Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Finns på svenska! Det som är det tuffaste med spelet. Att engelska titlar översätts till svenska hör ju inte till vanligheterna direkt.

 

Vad det gäller lärande till NDS är det väl typ braintraining-spelen kan jag tänka mig, finns ju lite olika titlar där.

Awesome! Lär bli ett köp där då :-D
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

host,,, http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7253270.ab host,,, glashus,,, hosthost.

 

Nu har ju jag ett s.k övervakningsjobb vilket innebär att jag kan vara inloggad på t.ex fb hela skiftet utan att det drabbar någon. Tyvärr fattar inte de som mäter vår internetaktivitet detta men vi ska väl inte ha för höga krav på dom kanske.

Jämför med att du är inloggad på pf när du kör ett grindpass på fem timmar - är du aktiv på pf i fem timmar då?

 

Edit: såklart håller jag i princip med dig... :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag såg det, en hyllning till att de fyller 20 år :)

Konstigt eg att de släpper s.20 efter s.13... Hoppas det över 7 säsonger då?

Jag vill ju se avsnitten i "rätt" ordning. Simpsons är som mina favoritkarameller, man ska inte ta för många på en gång utan en i taget så att man riktigt njuuuuter av dem :-D

 

Och ja, de står i ordning på rad i hyllan! :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nostalgi. New York 2007. Innan släppet av Simpsons The Movie. Inne på Kwik-E-Mart drickandes en...

(squishee, för er som inte vill förstå)

 

4077275250_5918964958.jpg

 

n621296385_333767_872.jpg

 

2_kwikemart.jpg

 

Characters.img_assist_custom.jpg

 

 

Jag köpte även med mig hem Buzz Cola och Krusty O´s(som fortfarande är helt oöppnade..):

 

krusty_os.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag såg det, en hyllning till att de fyller 20 år :)

Konstigt eg att de släpper s.20 efter s.13... Hoppas det över 7 säsonger då?

Jag vill ju se avsnitten i "rätt" ordning. Simpsons är som mina favoritkarameller, man ska inte ta för många på en gång utan en i taget så att man riktigt njuuuuter av dem :-D

 

Och ja, de står i ordning på rad i hyllan! :h:

 

Jag som inte är en tv-människa hade faktiskt inte sett mer än kanske totalt ett par säsonger av Simpsons för ett par år sedan. Nu har vi plöjt igenom dem bakifrån med start s20. Är på s13 och ser s21 och s22 simultant, fast det går rätt lågsamt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag som inte är en tv-människa hade faktiskt inte sett mer än kanske totalt ett par säsonger av Simpsons för ett par år sedan. Nu har vi plöjt igenom dem bakifrån med start s20. Är på s13 och ser s21 och s22 simultant, fast det går rätt lågsamt. :)

 

facebook-like-button.jpg

 

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bästa Simpson-scenen imo. Hittar den inte på tuben så får försöka återge den:

 

Homer ska starta företag och sitter vid skrivbordet och läser en bok om marknadsföring.

<klipp>

Boken ligger i papperskorgen.

Homer läser "Marketing for Dummies".

<klipp>

Boken ligger i papperskorgen.

Homer läser "Dictionary".

 

Så jäkla bra! Bara det att läsglasögonen får honom att se intelligent ut är vansinnigt kul. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sry, inget slår "Spider Pig, Spider Pig, does whatever a Spider Pig does". De senaste åren har jag nog bara sett deras specialshower som Treehouse of Horror. I övrigt tycker jag simpsons har blivit rätt meh.

 

Nu väntar jag in kommentar från Lisa i stil med "DU är rätt meh!".

 

Tycker du är rätt TF...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bästa Simpson-scenen imo. Hittar den inte på tuben så får försöka återge den:

 

Homer ska starta företag och sitter vid skrivbordet och läser en bok om marknadsföring.

<klipp>

Boken ligger i papperskorgen.

Homer läser "Marketing for Dummies".

<klipp>

Boken ligger i papperskorgen.

Homer läser "Dictionary".

 

Så jäkla bra! Bara det att läsglasögonen får honom att se intelligent ut är vansinnigt kul. :-D

16.00 in i "And Maggie Makes Three", säsong 6. http://www.watchthesimpsonsonlinestreaming.com/2010/07/simpsons-6x13-and-maggie-makes-three.html Streamlänkar är väl ok?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bästa Simpson-scenen imo. Hittar den inte på tuben så får försöka återge den:

 

Homer ska starta företag och sitter vid skrivbordet och läser en bok om marknadsföring.

<klipp>

Boken ligger i papperskorgen.

Homer läser "Marketing for Dummies".

<klipp>

Boken ligger i papperskorgen.

Homer läser "Dictionary".

 

Så jäkla bra! Bara det att läsglasögonen får honom att se intelligent ut är vansinnigt kul. :-D

 

Jag gillar när han ringer och kollar aktiekursen på Animotion...

 

Automatisk telefonröst: "Animotion, up one and one half."

Homer: "Yahoo!"

Automatisk telefonröst: "Yahoo, up 6 and a quarter."

Homer: "Huh? What is this crap?"

Automatisk telefonröst: "Fox broadcasting, down 8."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...