Gå till innehåll

Highstakes railtråd


bigdwarf

Recommended Posts

  • Svars 3,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Njut så länge det varar ni som gillar att raila Isildur1. Jag tror han är borta inom en vecka tyvärr.

När han väl förlorar förlorar han så enormt mycket, kan inte gå väl i längden...

 

Nej han väl inte så många dollars kvar på Full Tilt :( Men det var kul så länge det vara, hoppas han kan göra comeback i NL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Njut så länge det varar ni som gillar att raila Isildur1. Jag tror han är borta inom en vecka tyvärr.

När han väl förlorar förlorar han så enormt mycket, kan inte gå väl i längden...

 

Han har rört om i grytan iaf. Lite rock n roll! Durrrrens självkänsla lär ju inte vara på topp...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

han låg runt +500k totalt på FT innan dagens session så han borde ligga runt -500k nu

 

dock förstår jag inte alla som säger "nu är han snart gul"

varför det? tror ni han började köra NL100 000k utan att ha någon rulle överhuvudtaget? när ni sa det så var han snart even, det är lite skillnad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart som fan han inte är gul vid even, men som det ser ut nu tycker jag han verkar megabacka när det går dåligt.

Jag skulle va skitgld om han är en av väldigt, väldigt få som kan överleva i toppen.

Hur mycket $$$ tror ni han låter sig själv backa innan han gular/går till lägre nivåer?

 

Backar man +$2milj på en dag har man inte många dar på sig imo.

 

Lycka till Isildur1

Jag håller på dig i alla fall!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jobbade jag på en PR-byrå och fick uppdraget av den hemliga alliansen bestående av de största pokerbolagen, att marknadsföra nätpokern och få in fler nya spelare. då hade jag skapat blom90 sagan och isildur. "det kan hända".

 

Verkligen inget nytt, kolla annonserna på Aftonhoran, speciellt Expekts; typ: "Hoppade av skolan, blev pokermiljonär istället", "Satsade allt han ägde, blev stormrik" "Spelade i tre dygn – vann 2,8 miljoner kronor". Verkligen responsible gambling.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkligen inget nytt, kolla annonserna på Aftonhoran, speciellt Expekts; typ: "Hoppade av skolan, blev pokermiljonär istället", "Satsade allt han ägde, blev stormrik" "Spelade i tre dygn – vann 2,8 miljoner kronor". Verkligen responsible gambling.

 

ne isildur och blom90 har skapat precis lika mycket PR som berra som hoppade av skolan å började lira poker, korrekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svårt att speculera i hans ekonomi utan att ha ett hum om hur mkt pengar han har irl. Så ingen kan säga säkert att han kommer gula även om han förlorar 100bi, INTE SANT?

tror själv att han är setforlife.

 

 

Tror absolut inte han är set for life. Han kan nog gula det mesta han äger och tvingas börja om på låga nivåer. Precis vad han gjort förr....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...