Maruzi Postad 11 Juli , 2008 Rapport Share Postad 11 Juli , 2008 nej men officielt så spelar ju bara challe på kontot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
f0rtress Postad 12 Juli , 2008 Rapport Share Postad 12 Juli , 2008 Hur gör jag för att få påfyllning vid cashgame borden automatiskt? Med fullt inköp. På stars alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 12 Juli , 2008 Rapport Share Postad 12 Juli , 2008 Hur gör jag för att få påfyllning vid cashgame borden automatiskt? Med fullt inköp. På stars alltså. i menyn/lobbyn -> options> auto-rebuy ring-games Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 12 Juli , 2008 Rapport Share Postad 12 Juli , 2008 Spelfritt idag också? Kl. är 12.20 och inte online? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
f0rtress Postad 12 Juli , 2008 Rapport Share Postad 12 Juli , 2008 i menyn/lobbyn -> options> auto-rebuy ring-games Tack, men det verkar inte fungerar som det ska. Enda ¨gången är när man förorar allt, och då köper den in för minimum. Sry för att jag tar upp plats i dagboken. Gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
himmelsdyk Postad 12 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Juli , 2008 Tack, men det verkar inte fungerar som det ska. Enda ¨gången är när man förorar allt, och då köper den in för minimum. Sry för att jag tar upp plats i dagboken. Gl Här finns allt du behöver http://overcards.com/wiki/moin.cgi/AutoHotKey Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 13 Juli , 2008 Rapport Share Postad 13 Juli , 2008 Lagt ner eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 14 Juli , 2008 Rapport Share Postad 14 Juli , 2008 Bump... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 14 Juli , 2008 Rapport Share Postad 14 Juli , 2008 Bump utav mig också... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ProToss Postad 14 Juli , 2008 Rapport Share Postad 14 Juli , 2008 Jaha, så länge det varade...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 14 Juli , 2008 Rapport Share Postad 14 Juli , 2008 Känns inte som om Himmelsdyk är en sådan som ger upp så lätt, han kommer igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
f0rtress Postad 14 Juli , 2008 Rapport Share Postad 14 Juli , 2008 Vad nickade han på stars? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 14 Juli , 2008 Rapport Share Postad 14 Juli , 2008 Vad nickade han på stars? Det är inte officiellt vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hamstern Postad 14 Juli , 2008 Rapport Share Postad 14 Juli , 2008 Vad jag vet så kör han på fortfarande, så jag tror att vi kommer få se en uppdatering inom snar framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 14 Juli , 2008 Rapport Share Postad 14 Juli , 2008 uppdatering tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
glefor Postad 14 Juli , 2008 Rapport Share Postad 14 Juli , 2008 Antar att du är på psyket eftersom det inte uppdaterats, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
f0rtress Postad 14 Juli , 2008 Rapport Share Postad 14 Juli , 2008 Antar att du är på psyket eftersom det inte uppdaterats, eller? Fyndigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pele02 Postad 14 Juli , 2008 Rapport Share Postad 14 Juli , 2008 Jodå han lever och lirar just nu på 17 bord. Han kanske är "in the zone" och inte är kontaktbar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 14 Juli , 2008 Rapport Share Postad 14 Juli , 2008 ffs du spelar bara 17bord dygnet runt och ska averka 450k händer på 30dagar! svaraaaaaaaaa, uppdatera din late fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 14 Juli , 2008 Rapport Share Postad 14 Juli , 2008 Är det tvätten som tar din tid? Är du inte klar ännu? Eller kokar du hjortronsylt? BERÄTTA HUR DET GÅR!!!! tack..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
folder Postad 14 Juli , 2008 Rapport Share Postad 14 Juli , 2008 Nu när han bara spelar 17 bord har han säkert inte tid att hänga på pf om han ska klara utmaningen. Hoppas du vänt trenden iaf och jag tror många blir impade om du bara lyckas gå break even på spelet. GL. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 14 Juli , 2008 Rapport Share Postad 14 Juli , 2008 Jo, han lirar, har fått det bekräftat från en säker källa (se mig själv). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 14 Juli , 2008 Rapport Share Postad 14 Juli , 2008 Altså allvarligt ...all respekt och heder åt mannen. Men jag skulle inte ens orka dricka 450k öl på en månad. Jag är iofs ganska lat när jag inte har en öl eller en golfklubba i näven ! ...jag var övertygad om att han inte skulle klara det men börjar nog faktiskt tro på detta endå, finns hopp lixom ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
himmelsdyk Postad 14 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2008 Antar att du är på psyket eftersom det inte uppdaterats, eller? Det var nära ett tag men Phew jag klarade mig Nä men som jag skrev sisst så var jag riktigt sliten, både för att jag sovit så lite och för att det tärt mentalt att bli ägd så länge på NL 50. Så det slutade med att jag inte spelade något alls på fre och lör sen bara lite på Sön. Jag har funderat en massa och kommit fram till en heldel varför det gått så dåligt, jag skrev en låååång post igår där jag sammanfattade allt och även skrev allmänt om tips och saker att tänka på när man grindar. Har lite oväntat fått massa frågor på PM. Men det blev nå fel å allt bara förvann gah få se om jag orkar skriva om det igen. Som några sett har jag "bara" spelat mellan 17 och 20 bord idag, kommer fortsätta met det ett tag till. De och att jag missade 2 hela dagar i helgen gör det typ omöjligt att nå 450K händer men jag kommer grinda på och se hur nära jag kommer. Slutar det med att jag når 430k kommer jag inte känna att jag misslyckats på något sätt, meningen med utmaningen har hela tiden varit att jag ska ha motivation att grinda hela månden inte att just spela 450K till varje pris. Vet inte om det är några andra här som hänger på stoxpoker men Jared har just släpt en sjukt bra film som tar upp mycket av det jag gjort "fel" och ska bli bättre på. Han hjälper i vanliga fall idrottare med den mentala biten och är riktigt bra på att överföra det till poker. Dagens graf. Känns avlägset nu men så här brukade dom se ut innan helvetet brakade lös. Hoppas jag kan logga några liknande dagar nu så jag kan säkra vadet mot MickeTime hehe Det var riktigt skönt att ta 2 dagar och inte tänka en tanke på poker, jag har sett om en massa gammla Trailer Park Boys avsnitt, dom blir nästan bättre när man ser dom ige,n så mycket man missat Har tränat och bara hängt me Nizze, hunden som jag vaktar. Han är helt omöjligt att trötta ut, igår cycklade vi 5km till löpspåret sen sprang vi ca 7km och cyklade hem igen. Han va helt oberörd och tittade på mig typ, ja va ska vi göra nu då??? Kommer inte ihåg vad rasen heter men ser lite ut som en schäfer men lite tanigare, tror dom kommer från belgien och används bla som skydshundar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
himmelsdyk Postad 14 Juli , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2008 Var tvungen att kolla upp det. Rasen heter Malinois och ser ut så här i fall någon skulle vara intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts