raol Postad 29 Maj , 2005 Rapport Postad 29 Maj , 2005 Missa inte Ector i kvällens avsnitt! Det ska bli kul att se vad Glimne har att säga om brorsan. Det brukar ju inte direkt vara "solid procentuell poker" om man säger så Men du får ju säga vad han heter då... eller är det hemligt Gissar att det är Marcus Levin eller Dan Lundström? Citera
wolf Postad 29 Maj , 2005 Rapport Postad 29 Maj , 2005 Magnus Betner, det kan man ju inte ha missat om man är medlem här han är ju inte där som proffs, utan som kändis, han har ju visat sin sexy body på parlamentet och stockholm live t.ex. Citera
raol Postad 29 Maj , 2005 Rapport Postad 29 Maj , 2005 Magnus Betner, det kan man ju inte ha missat om man är medlem här Ok.. sorry Citera
emilio_barzini Postad 29 Maj , 2005 Rapport Postad 29 Maj , 2005 hehe Ector drar ut med 33 vs TT Galen hand innan oxå. Ector har JJ och höjjer 3BB. 3 syn och en reraise! Ector foldar. Dock hade tomtarna: A8s T9s 22 Och han som höjde hade TT. Citera
Nusseman Postad 29 Maj , 2005 Rapport Postad 29 Maj , 2005 Jag hade slutat kalla mig din bror om du inte hade tagit det där heatet. Snyggt jobbat! Citera
alve Postad 29 Maj , 2005 Rapport Postad 29 Maj , 2005 Fick plåga mig genom att se det bara för att Ector var med. Bra att han vann, annars hade jag plågat mig själv i onödan . Bra spelat . Citera
Indrivaren Postad 29 Maj , 2005 Rapport Postad 29 Maj , 2005 Så det är bara proffs som lyckats kvala sig hittils? Rätt starkt med tanke på utdragningsskillsen som finns hos tomtarna. Citera
Hjort Postad 29 Maj , 2005 Rapport Postad 29 Maj , 2005 Så det är bara proffs som lyckats kvala sig hittils? Rätt starkt med tanke på utdragningsskillsen som finns hos tomtarna. Ector är ju en sån där kändistomte. Citera
fraallan Postad 29 Maj , 2005 Rapport Postad 29 Maj , 2005 är den där fotbollsliraren verkligen pokerproffs??han som åkte ut med trissen.. Citera
Kotoryu Postad 29 Maj , 2005 Rapport Postad 29 Maj , 2005 Intressant hur snedvridet allt blir efter klippning och redigering. Efter att slagit ut Eskilsson spelade Ector nästan inte en enda hand, och ändå växte hans stack oavbrutet. Citera
Nusseman Postad 29 Maj , 2005 Rapport Postad 29 Maj , 2005 Fast de sa ju hela tiden att han hade hackat och hackat. "Betnér spelade som ett lok efter att Eskilsson åkte ut" Citera
Nusseman Postad 29 Maj , 2005 Rapport Postad 29 Maj , 2005 är den där fotbollsliraren verkligen pokerproffs??han som åkte ut med trissen.. Ja Citera
Kotoryu Postad 29 Maj , 2005 Rapport Postad 29 Maj , 2005 Fast de sa ju hela tiden att han hade hackat och hackat. "Betnér spelade som ett lok efter att Eskilsson åkte ut" Jag kan gott föreställa mig spelet, men det kanske inte är så spännande TV att se chipleadern stjäla pott efter pott. Citera
Ector Postad 29 Maj , 2005 Rapport Postad 29 Maj , 2005 Tack ska ni ha. Lite trist klippt ja.... men jag tycker ändå avsnittet va helt ok måste jag säga. Synd att man inte ser grafiken bara... TT mot 33 där trodde jag att det stog på turn när 2:an parade sig och han checkar igen. När han synade så trodde jag att han hade överpar och så hade jag ju turen att klonka där. Tur visst, men dåligt spel framför allt av honom. Folden med JJ tycker jag är självklar mot en tight lirare som smackar om i BB med hela bordet mot sig. Citera
Nusseman Postad 29 Maj , 2005 Rapport Postad 29 Maj , 2005 Du var söt i början när de filmade dig under presentationen. Som en liten korgosse såg du ut Citera
fraallan Postad 29 Maj , 2005 Rapport Postad 29 Maj , 2005 tycker att detta var lätt de bästa avsnitta av pokermiljonen... Citera
Ector Postad 29 Maj , 2005 Rapport Postad 29 Maj , 2005 Du var söt i början när de filmade dig under presentationen. Som en liten korgosse såg du ut Jag ÄR en liten korgosse. Citera
raol Postad 29 Maj , 2005 Rapport Postad 29 Maj , 2005 Fast de sa ju hela tiden att han hade hackat och hackat. "Betnér spelade som ett lok efter att Eskilsson åkte ut" Jag kan gott föreställa mig spelet, men det kanske inte är så spännande TV att se chipleadern stjäla pott efter pott. Varför skulle chipleadern kunna stjäla mer än någon annan när det är winner-takes-all? Citera
Hjort Postad 29 Maj , 2005 Rapport Postad 29 Maj , 2005 Varför skulle chipleadern kunna stjäla mer än någon annan när det är winner-takes-all? För att de andra är tomtar? Citera
Von oben Postad 29 Maj , 2005 Rapport Postad 29 Maj , 2005 Lite chockerande att se Eskilsson vara pokerproffs.Alltid trott han var lite blåst.Enköping lär dock hålla med. Han spela dock helt okay. Geigert visar än en gång att han inte fattar.Triss i åttor potten,och han greppade inte att en kåk räddat Eskilsson från all-out. Citera
Ector Postad 29 Maj , 2005 Rapport Postad 29 Maj , 2005 Varför skulle chipleadern kunna stjäla mer än någon annan när det är winner-takes-all? Därför att chipleadern inte kan åka ut om han blir fångad.... Det kan de andra. Citera
Recommended Posts