Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Rejält överdrivet åtminstone, anser mej inte ha några monsterreadskillz eller överlägsen pokerteoretisk kunskap. Skulle kalla mej "hyfsad" snarare än bra. Får dessutom hjärnsläpp ibland, men det kan väl hända de flesta.

 

Haha, vilken hustler! Mörkar sina skillz som en annan Phil Ivey. Snajdigt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

såg just jennez inne på call of juarez... gyllene shotgun och mustach hade han, jag var sämst på plan. :)

 

Haha, fan vad kul! Scorade mina Golden Guns igår kväll, idag invigdes dem! :-D

 

Insåg dessutom att både guld- och silvervapnen är snäppet bättre än de rostiga puffrorna man får börja med. Sweet!

 

Men om du också lirar måste du ju vara med vårt posse så klart! Håll utkik, TF ska bara adoptera bort ungarna sen kör vi ett PF-team!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, fan vad kul! Scorade mina Golden Guns igår kväll, idag invigdes dem! :-D

 

Insåg dessutom att både guld- och silvervapnen är snäppet bättre än de rostiga puffrorna man får börja med. Sweet!

 

Men om du också lirar måste du ju vara med vårt posse så klart! Håll utkik, TF ska bara adoptera bort ungarna sen kör vi ett PF-team!

 

alright.. kände att ni var lite proffs faktiskt, direkt när sista grejen var sprängd så var nån redo att lämna stan man hann inte ens blinka... är rätt färsk på det där spelet. spelat massa modern warfare 2 så man är lite ovan med vissa grejer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alright.. kände att ni var lite proffs faktiskt, direkt när sista grejen var sprängd så var nån redo att lämna stan man hann inte ens blinka... är rätt färsk på det där spelet. spelat massa modern warfare 2 så man är lite ovan med vissa grejer...
Lol, jag har inte lirat fps sen cs-tiden, ca anno 2001. Kommer att vara supertomten bland våra Regulators.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det nån bra rail på dig ikväll? "Frugan" e utflugen så det enda jag har är poker & rom o cola. Låter iofs mer och mer som en klonk än en bad beat.
Skulle egentligen lirat juarez med Jens men han sjunger robbie williams istället så det får bli lite poker:mrgreen:

 

Har inte bestämt vad än... Kan kika på ps eller NB...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...