Gå till innehåll

TV: Pokermiljonen säsong 1


pokerface

Recommended Posts

Missa inte Ector i kvällens avsnitt! Det ska bli kul att se vad Glimne har att säga om brorsan. Det brukar ju inte direkt vara "solid procentuell poker" om man säger så ;)

Men du får ju säga vad han heter då... eller är det hemligt ;)

Gissar att det är Marcus Levin eller Dan Lundström?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 311
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tack ska ni ha. Lite trist klippt ja.... men jag tycker ändå avsnittet va helt ok måste jag säga. Synd att man inte ser grafiken bara...

 

TT mot 33 där trodde jag att det stog på turn när 2:an parade sig och han checkar igen. När han synade så trodde jag att han hade överpar och så hade jag ju turen att klonka där. Tur visst, men dåligt spel framför allt av honom.

 

Folden med JJ tycker jag är självklar mot en tight lirare som smackar om i BB med hela bordet mot sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast de sa ju hela tiden att han hade hackat och hackat. "Betnér spelade som ett lok efter att Eskilsson åkte ut"

Jag kan gott föreställa mig spelet, men det kanske inte är så spännande TV att se chipleadern stjäla pott efter pott.

Varför skulle chipleadern kunna stjäla mer än någon annan när det är winner-takes-all?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite chockerande att se Eskilsson vara pokerproffs.Alltid trott han var lite blåst.Enköping lär dock hålla med.

Han spela dock helt okay.

Geigert visar än en gång att han inte fattar.Triss i åttor potten,och han greppade inte att en kåk räddat Eskilsson från all-out.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...