Gå till innehåll

Micke Norinders Blogg


dafvor

Recommended Posts

  • Svars 452
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

nån mer som vill se en livesänd 100 lax headsup mellan Jennez och Norinder?

 

Jag tycker att de skall köra matchen i en UFC octagon, live på Skansen, med Dilba som bärare utav rondskylterna, samt Lina och Cicci som serverar drinkar.

 

Jag tar en Gin&Tonic, vad är det för ante?

 

/Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag försökte kommentera i MN:s blogg, men det funkade tydligen inte,så jag lägger det här istället.

Känner inte Jennez,micke ,Eken ,känner ingen i pokerSverige, men ju mer jag läser MN:s blogg,desto mer sympati får jag för de som får gallan utspydd över sej.

 

"WOW,du är en riktig tuffing SWE!!

 

Att kunna variera sej i sina bloggar som du gör är stort,du plockar ju dom,en efter en.

Gammal boxare kanske?

 

Kul att du uppskattar forumsråttorna som uppskattar dej,apropå inavel alltså.

 

Du ska inte ta åt dej av folk som klagar på ditt språk ,det är förmodligen ditt minsta problem, det fixar sej nog om du lägger ut lite mer privata mail,sånt är häftigt!

 

jag tycker Ekens kommentar var tuff,hur vågar han??? Jag menar,alla vet väl vem Eken är? Att han är anonym i sin kommentar tycker jag är coolt,det är ju jennez också (även på din bild).

 

Kul också att dom som slickar din röv,är anonyma och rackar ner på andra röner din uppskattning,sympatiskt på något sätt!

 

Varma hälsningar byling.

 

PS köpa ännu större båt snart? DS"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att se "Byling" på hugget igen.

Du kallade ju Norinder för psykopat senast jag såg någon text från dig.

Hänvisade till Wikipedia dessutom...

 

Hur många titlar och omdömen har du givit mig? Låt se...

 

Bög. Nazist. Förtidspensionär som går på A-kassa. Alkoholist. Narkoman. M.fl.

 

Bra ändå att du inte är anonym.

Eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommenterade hans blog och min post raderades. :roll:

 

Detta skrev jag:

 

"Jens tror antagligen själv innerst inne att han har makt, då han ges tillfälle så försöker han hetsa en jävla massa anonyma forumråttor och töntar mot diverse targets som på något sätt kan gynna honom själv. Efter många mail och inlägg så inser jag dock att Jens och det övriga forumpacket är långt ifrån normala och har sitt enda liv framför en skärm där de knappar ner sina patetiska inlägg."

http://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_projection

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han måste bekräfta ditt inlägg innan det visas fast jag antar att du vet det. Om du inte visste så vet du nu i alla fall.

 

Han har ju ganska stakra åsikter om cencur och hackar aningen på Legato gällande just det. Är det då inte konstigt att han inte släpper igenom alla kommentarer till hans blogg? Eller är det skillnad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som jag förstått det refuserar han (för honom) anonyma skribenter.

 

Hmm, stämmer inte riktigt det heller tyvärr. Jag skrev en kommentar häromdagen och undertecknade med mitt (mycket ovanliga) fullständiga namn. Dröjde inte länge förrän han godkände den. Skrev då ytterligare en kommentar men lite mer bitsk denna gång och återigen undertecknade den med fullständigt namn. Den blev inte publicerad.

M.a.o - herr Norinder väljer och vrakar precis som han vill bland kommentarerna och detta är ju precis lika mycket censur som han kritiserat i Legatos forum... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigt om det stämmer att vissa inlägg inte publiceras. Det innebär ju att Micke i så fall talar emot sig själv. Att starta en privat blogg och deklarera att ordet skall vara fritt, samtidigt som man väljer och vrakar bland inläggen faller inte i god jord alls.

 

Hoppas att det blir ordning på det torpet, annars faller ju trovärdigheten på en annars kul och ibland "på gränsen" udda blogg...

 

/Joakim

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, stämmer inte riktigt det heller tyvärr. Jag skrev en kommentar häromdagen och undertecknade med mitt (mycket ovanliga) fullständiga namn. Dröjde inte länge förrän han godkände den. Skrev då ytterligare en kommentar men lite mer bitsk denna gång och återigen undertecknade den med fullständigt namn. Den blev inte publicerad.

M.a.o - herr Norinder väljer och vrakar precis som han vill bland kommentarerna och detta är ju precis lika mycket censur som han kritiserat i Legatos forum... :roll:

Då är hans blogg hyckleri på hög nivå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då är hans blogg hyckleri på hög nivå.

 

Japp! Jag skulle kunna acceptera att han väljer att avstå från att publicera inlägg som:

Norinder, ditt feta jävla kukhuvud!

Hälsningar, LOL

men konstruktiv kritik som dessutom är undertecknad med ett fullständigt namn borde han ta mig fan publicera. Jävligt fegt och hycklande agerande!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigt om det stämmer att vissa inlägg inte publiceras. Det innebär ju att Micke i så fall talar emot sig själv. Att starta en privat blogg och deklarera att ordet skall vara fritt, samtidigt som man väljer och vrakar bland inläggen faller inte i god jord alls.

 

Hoppas att det blir ordning på det torpet, annars faller ju trovärdigheten på en annars kul och ibland "på gränsen" udda blogg...

 

/Joakim

 

När det gäller att "vissa inlägg inte publiceras" ska du bara hålla käften Geigert.

Ber om ursäkt för ev. övertramp PF.

Det här kunde jag inte låta stå okommenterat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dilba är en smart människa. När Norinder delar ut råsopar åt höger och vänster så ställer hon sig bakom mobbaren, i hopp om att slippa nästa salva. Det fungerade på skolgården när man var liten, frågan är om det har samma effekt nu. Det beror lite på Mickes motiv med skriverierna. Är han bara en vuxenmobbare, eller har han en bakomliggande plan? Jag poppar popcorn i alla fall.

 

Ola. Du är en inte riktigt lika smart människa. Jag tycker att Mickes inlägg var bra och det står jag för, och det var i sig en kontroversiell åsikt. Då mobbar du mig här? Det borde rimligtvis göra dig till.... hör trumvirvel.

mobbare själv i så fall! Och dessutom på ditt eget forum. Jag är rädd för att du precis själv har dragit in dig, eller till och med startat, ett aldeles eget avsnitt.

Glöm popcornen, någon annan sitter och fnissar åt dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ola. Du är en inte riktigt lika smart människa. Jag tycker att Mickes inlägg var bra och det står jag för, och det var i sig en kontroversiell åsikt. Då mobbar du mig här? Det borde rimligtvis göra dig till.... hör trumvirvel.

mobbare själv i så fall! Och dessutom på ditt eget forum. Jag är rädd för att du precis själv har dragit in dig, eller till och med startat, ett aldeles eget avsnitt.

Glöm popcornen, någon annan sitter och fnissar åt dig.

Och vem fan är det då?

Dra inte ur dig massa skit som vanligt nu, utan tänk efter före du öppnar din stora trut!

Folk skrattar ju åt dig, förstår du inte det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...