Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Huliganer vill också kramas...

 

 

LOL! :-D Sicka geezers! Får flashbacks från Londontiden. Föreställ er en av dem i videon, vem som helst, komma in på en pub på en söndag runt 19-snåret. Obligatoriska adidas-brallor med fotbollströja (företrädelsevis Arsenal eftersom det var i den änden jag bodde) och hela familjen i släptåg. Hela bunten klädda exakt likadant.

Sen sätter de sig ner och äter bangers & mash medan pappan sveper lager efter lager. Sen börjar fotbollen. Pappa Geezer är snorpackad medan den tioåriga sonen snor slattar ur de otaliga pints som står på bordet. Mamman dricker lager hon med, fast i måttligare mängd.

 

Det var större underhållning att kolla på familjen Geezer än fotbollen. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt otroligt att jag fick sova ett jota inatt. Igår eftermiddag tog jag det puckade beslutet att beställa en kebabpizza med extra ost och dubbel botten. Eller tja, det var inte så konstigt i sig men på något sätt lyckades jag sätta i mig hela härligheten. Somnade raskt därefter på soffan, kollandes Seinfeld på projjen, och vaknade 3,5 timmar senare kl 20. Mmm, brukar vara väldigt lätt att somna på kvällen när man powernappat 3,5 timmar tidigare... Blev till att spela lite 30manna-sngs med Jens, Crappy och omalley. Good times och profitabelt.

 

Målade sen ett strök på trappan när kl var 2330. Var ju ändå klarvaken. La mig nånstans efter tolvslaget och kikade på en stand up-special med Robin Williams från 2009, Weapons of Self Destruct. Williams är en aning ojämn men är jävligt rolig stundtals. Rekas.

 

Frullar med jordgubbssmoothie och kaffe. Bra grejer. Sitter och skakar på huvudet åt den där Sandlåde-gruppen. Den har startat precis som jag trodde att den skulle göra. Nåja, Dev satte ju ett bra namn på den iaf.

 

Vid elvasnåret dras det in till Gbg. CC-turre och slask med ett jäkla trevlig gäng bestående av omalley, sandsater, miata, crappy, illvillja och några till. Måste dra mig mot linné först för att hämta nyckel till polarns lya. Han är Kung av Frukostar så det ska bli najsigt att vakna där. Enda problemet är att hans tjej kommer hem från Norge på kvällen och eftersom de gökar som kaniner är chansen stor att jag får stoppa dasspapper i öronen, alternativt bli väldigt onykter, för att kunna somna i ro.

 

Imorn är det GothCon i Gbg (kanske idag med?). Bräd-/rollspelsnördar samlas för en helg med spel, spel och åter spel. En kompis ska arrangera något spel där och därefter dra ut till en kompis som köpt en liten hästgård i Lerum. Funderar på att hänga med då jag inte sett huset än och det vankas alkohol, Carcassonne och Ticket to Ride. Good times for everyone. Får väl se hur pass bakis man är imornbitti. Har siktet inställt på en episk kväll så det kan bli lite si och så med motivationen imorn.

 

Ahja, nut up or shut up! Nu kör vi :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I påsk har jag dock varit hyfsat flitig. Här är dagens resultat. För en gångs skull räddade cashgame plusset, det brukar vara tvärtom. Var t.o.m ett inköp back men det jobbade man snabbt upp igen.

 

$22 DoN Turbo +$40

$11 30 manna (23:e plats)

$54 MTT (53 spelare, 15:e plats)

$11 Turbo 30 manna (12:e plats)

$22 Turbo 30 manna (5:e plats) +$48

Cashgame (NL $1-$2): +$109

 

Resultat 2010

Live: +2900 sek

Online: + $39, 50

Övriga spel: +$50

 

Känns skönt att ha plus i alla grenar för tillfället. Men som sagt, det är mycket kvar av 2010.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ajajaj... Idag gjorde det ont vid pokerborden. Inget att gnälla över, inga badbeats. Inte ens eget dåligt spel, bara normal varians. Nästan $300 back vilket väl kanske får anses lite eftersom det gick ett inköp på NL200 och sen lite misslyckade turboturrar på det.

 

Men det var god kyckling till middag iaf! Och det har varit fint väder! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och nu över till lite reklam:

 

På söndag den 11:e april kör vi en €20,000 frirulle. Den är sajtspecifik så det lär bli bra värde. Hoppas att en forumit vinner! :)

 

MVH

Jens Spambäck

 

 

Undrar om man fixar att rejka i en hand över $5 innan dess :-)

Måste man ju in och slaska lite på nåt cashgames bord då, you bastard ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar om man fixar att rejka i en hand över $5 innan dess :-)

Måste man ju in och slaska lite på nåt cashgames bord då, you bastard ;-)

 

En rejkad hand = 25 cent i rake. Potten måste vara över $5, det ska väl nog gå... ;)

 

Edit: och ja, det måste vara cg. Tråkigt, men det är automatisk avläsning i systemet och där funkar inte turrar av ngn jobbig anledning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte haft något större sug efter onlinepoker sen CR. Testade vattnet på stars idag, igen. ITM i första turren jag reggade mig i, fick dessutom min 3e royal. All in pre med QTs, så det var ju trevligt att fick visa också ;)

 

Hatar att älska att älska att hata den här låten:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De har rätt lika ansiktsform med liten haka, stora kindben och stor panna. Inbillar mig att det är lite typiskt slaviskt och skulle inte bli jätteförvånad om fröken 007 skulle smälta in rätt bra i moskva - blondering och tats.

 

Antar att kroppsformen är ganska lik också, men för att avgöra det så får du lägga upp lite mer översiktliga bilder. I studiesyfte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...