Liza Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Q4 Hejja (h)Ola! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekstrom Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 A T d Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 56 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 2 4 double suited. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Ingen har rätt än så länge. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Matpaus nu btw, medel är 70k, jag har 40k nånting, 40 spelare ska få pris. Kan mycket väl bli den berömda bubblan. Sedan har jag Nalle på min högra sida. Det är bra för det innebär att jag aldrig blir bluffad i blind mot blind, men det är dåligt eftersom jag riskerara att bli döv på höger öra,. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 J,8su(ruter) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Får jag vara med i tävlingen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Haha var ju superstörande med det där jävla happybirthdayskiten. fyfan vad det lät Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Nu har jag sett både Ola och Jennez, fattas bara Othello så har jag lyckats beskåda samtliga dokboksskrivare! =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GruGloG Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Q-8 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 77= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sideshow Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 AdKd Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Eftersom det inte har stått nått antar jag att Ola nått ITM. Grattis, är det wp eller har du somnat vid bordet och autofoldat? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Jag drar till med en andra gissning, säger du hade 44 =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Qk ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 2 3 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Urban57 Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 A4... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Okidoki, jag hade . Udda linje att säga syn tre gånger i handen innan man ställer. Synd att han hade AJ och inte AQ. Varit tom på kort idag, men ändå tagit mid vidare till ITM, mest tack vare 77 mot AA, all-in pre (usch vad jag läste honom fel, hoppades på lite foldequity där... ), sjua som första kort Ligger typ femma från slutet mad halva medel, men allt kan hända i morgon. En uppdubbling och man är med igen liksom. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 AA. Okidoki, jag hade . Udda linje att säga syn tre gånger i handen innan man ställer. Synd att han hade AJ och inte AQ. AA eller KK, same shit different name. Lycka till i morgon hOla! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Ligger typ femma från slutet mad halva medel, men allt kan hända i morgon. En uppdubbling och man är med igen liksom. Antar att du har startdag lördag på Emop då Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Antar att du har startdag lördag på Emop då själv hade jag varit nöjd om jag bara fått reda på min startdag, enligt mailet jag fick skulle man få reda på det den 13e Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Antar att du har startdag lördag på Emop då Jupp, och flyg bokat imorgon... Fan, år se hur det här kommer lösa sig. Troligen inte... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 20 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Jag tillhör den skara som inte läst Pokerhandboken av Dan Glimne ännu. Faktum är att jag inte ens bläddrat i den, vilket ju är lite lustigt eftersom jag har en hyfsad mängd pokerböcker i bokhyllan här hemma. Men igår på ICA Maxi hittade jag den för 40 kronor på bokrean och snappade åt mig den blixtsnabbt. Kändes som en liten blindsteal nästan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Jag tillhör den skara som inte läst Pokerhandboken av Dan Glimne ännu. Faktum är att jag inte ens bläddrat i den, vilket ju är lite lustigt eftersom jag har en hyfsad mängd pokerböcker i bokhyllan här hemma. Men igår på ICA Maxi hittade jag den för 40 kronor på bokrean och snappade åt mig den blixtsnabbt. Kändes som en liten blindsteal nästan. You're in for a treat! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts