Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

16.00 in i "And Maggie Makes Three", säsong 6. http://www.watchthesimpsonsonlinestreaming.com/2010/07/simpsons-6x13-and-maggie-makes-three.html Streamlänkar är väl ok?

Vajjert! Var ett antal år sen jag såg den, och det var väl inte riktigt som jag mindes det... men fortfarande en höjdare. :-)

 

Jag gillar när han ringer och kollar aktiekursen på Animotion...

 

Automatisk telefonröst: "Animotion, up one and one half."

Homer: "Yahoo!"

Automatisk telefonröst: "Yahoo, up 6 and a quarter."

Homer: "Huh? What is this crap?"

Automatisk telefonröst: "Fox broadcasting, down 8."

Den har jag missat, men fasen va slipade manusförfattarna är. Det är väl också den största styrkan med Simpsons, att de alltid vågat vara lite "vuxna" och fräcka. Det finns ju inte en svensk unge som fattar humorn ovan, ändå älskar de det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sry, inget slår "Spider Pig, Spider Pig, does whatever a Spider Pig does". De senaste åren har jag nog bara sett deras specialshower som Treehouse of Horror. I övrigt tycker jag simpsons har blivit rätt meh.

 

Nu väntar jag in kommentar från Lisa i stil med "DU är rätt meh!".

 

 

Din MAMMA är rätt meh! ;-)

 

Min signature tycker jag är kul, den är från Simpsons

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att köpa tv-spel till sina barn som pappa är ofta en ursäkt för ett eget behov(?)

 

Min pappa köpte tvspel till mig när jag var 4år, som om jag kunde använda det.

 

Så vad ska du spela för sköna spel? :)

 

Haha... Påminner mig om en f.d. arbetslös granne till mig som köpte tv-spel till deras barn som väl var typ 1 och 3 år gamla, jojo. :-D

 

Varför är jag på jobbet :ola:

rw8d3k.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Värde! Värde! Värde! Reggad till kvällens 1100 på CC Gbg. Tell your friends...

 

FAN. Skulle åkt och spelat den med ett gäng härifrån, men jag är dubbelbokningarnas man. Just nu är jag bakfull istället.

 

Men du får lite tips:

Luther - 2metershållet med en viss "kvinnomisshandlar"-look. Rakat huvud. - Bra värde, fråga Jens.

Patrick - Reklamar-kille - Inget värde alls.

Jean Pierre - average-joe - gillar hålpipor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FAN. Skulle åkt och spelat den med ett gäng härifrån, men jag är dubbelbokningarnas man. Just nu är jag bakfull istället.

 

Men du får lite tips:

Luther - 2metershållet med en viss "kvinnomisshandlar"-look. Rakat huvud. - Bra värde, fråga Jens.

Patrick - Reklamar-kille - Inget värde alls.

Jean Pierre - average-joe - gillar hålpipor.

 

Men balle bjoelle. Trippleboka om dig ffs.

 

Also, tyvm sir för tipsen. Får väl svida om skalpen jag med idag och köra chickenrace-stirrar-contest med fängelsekunden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men balle bjoelle. Trippleboka om dig ffs.

 

Also, tyvm sir för tipsen. Får väl svida om skalpen jag med idag och köra chickenrace-stirrar-contest med fängelsekunden.

 

Insåg att jag missa en detalj. Han med kvinnomisshandlarlooken råkar bara ha looken, han är en mysfarbror utav rang. Kommer med stor sannolikhet krama bordsgrannar om de åker på ett beat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man då gissa att dagens sämsta är att gårdagen inte var ITM?

 

Korrekt. Slutade på plats 20 ungefär efter att AQs inte höll mot KK, såklart. Men var short med 14BB så det var bara att skeppa't. Väldigt nöjd med spelet i övrigt...

 

Såg/hörde inget karakteristiskt småländskt bräkande...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller på med renovering av nya huset nu och ikväll är det trappan som ska få sig en omgång. Sitter en gammal sunkig filtmatta på trappstegen som jag försökte få bort med handkraft men det var lönlöst. Har istället hyrt in mig på en mattstripper.

 

84.5430_.jpg

 

Sen blir det till att gå över trappan med sandpapper innan den ska målas vit.

 

Annat kul som hänt i huset: rivit all tapet, spacklat, målat taket, slängt alla gamla vitvaror...

 

Måste göras: sätta vävtapet, måla väggar, sätta fondväggar, installera nya vitvaror, installera luftvärmepump, lägga nytt golv...

 

Förmodligen lägger vi in det här på nedervåningen. Nouveau Brown, en-stavig ek-parkett. Pris i handeln ligger på runt 8-900 kr/kvm men vi får det genom farsan för 1/3-del :-) Snyggt är det iaf.

 

151N8FEKFB_int_large.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...