Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Vill se... De är väl ingen storfavorit men fan man vill ju se klassiker.

Ruskade nacken ur led till Metal militia när det begav sig och var nära att följa med på konsertern som blev den sista med Cliff Burton.

 

Såg däremot Priest Fest förra helgen och det var nästan en pina.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förresten Jennez, jag hade ju fel förut med fjärtkillen, det var inte du. Men...det här då?

 

Hittar iofs ingen direkt skånsk accent i uttalet, men rätt likt annars eller? En jävel på att sjunga iaf. Queensryche också.

 

Var ju fan inte ens det minsta likt. Det enda vi har gemensamt är att vi båda har skägg. Han var MYCKET mer lik eury isf.

Men han sjöng jävligt bra (för att vara en glad amatör). Hade offrat en testikel för att kunna sjunga. Jag kan verkligen inte det även om singstar påstår att jag iaf är lite duktig. Men jag tycker tyvärr att det kul att sjunga så jag har gjort bort mig i many-a karaoke-bar på fyllan.

 

Det mest pinsamma minnet är när jag skulle sjunga Mack the Knife på bästa Sinatramanér. Efter första textraden kom jag på att jag inte kunde resten av texten. Istället för att bara ge upp fortsatte jag att försöka. Nich gut.

 

Nej förresten, det mest pinsamma minnet är när jag däckade samtidigt som jag sjöng Black Sabbaths 'Paranoid'. Ah, the memories...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ju bara sett dig på suddiga bilder o videoklipp. Försöker ringa in din person.

 

Du ligger alltså nånstans mellan fjärtkillen och sångskägget? :-)

 

 

Nej förresten, det mest pinsamma minnet är när jag däckade samtidigt som jag sjöng Black Sabbaths 'Paranoid'. Ah, the memories...

Hahaha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ju bara sett dig på suddiga bilder o videoklipp. Försöker ringa in din person.

 

Du ligger alltså nånstans mellan fjärtkillen och sångskägget? :-)

 

Men jesus christ. Sju avsnitt från Vegas, två från Köpenhamn, stora och små bilder i First Poker, på SvD, aftonbladet, Expressen, bloggar m.m Hur kan du missa mitt utseende så grovt? :D

 

Inte för att mitt utseende är mycket att skylta med men vad fan, hur jag ser ut är väl inte så svårt att pinpointa?

Själv ser jag mig som en trindare kopia av Kurt Russell.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ju bara sett dig på suddiga bilder o videoklipp. Försöker ringa in din person.

 

Du ligger alltså nånstans mellan fjärtkillen och sångskägget? :-)

 

Jag har sett Jennez live och han är någonstans mellan Mark Levengood och RobinsonKent!

 

 

Go kille vilketsom :mrgreen: !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, fortsätt gärna diskussionen om mina fysiska attribut. Kan bli intressant att se vart det leder. OJP, HataB2B och TotalFarsa har sett mig i bara boxershorts.

 

Fucking tilt. Råkade köpa tre förstaklassbiljetter till Sthlm imorgon. Long story, men jag trodde att jag köpte till två polare som senare inte skulle ha dem.

 

Lyckades sälja den ena på tradera men jag har fortfarande en för mycket. Tänkte ge den till någon lycklig 2:a-klassresenär på perrongen imorgon. Det får bli dagens goda gärning. Om ingen vill hänga med till Stockholm från Lund alltså?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, fortsätt gärna diskussionen om mina fysiska attribut. Kan bli intressant att se vart det leder. OJP, HataB2B och TotalFarsa har sett mig i bara boxershorts.

 

 

Sry från småland. Jag själv har ett vad med mina brandkollegor i småland. Når jag inte under 85 kg onsdag vecka 14 så ryker rakapparaten fram! Jag blir skallig!!!

Jag hoppas Hata tar någon sväng häråt så jag får spöa han i tennis! Nu har han mitt rätta nummer! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...