MikeTime Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Här kommer HH: Blinds 25-25, alla med samma stackar. Var det 2000? Ngn i mellanpos limpar. Jennez med AK på knappen höjer till 225 (möjligtvis 250) MikeTime i SB: Syn Skanke i BB: Syn Flop: A-K-10 (tror det är färgdrag ute) Mike och Skanke: check-check Jennez: Bet 750 Mike: Syn Skanke: Fold Turn: A-K-10-J Mike: Check Jennez: Degar Mike: Blixtsyn och slänger upp KQ off GG, WP Mike. HF. Som sagt, alldeles för billigt för att folda mot bordets fisk när det bara är halva stacken på spel. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Alltså Jennez, du borde förstå att SnG inte är din grej. Jag som är den största nooben av alla i gänget fullkomligt krossade dig i vår deepstackturre! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Jussi.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Alltså Jennez, du borde förstå att SnG inte är din grej. Jag som är den största nooben av alla i gänget fullkomligt krossade dig i vår deepstackturre! Du hade KK på Q hög bräda. Jag la Q, jag är grym. I sista sng'n jag spelade blev det tidig sorti, återigen med floppat top 2, den här gången mot floppat set. Kul jul. Lyckligtvis fick jag dra ut i cashgamet istället. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 Fuckade de upp sig med rumsbokningen? Jag som la ner min själ i det där Äh, de hade blandat ihop namnen bara. Ingen skada skedd. Istället för mikes bleka arsle fick jag vakna upp till omalleys bleka arsle. Same same, butt different. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 Orka fixa julbelysning på huset... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 haha, den var kul. Hoppas den är på riktigt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 Orka fixa julbelysning på huset... Dessutom är säkert familjen "samma här" "miljövänner" som fixat sin skylt från stearinljus som dom hittat i andras sopor och vill inte att ljusen ska gå till spillo... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 Är lite småsugen på att dra in och se Avatar på bergakungen till helgen. Funderar bara lite på hur 3d det blir när jag ser ok på ena ögat och kanske 3-5% på andra. Borde inte det fucka rätt rejält med hela prylen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Jag får gåshud av den här låten för att inte tala om videon... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Jag får gåshud av den här låten för att inte tala om videon... Bra grejer! Denna får mig att tänka på Tallin: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Haha! Bästa tiltarlåten Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Är lite småsugen på att dra in och se Avatar på bergakungen till helgen. Funderar bara lite på hur 3d det blir när jag ser ok på ena ögat och kanske 3-5% på andra. Borde inte det fucka rätt rejält med hela prylen? Tror hela grejen skiter sig dessvärre... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Tror hela grejen skiter sig dessvärre...Men vadfaaaan, har ju nästan bokat biljetter till lördag. Why u make me cry... Rock on. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Jag trodde man skulle behöva se dåligt på ena för att få 3D-effekt. ...eller har ni sparat TVpiratbrillorna? Hänger inte med hur det annars ska funka på en bioduk. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Jag trodde man skulle behöva se dåligt på ena för att få 3D-effekt. ...eller har ni sparat TVpiratbrillorna? Hänger inte med hur det annars ska funka på en bioduk.Grym googling! Men nä, sambon var på nån 3d-historia för inte så länge sen och tekniken, som hon beskrev den, verkade vara den gamla hederliga bildförskjutnings-grejen. Så, det är väl som förr fast mer raffinerat. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 OBS: Ni som var med på procentdealen i Tallinn ombeds ögonaböj (TF-ref obv) att gå in på FB-gruppen och kolla mitt inlägg i %-tråden. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Så ser glasögonen ut nu. Det funkarså att de skickar ut bilder sedan filtrerar glajjorn olika bilder till höger och vänster öga så att 3d effekt uppstår. Har svårt att se att det ska funka på enögda..... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Jag är kär. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Jag är kär. (Fast i ditt fall kan det ju iofs handla om en liten vit sak med svans och fyra ben...) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Jag är kär. Pics or it didn't happen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 17 December , 2009 Rapport Share Postad 17 December , 2009 Jag är kär. Olga från Ukraina? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 17 December , 2009 Rapport Share Postad 17 December , 2009 Som lovat Valterego. Seagalogy - A Study Of The Ass-Kicking Films Of Steven Seagal Review Published on Apr 16, 2008 Hollywood can breed a whole army of action heroes that save the day or the world, dragging us to the edge of our seat and back. But for some people one star shines brighter: Steven Seagal. But hands up - how many have actually seen one of his films, let alone his complete output? Is that foolish oversight or a criminal miscarriage of justice? Just as well the mighty Vern is on hand with his fun-filled bible, Seagalogy, to read and relish. Forget those false fist-flying prophets of Van Damme, Stallone and Bruce Willis, come and worship at the altar of the one true action idol… Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 17 December , 2009 Rapport Share Postad 17 December , 2009 Jag är kär. Pics or it didn't happen. Olga från Ukraina? Dom här: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 17 December , 2009 Rapport Share Postad 17 December , 2009 Hur kunde den gravida, 4 från vänster, få vara med på kortet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts