Gå till innehåll

Highstakes railtråd


bigdwarf

Recommended Posts

Brian Townsend: gg

Dealer: Brian Townsend has 15 seconds left to act

Dealer: Brian Townsend shows a pair of Fives

Dealer: Isildur1 shows three of a kind, Aces

Dealer: Isildur1 wins the pot ($253,198.50) with three of a kind, Aces

Isildur1: how can u quit ?

 

Brian Townsend sticker efter 632 händer och en profit på $566k

 

Townsend har ju gjort exakt det där mot Isildur ett antal gånger nu. Tycker fan inte det är okej...

 

Fatta hur förbannad man blir på hit n runners på våra nivåer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Brian Townsend: gg

Dealer: Brian Townsend has 15 seconds left to act

Dealer: Brian Townsend shows a pair of Fives

Dealer: Isildur1 shows three of a kind, Aces

Dealer: Isildur1 wins the pot ($253,198.50) with three of a kind, Aces

Isildur1: how can u quit ?

 

Brian Townsend sticker efter 632 händer och en profit på $566k

 

Townsend kan kanske vara den bästa plo-spelaren i världen just nu. Han snittar ju minst 10 BI+ mot isildur varje session?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, du är den mest sjukt resultatorienterade spelaren jag någonsin sett. Du är fan värre än rooney i hans värsta glansdagar, förmodligen värre än sulla också. Men det kanske är rimligt att BT vinner > 1bb/hand mot Isildur, vad vet väl jag om plo.

 

Va? Jag påstod aldrig att BT var den bästa, jag skrev att han "kanske" kan vara den vassaste just nu i PLO. Jag förstår inte riktigt varför du hugger på posten som du gör ens? Har du alltid haft något bestämt behov av att alltid vara allmänt nedlåtande? Du måste må riktigt dåligt isåfall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, jag är inte nedlåtande. Jag är ärlig mot mig själv och i utsträckningen jag orkar även mot andra människor. Som jag ser det är det ganska fjantigt att dra speciellt stora slutsatser av det relativa fåtal händer som respektive spelare har spelat mot varandra på de olika nivåerna, det enda jag ser som relativt fastställt är att durrrr inte verkar ha edge mot isuldur1 i hold 'em, omaha har jag rätt kass koll på. Det här är väl knappast första gången du dokumenterat dragit alltför definitiva slutsatser med hjälp av väldigt få händer i ett spel du vet väldigt lite om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va? Jag påstod aldrig att BT var den bästa, jag skrev att han "kanske" kan vara den vassaste just nu i PLO. Jag förstår inte riktigt varför du hugger på posten som du gör ens? Har du alltid haft något bestämt behov av att alltid vara allmänt nedlåtande? Du måste må riktigt dåligt isåfall.

 

Är det någon på det här forumet som mår dåligt, då är det fanimig du.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, jag är inte nedlåtande. Jag är ärlig mot mig själv och i utsträckningen jag orkar även mot andra människor. Som jag ser det är det ganska fjantigt att dra speciellt stora slutsatser av det relativa fåtal händer som respektive spelare har spelat mot varandra på de olika nivåerna, det enda jag ser som relativt fastställt är att durrrr inte verkar ha edge mot isuldur1 i hold 'em, omaha har jag rätt kass koll på. Det här är väl knappast första gången du dokumenterat dragit alltför definitiva slutsatser med hjälp av väldigt få händer i ett spel du vet väldigt lite om.

 

BT och isildur1 har bara spelat 7065 händer men BT har en profit på $2,1m, de har spelat 2/4 som mest va? Det är 53 inköp. Även om variansen spelar stor roll så är det väldigt svårt att plocka 53 inköp i PLO mot någon som isildur på 7k händer även om man springer bra, eller är det normalt?

 

Och jo fsista, jag har sett många av dina poster ett bra tag nu och du har ofta framtoningen av att vara allmänt nedlåtande fast du kanske omedvetet inte försöker vara det. Kanske dålig på att uttrycka dig skriftligt, vad vet jag.

 

Det är uppfattningen jag fått av en hel radda av poster ifrån dig. Att jag har varit allt annat än ödmjuk för ett bra tag sen på forumet säger jag inget om men jag har blivit rätt så ödmjuk vill jag själv tycka och jag har inte skrivit något nedlåtande om dig men det är rätt tragiskt att se varför du inte kan lägga ner 45 extra sekunder på din post för att åtminstone få den att framstå som schysst och inte som någon moralkärring som ska klanka ner på en person för hans personliga åsikt om en jävla spelare. Försök uttrycka dig som en vuxen människa eller vill du också att forumet ska ha en sån fruktansvärt dålig stämning som den oftast har? Det blir ju bara snöbollseffekten varje gång framtoningen är sådär, och det är sjukt onödigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tycker ni att är så bra med hit and runs?

Har man edge borde man ju möjligtvis försöka klämma in så många händer per timme som möjligt. Känns inte direkt som att Isildur är den mest lättiltade spelaren heller.

 

Kan tänka mig att BT inte är lika uthållig när det gäller att spela monstersessioner. Sedan kanske det också påverkar Isi psykologiskt, dvs. att Isi hela tiden måste vara orolig över att BT kan quitta när som helst. Jag vet inte, känns som ett bra sätt att få en spelare som Isi ur balans (som blir förbannad över en så liten som att motståndaren börjar limpa).

 

Fast frågan är vad som tiltar Isi mest (och därmed kostar honom mest): att BT hit n runnar eller att Isi tiltar när det går extra dåligt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, man vet att man är illa ute ifall ens språkliga förmåga blir ifrågasatt av någon som varken lärt sig använda komma eller punkt.

 

Jag ser inte heller något värde i att linda in saker i ord, bara för att lättstötta personer som du inte ska riskera att få sin personliga självbild naggad i kanten.

 

Huruvida du eller jag är "ensamma" människor, ser jag inte på något sätt ska vara en intressant utgångspunkt i bedömandet av rimligheten i den sakfråga som behandlades.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...