Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Såg första avsnittet av The Walking Dead häromdan och blev riktigt taggad på fortsättningen. Rekommenderas.

 

Kan man inte hålla sig så läser man serieboken som den är baserad på. Går inte att beskriva hur sic bra den är. Plöjt de 50 första numrena på 3 dar och den blir bara bättre och bättre.

 

TheWalkingDead.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter intressant, ska kolla upp det!
:-D

 

Trots att tipset kommer från dig.
Hade inte nöjt med mindre än den kommentaren :-)

 

Klonk - fick sålt radhuset igår för 15% över begärt pris

Klonk - de vill flytta in redan 1/12

Klonk - den mindre braiga chefen slutade

Klonk - får flextid from 1/11

Klonk - får nytt office

 

Vem fan vågar spela poker under dessa omständigheter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:-D

 

Hade inte nöjt med mindre än den kommentaren :-)

 

Klonk - fick sålt radhuset igår för 15% över begärt pris

Klonk - de vill flytta in redan 1/12

Klonk - den mindre braiga chefen slutade

Klonk - får flextid from 1/11

Klonk - får nytt office

 

Vem fan vågar spela poker under dessa omständigheter.

 

WP!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

La ut vårt flyttstäd på Offerta.se igårkväll och har redan fått ett par svar. Med rotavdrag blir det 14kr/kvm och 40kr/fönster för en ungefärlig totalkostnad på 2k. Så jäkla taget :mrgreen:

 

Köpte ett nintendo ds till lilltjejen igår. Får se om det blir en julklapp eller om hon bara får det rakt av till helgen. Pappa är allt lite spelsugen på nya super mario.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

La ut vårt flyttstäd på Offerta.se igårkväll och har redan fått ett par svar. Med rotavdrag blir det 14kr/kvm och 40kr/fönster för en ungefärlig totalkostnad på 2k. Så jäkla taget :mrgreen:

 

Köpte ett nintendo ds till lilltjejen igår. Får se om det blir en julklapp eller om hon bara får det rakt av till helgen. Pappa är allt lite spelsugen på nya super mario.

 

Att köpa tv-spel till sina barn som pappa är ofta en ursäkt för ett eget behov(?)

 

Min pappa köpte tvspel till mig när jag var 4år, som om jag kunde använda det.

 

Så vad ska du spela för sköna spel? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

La ut vårt flyttstäd på Offerta.se igårkväll och har redan fått ett par svar. Med rotavdrag blir det 14kr/kvm och 40kr/fönster för en ungefärlig totalkostnad på 2k. Så jäkla taget :mrgreen:

 

Köpte ett nintendo ds till lilltjejen igår. Får se om det blir en julklapp eller om hon bara får det rakt av till helgen. Pappa är allt lite spelsugen på nya super mario.

 

Du triggade mig till att googla om det kommit nåt nytt mario till ds då du skrev så, längtar enormt efter ett nytt. Sen fattade jag att det var titeln du menade, missvisande att kalla ett 4 år gammalt spel för nytt annars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte ett nintendo ds till lilltjejen igår. Får se om det blir en julklapp eller om hon bara får det rakt av till helgen. Pappa är allt lite spelsugen på nya super mario.

 

Ja för tusan. Stjäl mor och farföräldrarnas uppgift att skämma bort barnen. Dvs ge/få utan anledning.

 

Djävla tjuv ;-).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att köpa tv-spel till sina barn som pappa är ofta en ursäkt för ett eget behov(?)

 

Min pappa köpte tvspel till mig när jag var 4år, som om jag kunde använda det.

 

Så vad ska du spela för sköna spel? :)

Tjaaaaa. Super Mario, Mario Kart, Chrono Trigger, Heavenly Kingdom, Zelda. Känns som det finns mkt möjligheter. Speciellt med ett inköpt M3Adapter-kort. google är din vän ;-)

 

Du triggade mig till att googla om det kommit nåt nytt mario till ds då du skrev så, längtar enormt efter ett nytt. Sen fattade jag att det var titeln du menade, missvisande att kalla ett 4 år gammalt spel för nytt annars.
Alltså, spelet heter väl New Super Mario Brothers. Sue me :-P

 

Ja för tusan. Stjäl mor och farföräldrarnas uppgift att skämma bort barnen. Dvs ge/få utan anledning.

 

Djävla tjuv ;-).

Ser det mer som att jag kompletterar våra mor- och farföräldrar. Heeeelt utan tanke på egen vinning :mrgreen:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är det enda spel jag verkligen älskar, helt jävla underbart är det. Kan spela om hur många gånger som helst, har hittat alla endings osv.
Varför är jag på jobbet :ola:

 

Scribblenauts TF! Enda rätta till NDS. Helt otroligt roligt spel. Är dottern i "lära-sig-läsa-och-skriva"-åldern kan det nog nästan klassas som läromedel dessutom. Men tror nog det kan ge dig lite nöje med :)

 

Youtube:

Ser sic intressant ut :) Hon är 4 år och ett par månader så det är definitivt rätt ålder. Finns det på svenska? Eller har du några andra tips på svenska releaser med fokus på lärande? Det är helt sanslöst vad snabbt hon fattar grejer. Kan redan surfa in på barnsajter och spela spel, kolla film osv...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...