Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

Hot hot hot :-D

 

Hittade en liten omaha-rulle på NB som jag hoppade på igårkväll. Kollade tyvärr inte strukturen först. 15 minuters perioder, 5k start och 1R1A. Väl på FT var vi sjukt djupa. Tror jag spelade 150k med blinds 500/1000. Hursom, slutade trea efter lite sega händer... Rungood just nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Jäkligt snyggt golv.

 

Har precis köpt hus själv, så man får hålla ögonen öppna efter snygga saker

Akta dig, blir lätt dyrt ;) Hursom, det där är ett Kährs-golv. Bra grejer, men obilligt.

 

TF... Hur blir det med CC imorgon?
Blir tvungen att skippa det för vi ska låna en grannunge medans hans päron är på fest. Hade det inte vart för att han är [sic] överaktiv så hade jag åkt på cc men som det är kan jag inte lämna frugan ensam med gott samvete.

 

Ursäkta om jag kapar det här lite, det var sådant där Omaha slask?
Jo, turren var omaha, dock billigt. 4oo buyin, två möjliga rebajs för 300/st samt en addon.

 

Hörde av Illvillja att de har tagit bort 5/5 from helgen. Mupp-CC.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar just om det skulle vara av intresse att köra en pokerkväll till i "nya" huset innan vi flyttar in där? Skulle isåfall bli helgen 20-21 om två veckor. Yay/nay?

 

What? Har du räknat fel? Jag kanske är ledig då

Jag fick för mig att du alltid planerade in sådant när jag var upptagen :mrgreen:

 

Det hade varit kul men jag är i Malmö då och jobbar.

Tjugo mil, direkttåg, enkelt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det hade varit kul men jag är i Malmö då och jobbar.
Tssk, tssk.

 

What? Har du räknat fel? Jag kanske är ledig då

Jag fick för mig att du alltid planerade in sådant när jag var upptagen :mrgreen:

 

 

Tio mil, direkttåg, enkelt

Tio mil till malmö? Undrar just vem som räknar fel.

 

Jag är på.
Awesome.

 

Ska kolla upp det här under de närmsta dagarna. Det hänger såklart på att tidsramen för renoveringen inte får spricka. Som ni läste ovan finns det en del kvar att göra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni vet den där lilla grabben som spelade Anakin Skywalker i första prequelen? Well, han växte upp till en riktigt douchebag :-D

 

Två råd till den lille idioten:

 

1. Vill du inte bli intervjuad, säg Nej istället för att stå och dryga dig.

 

2. Droppa "jag har minsann pluggat psykologi, så nu ska jag vara kvasidjup"-attityden. Den funkar inte på dig, din fjunis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Awesome.

 

Ska kolla upp det här under de närmsta dagarna. Det hänger såklart på att tidsramen för renoveringen inte får spricka. Som ni läste ovan finns det en del kvar att göra...

 

Ska slipa trappan ikväll inför grundmålningen imorn. Sen sätter jag mig och kollar på allt som är kvar att göra. Kan väl säga att det handlar om att sätta vävtapet, måla och få upp fondväggstapet. Vi har tre helger på oss att få klart alltsammans och man skulle väl kunna tycka att tre veckor är gott om tid men med två småttingar är det inte så enkelt tyvärr. Får ta mig en funderare ikväll. Vore jävligt kul om vi kunde få till en pokerkväll till i huset. Kan hända att frugan blir lite mer positivt inställd om vi gör lite arbete innan vi börjar lira. Hur ställer ni er till det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Översättning till svenska:

 

Vill ni komma hem till mig och jobba. Sen kanske vi hinner med lite poker också :mrgreen:

Ääääh, det är mer för att frugan ska hålla sig lugn. 4 grabbs som målar i två timmar motsvarar ju minst 12 arbetstimmar i min egna takt :mrgreen:

 

*edit* Du är såklart också välkommen, även om du är gammal och krum ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det hade varit kul men jag är i Malmö då och jobbar.

 

 

Tjugo mil, direkttåg, enkelt

 

Hur löser detta problemet att jag inte kan vara på två platser samtidigt?

 

Asch :cry:

Jag utgick uppenbarligen felaktigt om att du arbetade dagtid, och att vi därmed kunde få äran att spela lite kort med dig under kvällen/natten

Men om man ser på de positiva, dock tråkiga aspekterna av det, är att vi får behålla våra pengar.

Inget ont som inte har något gott med sig ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...