eurythmech Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Vilken föredras? Jag har en favorit, men håller tyst än så länge. Hehe började garva här, tänkte på titta vi flyger Sjukt snyggt av mig att dra en filmreferens helt omedvetet - ens när jag blir påtalad om det. Vad refererade jag till? Jag menar - jag har sett filmen (eller filmerna, men den första var ju FILMEN) ett antal gånger, men det var säkert tio år sedan sist. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Fan vet om jag inte ska satsa på en gullig avatar istället. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Vilken föredras? Jag har en favorit, men håller tyst än så länge. Givetvis den undre. Den övre är för "lite" Eury. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Givetvis den undre. Den övre är för "lite" Eury. +1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Nåväl, jag älskar introt i alla fall. Mer italienskt än så blir det nog inte. Brukar det inte vara lite mer lättklädda tjejer i italienska tv-program? Fast det är bara bra att Betway inte har det, är lite väl mycket lättklädda tjejer inblandade i poker- och spelreklam. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Brukar det inte vara lite mer lättklädda tjejer i italienska tv-program? Fast det är bara bra att Betway inte har det, de har ju Jennez FYP Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 ROFL för en skön favorit i repris. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Ja, den kan inte visas nog många gånger. Jennez förresten, det går att få stora avatarer nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Brukar det inte vara lite mer lättklädda tjejer i italienska tv-program? Fast det är bara bra att Betway inte har det, är lite väl mycket lättklädda tjejer inblandade i poker- och spelreklam. De hade "lättklädda" eller iaf svinsnygga tjejer som visade resultattavlor. Of course liksom. ROFL för en skön favorit i repris. Alltså, jag brukar inte vara lättstött, men den där jävla bilden... Den har ngt som gör mig lite... vad ska jag säga... försmådd? Jag är ju inte så fet men det är kanske känslan av att jag högst troligen kommer att vara det en dag som gets to me. Det gör ont. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Vill till mitt försvar säga att jag trodde den var photoshoppad... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Jag tror fan jag skiter i det här nu. Jag bryr mig inte om jag blir avstängd i ett halvår. Det känns inte direkt hemskt om det blir så. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Alltså, jag brukar inte vara lättstött, men den där jävla bilden... Den har ngt som gör mig lite... vad ska jag säga... försmådd? Tyckte att bilden var rolig första gången och är ännu roligare nu på andra gången. Du kanske mår lite bättre om jag säger att jag antagligen väger mer än vad du gör... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Du kanske mår lite bättre om jag säger att jag antagligen väger mer än vad du gör... Usch så trist. Har alltid visualiserat mig en jm_j som på pricken ser ut som Jack i The Shining. Lite tärd, alkoholdoftande och trådsmal... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Usch så trist. Har alltid visualiserat mig en jm_j som på pricken ser ut som Jack i The Shining. Lite tärd, alkoholdoftande och trådsmal... Kan trösta dig med att jag har minst lika galet blick och luktar ofta bryggeri. Har vägt som mest utan att vara tjock ca 100kg när jag tränade på gym. Numera är det en öltunna istället för sexpack som gäller. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Jag tror fan jag skiter i det här nu. Jag bryr mig inte om jag blir avstängd i ett halvår. Det känns inte direkt hemskt om det blir så. Jag poppar popcorn, staplar sandsäckar och bandar upp ammo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Jag poppar popcorn, staplar sandsäckar och bandar upp ammo. Hehe, jag tror bestämt lagpokern väckte upp stridisen i herr Jennez. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Din grammatik suger en liten aning mer är min. Mistä maista = från vilka länder Mistä maasta = från vilket land Minkä maan... = i vilket land... Hur hårt suger grammatiken om man vill skriva: Minkä maan... = vilket lands Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Vilken föredras? Jag har en favorit, men håller tyst än så länge. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Vi har en vinnare. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Ok gott folk, har nu varit inne och lekt lite med verktygen. Det finns nu Double or Nothing-turrar på både Betway.com och Gnuf.com med avsevärt lägre rake. Nivåerna är följande: $50+1 $30+0,5 $10+0,3 $5+0,15 $1+0,05 Hittas under Scheduled Tournaments -> Special (scrolla längst ner). Vi kommer säkert att köra lite kampanjer kring detta med början redan nästa vecka eller nästföljande vecka. Kolla veckomailen, det är inte bara spam, ibland finns där bra info också. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Haha, ni verkar ha skön affärsmodell på Betway i alla fall. Bara leka lite med verktygen så är det klart. Tror jag ska öppna ett konto nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Haha, ni verkar ha skön affärsmodell på Betway i alla fall. Bara leka lite med verktygen så är det klart. Tror jag ska öppna ett konto nu. Finns ingen som kan tämja Tjuren från Lund... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 När du ändå är inne och pillar, kan du inte sänka raken på cashgames också med 75%? Då har ni mig! (Räcker med FLT-borden.) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Jag skulle vilja ha en daily $100K-garanti med $1 inköp och inga rebuys. Fixa! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 OMFG 1 Ok gott folk, har nu varit inne och lekt lite med verktygen. Det finns nu Double or Nothing-turrar på både Betway.com och Gnuf.com med avsevärt lägre rake. Nivåerna är följande: $50+1 $30+0,5 $10+0,3 $5+0,15 $1+0,05 Hittas under Scheduled Tournaments -> Special (scrolla längst ner). Vi kommer säkert att köra lite kampanjer kring detta med början redan nästa vecka eller nästföljande vecka. Kolla veckomailen, det är inte bara spam, ibland finns där bra info också. OMFG 2 OMFG 3 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts