Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Äsch, i all välmening - jag gillar ju er. Men kom igen, halvnakna flickor och idolhysteri kring nån sitcomapa?

 

Hoho, jag tror jag slank där (kan iofs bindas till "sitcomapan" men det skrev jag om bara för att gnida TF lite). :-D

 

I övrigt inget nytt på pokerfronten. Har tagit det lugnt och bara lirat lite sngs. Har varit bilburen större delen av tiden de senaste dagarna känns det som. Verkstad, besiktning, kontoret, sen till Gärdet för att besiktiga pokerbord och nu till Bagis för möte. Det är tamigtusan långa avstånd i Stockholm!

 

Lyckligtvis är ju staden/länet fortfarande "nytt" för mig så jag har inget emot att kolla in vyerna längs vägen. Säga vad man vill om bilköer, kollektivtrafik, väderlek och bostadsmarknad - här är så förbannat vackert!

Har väl så smått börjat komma in i storstadsstressen också så nu känner man sig som hemma på riktigt.

 

/Jennez the Stockholmer!

 

Edit: Seriöst, ge fan i att posta långa bildserier. Det blir så jävla meckigt att behöva scrolla hundra mil bara för att se ngn mupp ha plussat ett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol porrbilder

 

beror väl iofs på hur man definierar porr..

 

jag är intresserad av erotisk konst o fotografi, samlar på mig vad jag kommer över o använder t.ex. som bildspel till skärmsläckaren, roterande skrivbordsunderlägg, avatarer till msn/forum, på väggen på kontoret/sovrummet etc. Det kan skapa en väldigt sensuell sinnestämning och även en sexuell laddning, som har en positiv effekt på hur jag relaterar till min fru (och andra kvinnor för den delen).

 

jag o min fru (som håller på att utbilda sig till sexolog) ska starta ett företag o hålla kurser för män, kvinnor, par om sex & relationer, hur man får bättre kontakt med sin sexualitet, hur man blir en bättre älskare etc.

 

hmm kanske dags för en dagbok om ämnet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1

 

Oj, kändes som att akut hjälp behövdes i det Mikeianska hushållet?

 

Själv har jag livsklonken med mig. Övervägde att skita i att ta bilskadan på försäkringen. Kommer kosta 7000 och självrisken är på 3000 så det var troligen inte värt det mtp ökad självrisk, bonustapp etc. Men jag ringde försäkringsbolaget idag för säkerhets skull. KLONK! Inget bonustapp, ingen höjd självrisk - de tar det rakt av. Där sparade man 4000, weehoo! 8-)

Anledningen var visst att det inte var ngn tredje part inblandad, då hade det varit andra bullar.

 

Ringer således till verkstaden och undrar när jag kan komma. "Den nionde? Då är jag tyvärr bortrest" (bara en sån sak liksom, solen here I come - again!). Det beslutades att den skulle lämnas in dagen innan avfärd mot ekvatorn och hämtas ut samma dag som vi kommer hem. Snajdigt som inihelvete! :mrgreen:

 

Någon som vill joina i livsracet? ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...