The Grand Bark Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Samma här! Men det är inga problem.. Har redan gått ner 2,5kg sen 09 imorse. Fortsätter magsjukan nån dag till är jag i mål.Sjukt trött, svag och illamående. Men vill man va fin får man lida pin! Right? Kan du inte lägga upp lite bilder på det i chokens db? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Kan du inte lägga upp lite bilder på det i chokens db? Bra idé! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 D) ägna hela kvällen åt tantrasex Det är bara du som har tid/ork till sånt, vi andra dödliga har inte D) som alternativ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Gillar den här låten som f*n. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Ska vi tolka det som att du mår bättre nu? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Gillar den här låten som f*n. Oj, vad är detta?! Först postar Edvard Persson positiva tankegångar om en musikgrupp jag faktiskt gillar och sen postar schtek-Lisen en juetuubvideo som helt oväntat går att lyssna på! Nu är jag så chockad så jag tar en Jäger! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Placebo var ju jävligt bra en gång i tiden, men varför är det så många flickor som helt plötsligt börjar tjata om den låten - som givetvis tillför originalet lika mycket som Kalles kaviar tillför en banana split, så min stilla undran är - spelas låten som intro till någon vampyrserie? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 lika mycket som Kalles kaviar tillför en banana split Nu glömde du att Chocolate läser den här db:n. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 12 Februari , 2010 Rapport Share Postad 12 Februari , 2010 Haha tjejen utbrat tidigare idag att " den där jävla placebolåten förföljer mig", har hört den säkert 10 gånger senaste veckan i diverse olika reklamer och dylikt. B la med i trailern till Daybreakersfilmen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Ska vi tolka det som att du mår bättre nu? Jag fortsatte kräkas efter den låten med. Men det har varit rätt lugnt sen 03 inatt. *Ta i trä* Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Placebo var ju jävligt bra en gång i tiden, men varför är det så många flickor som helt plötsligt börjar tjata om den låten - som givetvis tillför originalet lika mycket som Kalles kaviar tillför en banana split, så min stilla undran är - spelas låten som intro till någon vampyrserie? Den körs över en reklam på 5an för ett par serier. Inga vampyrer vad jag vet. Gillar inte vampyrserier/filmer btw. Jag känner till versionen med Kate, men gillar den här bättre. edit. hittade den: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Veckans idol: Yummeeey! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloket Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 [vikt -] till JohnH´s Superweekend! Denna superweekend. Finns det plats kvar? Any skillz för att få va med? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Denna superweekend. Finns det plats kvar? Any skillz för att få va med? Ja, man måste kunna sova ostört under ett finalbord. Klarar du det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Jag intygar elokets förträfflighet och röstar för att han ska få vara med. Några emot? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Jag intygar elokets förträfflighet och röstar för att han ska få vara med. Några emot? Stoppar du in mig i gruppen på facebook fick för mig att jag var med förut men har tydligen raderat det.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Denna superweekend. Finns det plats kvar? Any skillz för att få va med? Ja, man måste kunna sova ostört under ett finalbord. Klarar du det? Jag intygar elokets förträfflighet och röstar för att han ska få vara med. Några emot? Behövs inte röstas. Han klarade ju det hela enligt bilden. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frilanspolisen Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Jag intygar elokets förträfflighet och röstar för att han ska få vara med. Några emot? Akta er för poliser. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Akta er för poliser. Varför det? Vi planerar inget olagligt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Think you got it bad? En tankeställare... och en sak till: Beee happy! Dont worry! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Wallpaper'd. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloket Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Ja, man måste kunna sova ostört under ett finalbord. Klarar du det? Om det inte är svårare att kvala in än så, kan ni boka in mej på den platsen. För uppe på bordet lär jag inte husera. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Eftersom JohnH ruschade som en tok när han började skriva resultat så ska jag också göra det. Kan vara bra att ha db'n som en liten anteckningsbok också. Tänkte skilja på online, live och övriga spel. Onlineresultaten orkar jag inte ha snorkoll på, försökte i början av året men så missar man helt plötsligt ngnstan och så är det kört. Därför ska jag bara redovisa insättningar och uttag - just to keep it simple. Live och övrigt blir dock som vanligt. Har lirat lajv två ggr i år; hos Mike och en gång på gamblerz. Online har jag inte lirat mycket men gjort en liten årsdeposit. Övriga spel har jag inte hunnit med heller. Live: +3000 sek Online: -$250 Övriga spel: 0 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Eftersom JohnH ruschade som en tok när han började skriva resultat så ska jag också göra det. Kan vara bra att ha db'n som en liten anteckningsbok också. Tänkte skilja på online, live och övriga spel. Onlineresultaten orkar jag inte ha snorkoll på, försökte i början av året men så missar man helt plötsligt ngnstan och så är det kört. Därför ska jag bara redovisa insättningar och uttag - just to keep it simple. Live och övrigt blir dock som vanligt. Har lirat lajv två ggr i år; hos Mike och en gång på gamblerz. Online har jag inte lirat mycket men gjort en liten årsdeposit. Övriga spel har jag inte hunnit med heller. Live: +3000 sek Online: -$250 Övriga spel: 0 Hoppas du inte tänker härma JohnH och fria till mig när du är upp 14k bara? PS. Märks det att jag skiter rätt hårt i alla -dag? . DS Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Den nya grejen. Plussar man 15k måste man fria till den man senast låg med.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts