Gå till innehåll

Highstakes railtråd


bigdwarf

Recommended Posts

  • Svars 3,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

kan ju vara så att det inte har något med vad man kan att göra utan att den som är mest intressread pratar mest och högst. Kan också vara så att den som vill lära sig då försöker fråga och stimulera en diskussion. Ni som kan kanske är midre intresserade av motsatta skäl.

 

Tips: sluta vara så bratiga

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Isildur och Martonas grafer måste se rätt liknande ut bara att Martonas är mindre både när det gäller summorna och antal spelade händer.

 

Ändå ganska kul att det är två svenskar som har väckt mest uppseende på high stakes borden under hela året. Tyvärr tror jag faktiskt att Isildur kommer att vara borta från borden ett tag, om inte för alltid inom kort. Men jag har haft fel om killen förr...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår hur du tänker och många riktigt gryma spelare gör och tänker precis som du sa (dom som inte gillar swingsen, ofta erfarna spelare som hellre drar in cash än avancerar i nivå). Min reflektion är att om man vill utvecklas och bli bättre så måste man möta bättre spelare och då per automatik förlorar man för att förhoppningsvis lära sig och bli bättre och tjäna mer på långsikt. Det är väl mer lr mindre alla har utvecklats och blivit bra spelare? Samma sak gäller väl honom ang plo spelet. Han vill uppenbarligen bli en bra plo spelare på lång sikt och spelar därför mot folk han kan lära sig av. Om man skulle tänka och agera som du skriver redan på 1-2 dollar så skulle man antagligen inte komma särskilt mycket högre upp.

 

Ett litet tips bara, försök gärna dela upp dina texter i ett antal spalter. Blir väldigt jobbigt att läsa de långa inläggen annars. Jag försöker inte leka svensklärare, men det är bara bra för dig om du gör det, då läser säkert fler posten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett litet tips bara, försök gärna dela upp dina texter i ett antal spalter. Blir väldigt jobbigt att läsa de långa inläggen annars. Jag försöker inte leka svensklärare, men det är bara bra för dig om du gör det, då läser säkert fler posten.

 

jag lägger till med årets onödigaste FYP!

 

edit: den där Puni va tydligen snabbare än mig :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett litet tips bara, försök gärna dela upp dina texter i ett antal spalter. Blir väldigt jobbigt att läsa de långa inläggen annars. Jag försöker inte leka svensklärare, men det är bara bra för dig om du gör det, då läser säkert fler posten.

 

Spalter är två textmassor bredvid varandra. Jag antar att du menar dela upp i stycken:-)

Svenskalärare, LOL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...