Fudge Postad 19 December , 2009 Rapport Share Postad 19 December , 2009 Ngn mer det börjat lagga för sista veckan? Kan inte ha PT och ongame igång samtidigt utan lagg sen en vecka tillbaka, innan dess funkade allt nästan helt felfritt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 19 December , 2009 Rapport Share Postad 19 December , 2009 Ah, jag kör inga hjälpprogram, och då fungerar det utmärkt. Det är ju kanon, snälla Ongame ändra ingenting tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 19 December , 2009 Rapport Share Postad 19 December , 2009 Jag kör Win XP med Parallels Desktop på en MacBook 2GHz Intel Core 2 Duo med 2GB minne. Anledningen till det är att PT3 finns inte till Mac. Jag kan köra 4 bord med PT3 igång samtidigt utan att det laggar eller fryser. Det enda som händer är att processorn får arbeta lite så datorn blir varmare än normalt men det är inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 19 December , 2009 Rapport Share Postad 19 December , 2009 Dags att köpa ny dator då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omni Postad 20 December , 2009 Rapport Share Postad 20 December , 2009 2,6 GHz quadcore och 4 gig ram är tydligen inte tillräckligt för 6 bord och HEM... GG ongame, dags att byta site. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 20 December , 2009 Rapport Share Postad 20 December , 2009 Laggar också för mig på 4 bord efter updaten för några dagar sen. Har Core duo 3.0ghz, 4gig ram. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 20 December , 2009 Rapport Share Postad 20 December , 2009 Dags att köpa ny dator då. Var det riktat till mig eller? Kommer ALDRIG byta till PC igen om det var det du menade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 20 December , 2009 Rapport Share Postad 20 December , 2009 Var det riktat till mig eller? Kommer ALDRIG byta till PC igen om det var det du menade Haha va? Jag menade att jag ska köpa ny dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 20 December , 2009 Rapport Share Postad 20 December , 2009 Känns ganska vettigt att en vanlig pokersida ska lagga med 4+ bord samt PT lr HM, lägg till allt strul med själva klienten på de. Hur kan folk spela på andra sidor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 21 December , 2009 Rapport Share Postad 21 December , 2009 Ongame har strulat för mig nu i en halvtimme. Samma för er? Kopplade ner när jag lirade en 500 sng, vilket är skott för mig. Kallt imo... /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 21 December , 2009 Rapport Share Postad 21 December , 2009 Vet ej om de tagits upp tidigare, men när ska ni fixa så man kan resiza plo borden? Känns ju rätt sjukt att man bara kan göra de med nlt borden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ezkash Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 När inköp försvinner, kommer det alltid tillbaka automatiskt eller måste man upplysa genierna att nånting är galet? Ganska säker på att jag saknar ett inköp sen 36h, spelar inte så mkt så har hyfsad koll på det även om jag inte använder typ HEM just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 När inköp försvinner, kommer det alltid tillbaka automatiskt eller måste man upplysa genierna att nånting är galet? Ganska säker på att jag saknar ett inköp sen 36h, spelar inte så mkt så har hyfsad koll på det även om jag inte använder typ HEM just nu. Det har alltid kommit tillbaks inom 24h för mig alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 Vet ej om de tagits upp tidigare, men när ska ni fixa så man kan resiza plo borden? Känns ju rätt sjukt att man bara kan göra de med nlt borden. ja, det är rätt lol... blivit så av den anledningen att när jag ska kolla film men känner mig för speedad för att koppla av så smäller jag upp ett "gigantiskt" på ena skärmen(ja allt är ju relativt, men jag sizar ner alla andra till minimum) PLO bord på microstakes bara för att ha något att göra. Käner mig en av de där praktmongona som sitter o grindar 1 bord SnG's på en "42 tums tv eller något via sin htpc. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poker_a Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 Hej, har frågat tidigare, men är det nån som vet hur man i den "nya" programvaran för över player notes från klient till klient? Det har inte funkat att göra som tidigare. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 4 Januari , 2010 Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 Fler än jag som har superproblem med ongame nu? Två klienter paj, så borde va allmänt problem. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 4 Januari , 2010 Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 Hej, har frågat tidigare, men är det nån som vet hur man i den "nya" programvaran för över player notes från klient till klient? Det har inte funkat att göra som tidigare. Tack. Samma som innan, kopiera filen med notes och lägg in i nya mappen, skriv in ditt nya nick istället för det gamla, kan behöva lägga till eller ta bort " " på nicket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 16 Januari , 2010 Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 Dog ongame nu eller vad hände? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 16 Januari , 2010 Rapport Share Postad 16 Januari , 2010 funkade för mig för 5min sen. f.ö är ongame den sämsta jävla pissklienten som gjorts, så ogrindvänlig så det e helt sjukt. inget nytt men tåls att påpekas igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 17 Januari , 2010 Rapport Share Postad 17 Januari , 2010 funkade för mig för 5min sen. f.ö är ongame den sämsta jävla pissklienten som gjorts, så ogrindvänlig så det e helt sjukt. inget nytt men tåls att påpekas igen.Det är inte helt säkert att det är något negativt, faktiskt... Do you see why? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calloway Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Samma som innan, kopiera filen med notes och lägg in i nya mappen, skriv in ditt nya nick istället för det gamla, kan behöva lägga till eller ta bort " " på nicket. Kan nån vänligen utveckla?Hittar ingen fil notes.. mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 jo ongame har meckat som fan på sista tiden.. går inte att joina vissa bord, du får inte upp cashiern så du står där med $0... kan inte få igång bord för att andra kan inte sätta sig ens osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Är jag ensam om att ha problem med att joina bord, själva spelet går cpsakta o laggar konstant ? värre än någonsin just nu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cardshark52 Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Är jag ensam om att ha problem med att joina bord, själva spelet går cpsakta o laggar konstant ? värre än någonsin just nu ? Jag måste klicka typ 15 ggr innan jag kan joina platsen på ett bord.=s Håller med om att detta måste va det värsta lagget någonsin, inte haft problem med lagg förut alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Jag måste klicka typ 15 ggr innan jag kan joina platsen på ett bord.=sHåller med om att detta måste va det värsta lagget någonsin, inte haft problem med lagg förut alls. +1+1+1+1+1+1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts