Lisa).

 

För det andra så är detta ingen "reklambok" för Betway. Både jag, och numera Ola, jobbar för Betway. Hur fanken skulle vi kunna låta bli att skriva om den arbetsplats vi tillbringar 10-12 timmar om dagen på?

Ja, vi promotar Finnkampen och SM men vi vill ju ha ett så stort team som möjligt. Tro mig, både Finnkampen och SM är feta förlustaffärer för Betway. Inte en jävla satellitjävel ha gått ihop.

Vi gör det för att vi brinner för det och jag försöker skriva så mycket jag kan som inte är spelrelaterat. Det är dock svårt. Jag spelar poker på min fritid och jag jobbar med poker på min arbetstid. Till och med det här forumet är delvis arbetsrelaterat för min del. Hur skulle jag kunna frikoppla det helt och hållet?

 

Ledsen om det inte faller de senaste postarna i smaken men det är tyvärr inte så mycket jag kan göra åt det. Hade naturligtvis varit extremt bra att få tillbaka Othello för att balansera upp det hela men jag betvivlar att dagboken var en avgörande faktor i hans beslut.

 

Det är iaf bra att ni kommer med synpunkter, det uppskattas enormt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte helt funnit "the catch" ännu med denna film. Det skulle kunna vara ett sätt för jens att tvinga mig att kvala så att han kan göra en film med mig alltså få komma till Lysekil (för annars blir jag besviken)... eller så är det bara att visa att man kan hitta fina runner runner stegar om man spelar på betway ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ola, det var en mycket förklarande och bra krönika i senaste FP, till skillnad från (vad jag vill minnas) i förra numret. Nu äntligen förstår jag exakt hur du resonerar.

 

Btw, du skrev i senaste PM också? Hur...(jag har inte ägarförhållanden, konkurrensbild, frilansavtal etc klar för mig, så fyll i fortsättningen på frågan själv)?

 

Btw 2, fan va mycket sämre PM har blivit och fan va mycket bättre FP har blivit sen de började.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...