Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Gratz Ola. Inget australien än men en sjysst svensk bruttolön köper många knähundar.

 

Mike, jag ogillar den där kvinnan så mycket att det faktiskt spiller över lite på dig bara för att du postade länken :evil:

 

3 dagar kvar.

 

*edit*

 

Slog mig igår när jag såg Littorin på tv. Han har verkligen inget snyggt skägg.

 

littorinskagg.jpg

 

3447786819.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mike, jag ogillar den där kvinnan så mycket att det faktiskt spiller över lite på dig bara för att du postade länken :evil:

 

3 dagar kvar.

 

 

För att trissa upp förutsättningarna för ett bra kuddslagsmål i helgen måste jag ju posta denna då:

 

xxxxxxx

 

Du har inte tänkt på att Jens och Katrin är rätt lika? Nu snackar jag inte utseende obv...

Exakt noll utslag på en PK-mätare, bryr sig inte om vad andra tycker utan står för sina, ibland udda värderingar och sticker ut i mängden.

 

 

:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mjae, Jens är inte speciellt icke-pk, det är bara en image han försöker odla. Han är mer mjuktuff. Som Uffe Larsson, RIP.

 

Jag vet inte om jag är PK. Nej, jag tror nog inte det. Fast jag är inte "kontorversiell". Jag är sådär lagom icke-PK, typ som en stand upare från 90-talet.

 

Katrin däremot, hon har ett allvarligt case av the crazy eyes.

 

Katrin Z är en av de vidrigaste människorna som går i ett par skor. Jämför mig inte med henne tack (jag vet, det var Mike som gjorde det). Men hon har rätt om ungarna.

Förbud är kanske att ta i men vissa tidsavgränsningar hade ju varit bra. Var på (dyr) restaurang i helgen och där satt det tamigtusan en knodd på ett år och skrek klockan 21. Inte ok. Tomteluva hade ungen på sig också. Borde inte ettåringar sova kl 21 förresten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med dig om kidsen. De har, generellt sett, inget att göra ute på lokal kl 21. Vad gäller deras vara eller icke vara på kaféer o dyl. så bryr jag mig egentligen inte så mkt. Skulle jag inte vara välkommen på ett kafé för att jag har barn/barnvagn med mig så är det en axelryckning. Här i stan har vi bara ett kafé värt namnet, Stålboms, och där är det snarare std med 10 kids per kvm :-)

 

Katrin Z. är en ytterst ointressant person. Hade hon bara grindat ner lite på sina puckade uttalanden så hade man säkert hittat en vettig person längst in men tyvärr tar hon sina bra grejer och vrider upp de så i varv att det lilla kornet av sans försvinner. Det är liksom inte svårt att förstå varför aftonhoran promotar hennes skit så hårt som de gör. "Jag hatar att vara gravid" genererar fler klick än "åh vad jag älskar att vara gravid" :roll: Men, hur hon orkar med sig själv, det förstår jag verkligen inte. Det är inte svårt att vara edgy, men att vara det på ett sätt som är läs- och tänkvärt, det är en konst som hon inte bemästrar.

 

Kom att tänka på dig imorse Jens. Och nej, det var inte i det där halvt om halvt drömlika stadiet som inträffar då man vaknar med morning wood och knappt vet var man befinner sig :mrgreen: Nope, lyssnade på en snubbe som ringde in till P3 och man hörde knappt vad grabben sa. Litegranna samma sak med dig. Hoppas du tränar bort det där talfelet och börjar snacka stockholmska ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att trissa upp förutsättningarna för ett bra kuddslagsmål i helgen måste jag ju posta denna då:

 

xxxxxxx

 

Du har inte tänkt på att Jens och Katrin är rätt lika? Nu snackar jag inte utseende obv...

Exakt noll utslag på en PK-mätare, bryr sig inte om vad andra tycker utan står för sina, ibland udda värderingar och sticker ut i mängden.

 

 

:-D

 

Senast redigerad av Drunken_Penguin, Idag 10:32. Anledning: bild borttagen.

 

 

Vad var det för fel på bilden? Skulle scrolla tillbaka o kolla på den när jag fattade att det var hon som var Katrin. Kan inte minnas att den var anstötande..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom att tänka på dig imorse Jens. Och nej, det var inte i det där halvt om halvt drömlika stadiet som inträffar då man vaknar med morning wood och knappt vet var man befinner sig :mrgreen: Nope, lyssnade på en snubbe som ringde in till P3 och man hörde knappt vad grabben sa. Litegranna samma sak med dig. Hoppas du tränar bort det där talfelet och börjar snacka stockholmska ;-)

 

Jag talar Lundensiska, inte Malmöitiska. Vi får nog köra denna informativa och roliga snabbkurs igen:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Minns inte Jens, vilka R har du?

 

Jag har skånska R men vill intala mig att jag inte har särskilt kraftiga diftonger och inga triftonger. Pang Prego menar att lundensiska har rullande R men så är det inte. Det är mer just det här med avsaknaden av triftonger och mindre diftonger som skiljer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...