Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Imornbitti drar sambon till S:t Anton med jobbet för skidåkning och afterski. Hennes chef var där förra veckan med grabbgänget och opererades igår för fraktur :-P

 

Ahja, eftersom det de facto är synd om mig som liten är så får det bli tröst ala onlajnturre imornkväll. Spew on.

 

*farkedit* Hoho!

 

ipad-flowchart.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår var det lite hederlig 3 mot 3-innebandy i Nacka. Fan vad bra motion det är!

Hemvägen blev dock lite krogig då vi körde fel två gånger vid Slussen och sedan en gång på pampasleden. Som om inte hälften var nog så stannade polisen mig också. Har aldrig hänt tidigare! Har fått blåsa alkomätare en gång tidigare när jag körde av Tallinn-färjan en gång men aldrig fastnat i en "rutinkontroll" på 10 år.

 

alko.jpg

 

Nu var det fram med körkort och blåsa som gällde. Sedan tog de sig också en titt på stekomobilen. Men den är nybesiktigad utan anmärkning och dessutom nykommen från verkstaden så jag var aldrig orolig. 0.00 promille hade jag exakt och jag släpptes iväg. 8-)

 

Väl hemma väntade ett lass pannkakor på dess rättmätige ägare. Sedan in med en sömntablett och så bar det av till drömmarnas land....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På en timme har jag nu backat $22 på en turboturre (treoutad, dubbling hade varit garanterad itm) och $22 på en sng; först treoutad med AQ mot A9, sedan stjäl jag tillbaka till startstack för att slutligen få däng av KJ med AA i näven. Kul. JUL!

 

 

Resultat 2010

Live: +4400 sek

Online: -$57

Övriga spel: +$50

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här stolpskottet till mänskligt avskräde gör mig riktigt irriterad :shock:

 

 

Iof synd att det inte finns fler som henne så vi killar få softa i typ 50år till. Segt o tvunget vara hemma o torka bajs, få lägre lön el kvoteras bort... el helt sonica tvunget börja städa, laga mat eller lämna iväg bilnycklarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...