Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Jag är för....

 

Såja! Jag, John, Jens och du.. Möts, någonstans :)

Jag har inte era nr och vet knappt hur ni ser ut, men det löser sig NI får leta upp MIG ist :D

 

Jag lär se lite tröttare och surare ut än på bilden, men annars är det väl rätt likt hon till vänster...

11536_201205566217_686561217_3606965_2117472_n.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja! Jag, John, Jens och du.. Möts, någonstans :)

Jag har inte era nr och vet knappt hur ni ser ut, men det löser sig NI får leta upp MIG ist :D

 

Jag lär se lite tröttare och surare ut än på bilden, men annars är det väl rätt likt hon till vänster...

11536_201205566217_686561217_3606965_2117472_n.jpg

 

jag trodde du var blond?

 

edit: [ ] kan höger/vänster

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, vi överlever nog :mrgreen:

Men det föreligger uppenbarligen ett litet missförstånd. Du tror att det är en bunt skötsamma försiktiga småbarnsfarsor med ordning på grejjorna, som klarar att lösa ev problem, som åker till Tallin för att spela poker och kanske kanske kanske dricker en öl, men inte två.

 

Fel, fel, fel, fel!

Det är en bunt småbarnsfarsor på "permis" som kommer supa skallen i bitar, som kommer banka huvudet i väggen, som kommer ha i det närmaste noll i IQ.

Som mao kommer att befinna sig på apstadiet, som inte kommer att kunna lösa ett enkelt problem som ex "mat va var när hur, ska man äta, varför?" och dyl.

 

Vi vet detta, du borde veta det, vet du inte det har vi brustit i informationen någonstans.

 

Därav alla frågor, efter 15:00 fredag 11/12 klara vi inte av något som vi inte har uppskrivet på lapp. Namnlapp i kragen och rumsnummer i pannan.

 

Vi hänger helt enkelt upp allt på dig, för att det ska funka.

 

Ha det kul, det ska vi ha :mrgreen:

 

Oki. Lika bra att NordicBet har 160 eller 360k eek reserverad för att lösa ut packet. Standard som borgen och/eller böter i våras var €10k för dumheter som kan ge upp till 5 års fängelsestraff.

 

Hoppas slippa en göra en jmj...

 

n610578451_99665_9890.jpg

 

Om du håller dig i 5%. koma så är det lugnt. även om u skulle säga något dumt, förstår ingen dig...

 

Sen bör du inte ha allt för många sådana här i fickorna...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klonk!

Lägesrapport, vi som ska till Göteborg, är fast i tre timmar.

En flygplansförsening är inte riktigt det vi önskade oss nu.

 

Men men, de flesta sköter sig.

Mike, Torax Omally dricker öl. Jag och TF lider alla h-vetes kval i den svåra bakfyllan.

Men glädjande nog finns det en del IMT placeringar att rapportera om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett riktigt stort tack till alla som var med och gjorde vistelsen i Tallinn till den bästa någonsin! :-D

Att jag bustade i mitten av startfältet i båda turrarna (båda med 66 btw) känns väldigt sekundärt, om ens det...

Jag visste ju att alla som skulle med var trevliga, men att ni skulle vara så sköna gubbar/män/killar vågade jag inte hoppas på. Saknar hela bunten redan :-P

 

Hoppas någon orkar styra upp nåt liknande snart igen!

 

Massa kärlek! :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hyperturbosatellitade min väg in i swu men vette tusan om det är nån idé att ens försöka spela den eller million med endast fem timmar sömn i ryggen.. Hmm. Dagens I-landsproblem...

 

edit: spelade en till som klonkades, vad jag missade var ju självfallet att swu redan hade börjat och bordet ploppade upp för nån minut sedan. då kör vi på warm upen dårå :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hyperturbosatellitade min väg in i swu men vette tusan om det är nån idé att ens försöka spela den eller million med endast fem timmar sömn i ryggen.. Hmm. Dagens I-landsproblem...

 

Man går ju alltid långt i MTT's när man egentligen inte har tid att spela dem utan bara vill busta och sova istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...