TotalFarsa Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Om ja,så gärna med med Björnes och Televinkens röster.Fakking priceless kommentar. [trycker på Gilla-knappen] Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Oldie but goldie... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Goldie möjligen, men seriöst - bara Mix Megapol-anhängare kan på allvar tycka att åtta år gammalt är oldie. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Goldie möjligen, men seriöst - bara Mix Megapol-anhängare kan på allvar tycka att åtta år gammalt är oldie. Beror kanske lite på hur gammal man är. Oldie... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Åtta år är möjligen länge sedan om man är 14. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Åtta år är möjligen länge sedan om man är 14. Jag måste nog hålla med Lisa här (in before "oväntat").... Vad gjorde du för 8 år sen dev? Själv krälade jag runt i skogen och lekte krig = jättelängesen (och 30 kg sen). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Jag måste nog hålla med Lisa här (in before "oväntat").... Vad gjorde du för 8 år sen dev? Själv krälade jag runt i skogen och lekte krig = jättelängesen (och 30 kg sen). Jag drev krog för 8 år sedan... Good times Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Jag drev krog för 8 år sedan... Good times Varför är jag inte förvånad? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Jag måste nog hålla med Lisa här (in before "oväntat").... Vad gjorde du för 8 år sen dev? Själv krälade jag runt i skogen och lekte krig = jättelängesen (och 30 kg sen). Fan vad gammal jag känner mig helt plötsligt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Fan vad gammal jag känner mig helt plötsligt. +1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Sluta deppa stofiler! Berätta vad ni gjorde för 8 år sedan istället! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Farsan Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Tjenare sorry att jag är lite off topic här men behöver hjälp. Hur gör jag för att skapa en egen topic här i forumet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Gammal man gör så gott han kan han dansar fan så iiiiiilla hela kroppen rister han men ändan den står stiiiiiilla Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Tjenare sorry att jag är lite off topic här men behöver hjälp. Hur gör jag för att skapa en egen topic här i forumet? Bara gå in på den forumdel du vill skapa en tråd i och klicka på "nytt inlägg" nere till vänster. Rekommenderas att du läser forumreglerna först: http://pokerforum.nu/forum/om-poker-se-och-pokerforum-nu/1134-forumregler-foer-pokerforum-nu.html Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 För 8 år sedan hade jag mitt första fullbordade samlag. Det är fan lite läskigt, nu känner jag mig gammal Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Farsan Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Lyckades tackar! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 För 8 år sedan hade jag mitt första fullbordade samlag. Det är fan lite läskigt, nu känner jag mig gammal Det är bara läskigt om du faktiskt är gammal. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hygglo Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 För 8 år sen skulle jag snart bli pappa för första gången, min son fyller 8 om en och en halv månad. Karriärmässigt hade jag gått färdigt min högskoleutbildning, jobbat 2,5 år, tvivlat på mitt yrkesval, pluggat ytterligare 1,5 år, fått ett nytt jobb och jobbat där i 2 år. Jag är fortfarande på samma ställe, har jobbat där i 10 år nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 För åtta år sen var jag i slutet på min utbildning och skrev extraordinära tentor i det underbara töcken som bara en rejäl rödvinsfylla kan åstadkomma. Good times. Imorn blir det lajvpokerrulle ett par mil norrut tillsammans med gänget. Ska bli sic kul. Btw, varför inte skåda till framtiden. Ända till the year 2000. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 För åtta år sen jobbade jag på exakt samma ställe som idag. Jag bodde dessutom i samma hus som idag. Jag hade samma husdjur som idag. Jag vägde samma som idag. Däremot har jag en annan sambo idag än för åtta år sen och det är jag jävligt glad för. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Sluta deppa stofiler! Berätta vad ni gjorde för 8 år sedan istället! Det ironiska är att jag är med hänsyn till Svea Rikes Lag är förbjuden att förtälja dylik information. Jag fick min lön från Saab AB (*), det kanske räcker som svar. (*) Nej, Saab AB har noll med bilar att göra. Eller lastbilar... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 För 8 år sen hade man precis kommit hem från 3 månader av jobbande (supande) på Kos och möttes av arbetslösen här hemma. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Det ironiska är att jag är med hänsyn till Svea Rikes Lag är förbjuden att förtälja dylik information. Jag fick min lön från Saab AB (*), det kanske räcker som svar. (*) Nej, Saab AB har noll med bilar att göra. Eller lastbilar... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Jag måste nog hålla med Lisa här (in before "oväntat").... Vad gjorde du för 8 år sen dev? Själv krälade jag runt i skogen och lekte krig = jättelängesen (och 30 kg sen). Skrev 2.0 på högskoleprovet och försörjde mig på sports betting. I dag 1.9 och poker. Stor skillnad? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 För åtta år sen var jag extrem speedwaynörd, åkte på så många tävlingar jag bara kunde. Var speaker på de tävlingarna som gick i Motala, nån gång även utanför stadens gränser. Gick obv i högstadiet också, decent betyg men kunde fått så otroligt mkt bättre om man skärpt till sig. Hade en fantastiskt rolig klass så fokus hamnade inte alltid på studier, höhö. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts