Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

Här kommer HH:

 

Blinds 25-25, alla med samma stackar. Var det 2000?

 

Ngn i mellanpos limpar.

Jennez med AK på knappen höjer till 225 (möjligtvis 250)

MikeTime i SB: Syn

Skanke i BB: Syn

 

Flop: A-K-10 (tror det är färgdrag ute)

 

Mike och Skanke: check-check

Jennez: Bet 750

Mike: Syn

Skanke: Fold

 

Turn: A-K-10-J

 

Mike: Check

Jennez: Degar

Mike: Blixtsyn och slänger upp KQ off

 

GG, WP Mike. HF.

 

Som sagt, alldeles för billigt för att folda mot bordets fisk när det bara är halva stacken på spel. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Alltså Jennez, du borde förstå att SnG inte är din grej. Jag som är den största nooben av alla i gänget fullkomligt krossade dig i vår deepstackturre!

 

:mrgreen:

 

Du hade KK på Q hög bräda. Jag la Q, jag är grym. 8-) I sista sng'n jag spelade blev det tidig sorti, återigen med floppat top 2, den här gången mot floppat set. Kul jul.

 

Lyckligtvis fick jag dra ut i cashgamet istället. :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag trodde man skulle behöva se dåligt på ena för att få 3D-effekt. ...eller har ni sparat TVpiratbrillorna? Hänger inte med hur det annars ska funka på en bioduk.
Grym googling!

 

Men nä, sambon var på nån 3d-historia för inte så länge sen och tekniken, som hon beskrev den, verkade vara den gamla hederliga bildförskjutnings-grejen. Så, det är väl som förr fast mer raffinerat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som lovat Valterego.

 

Seagalogy - A Study Of The Ass-Kicking Films Of Steven Seagal

 

Review

Published on Apr 16, 2008

 

Hollywood can breed a whole army of action heroes that save the day or the world, dragging us to the edge of our seat and back. But for some people one star shines brighter: Steven Seagal. But hands up - how many have actually seen one of his films, let alone his complete output? Is that foolish oversight or a criminal miscarriage of justice?

 

Just as well the mighty Vern is on hand with his fun-filled bible, Seagalogy, to read and relish. Forget those false fist-flying prophets of Van Damme, Stallone and Bruce Willis, come and worship at the altar of the one true action idol…

 

StevenSeagal1.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...