Gå till innehåll

ONGAME: Ny programvara


EmWi

Recommended Posts

Fick tipset att stänga av autofokus, gjorde så att jag kunde spela 1-2 bord extra iaf.

 

Funderar på att casha in på ongame, går det att lira 8+ bord eller är den fortfarande ospelbar med fler än typ 5 bord?

 

edit, såg rooneys post nu. Värt att slå i en ssd för att öka på bord?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 619
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Funderar på att casha in på ongame, går det att lira 8+ bord eller är den fortfarande ospelbar med fler än typ 5 bord?

 

edit, såg rooneys post nu. Värt att slå i en ssd för att öka på bord?

 

Jag tog bort auto fokus, dvs pop up på borden, då gick det från att jag knappt kunde spela 5-6 bord till att jag kan spela 8+ bord utan problem. Har ej ssd hd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant. Ungefär som Everest var en gång i tiden.

Någon speciell anledning till att man har tagit bort det eller är det många som efterfrågat detta?

 

Har väl aldrig funnits en väntelista vad jag förstår.

 

Tycker det är bra att man inte kan köra 8+ bord eller att det finns väntelista.

Förhindrar att det blir söndergrindat precis som Ipoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satte in x pengar idag, spelade lite och torskade ett bi. Såg precis att jag har lika mycket pengar som jag satte in? Är det normalt eller wtf?

 

Vart med om det motsatta, att pengar förvunnit. Aldrig haft för mkt pnegar på kontot efter en session. Ska tillägast att pengarna alltid kommit tillbaka, de som förvunnitt alltså :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart med om det motsatta, att pengar förvunnit. Aldrig haft för mkt pnegar på kontot efter en session. Ska tillägast att pengarna alltid kommit tillbaka, de som förvunnitt alltså :-)

 

+1

 

du lär tyvärr bli av med pengarna Glenn. Inom 24h har det alltid korrigerats för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt och lirade på Ongame. Plötsligt fryser mina bord så får stänga klienten och öppna den igen.

Då är designen ny. ÄCKLIGASTE NÅGONSIN.

 

Duken på borden var gula och en gul gardin hängde ner i övre delen.

 

Är detta ett Aprilskämt eller är det gult påsktema?! Går iaf inte att spela med denna designen och jag hoppas att det inte är preliminär eller att den bara tillhör den siten jag lirar på...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...