Gå till innehåll

himmelsdyk drar till Stockholm----->Alperna


himmelsdyk

Recommended Posts

  • Svars 867
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Altså allvarligt ...all respekt och heder åt mannen.

 

Men jag skulle inte ens orka dricka 450k öl på en månad.

Jag är iofs ganska lat när jag inte har en öl eller en golfklubba i näven !

 

...jag var övertygad om att han inte skulle klara det men börjar nog faktiskt tro på detta endå, finns hopp lixom !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att du är på psyket eftersom det inte uppdaterats, eller?

 

Det var nära ett tag men Phew jag klarade mig :-D

 

Nä men som jag skrev sisst så var jag riktigt sliten, både för att jag sovit så lite och för att det tärt mentalt att bli ägd så länge på NL 50. Så det slutade med att jag inte spelade något alls på fre och lör sen bara lite på Sön.

 

Jag har funderat en massa och kommit fram till en heldel varför det gått så dåligt, jag skrev en låååång post igår där jag sammanfattade allt och även skrev allmänt om tips och saker att tänka på när man grindar. Har lite oväntat fått massa frågor på PM. Men det blev nå fel å allt bara förvann gah få se om jag orkar skriva om det igen.

 

Som några sett har jag "bara" spelat mellan 17 och 20 bord idag, kommer fortsätta met det ett tag till. De och att jag missade 2 hela dagar i helgen gör det typ omöjligt att nå 450K händer men jag kommer grinda på och se hur nära jag kommer. Slutar det med att jag når 430k kommer jag inte känna att jag misslyckats på något sätt, meningen med utmaningen har hela tiden varit att jag ska ha motivation att grinda hela månden inte att just spela 450K till varje pris.

 

Vet inte om det är några andra här som hänger på stoxpoker men Jared har just släpt en sjukt bra film som tar upp mycket av det jag gjort "fel" och ska bli bättre på. Han hjälper i vanliga fall idrottare med den mentala biten och är riktigt bra på att överföra det till poker.

 

Dagens graf. Känns avlägset nu men så här brukade dom se ut innan helvetet brakade lös. Hoppas jag kan logga några liknande dagar nu så jag kan säkra vadet mot MickeTime hehe

 

graf14.jpg

 

 

Det var riktigt skönt att ta 2 dagar och inte tänka en tanke på poker, jag har sett om en massa gammla Trailer Park Boys avsnitt, dom blir nästan bättre när man ser dom ige,n så mycket man missat :-D Har tränat och bara hängt me Nizze, hunden som jag vaktar. Han är helt omöjligt att trötta ut, igår cycklade vi 5km till löpspåret sen sprang vi ca 7km och cyklade hem igen. Han va helt oberörd och tittade på mig typ, ja va ska vi göra nu då??? Kommer inte ihåg vad rasen heter men ser lite ut som en schäfer men lite tanigare, tror dom kommer från belgien och används bla som skydshundar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...