Gå till innehåll

himmelsdyk drar till Stockholm----->Alperna


himmelsdyk

Recommended Posts

  • Svars 867
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kul, hoppas du gillar den :-) Nu när ja läste igenom mitt inlägg igen kan jag inte förstå hur jag missade världens bästa serie genom tiderna.. ENTOURAGE, men den måste du väl nästan ha sett redan?

 

Jo Entourage är verkligen bland mina favoriter, men jag "hittade" inte den först dom var inne på 2a säsongen. Fattar än idag inte hur jag kunde missa den så länge men blev sjukt glad när jag väl fann den. Det var som att klonka en one outare på rivern, såg ikapp alla avsnitt i ett sträck :-D

 

Apropå att se ikapp så har jag sett första säsongen av Life nu och gillar den verkligen.

 

51x-NJ6CzyL.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har helt missat Life, men har just sett första avsnittet, är inte helt fast men den har potential, kommer helt klart se några avsnitt till.

 

Scrubs är en klassiker och jag missar aldrig ett avsnitt även om jag kan känna att dom borde lagt ner för någon säsong sen. Gillar Two and half men, vet inte varför men det är nästan lite pinsamt att erkänna :-D

 

"Two and a half men" är ju nöten, simpel humor som alltid levererar..:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som jag nämt ovan har jag börjat spela hos GoodGuys och dom har en shop http://shop.goodguyspoker.com/default.asp?categoryid=0 där man kan spendera sina VIP-poäng. Jag tänkte använda dom till att köpa roliga/onödiga prylar och upplevelser som jag kanske aldrig annars skulle göra. Tänkte att det skulle vara kul att välja ut någonting att jobba mot och ha det som morot för att hjälpa till att hålla grindmotivationen högt. Men har lite svårt att bestämma mig. Teknikprylar har jag hur mycket som helst av och vill inte ha något för billigt eller dyrt, tror mellan 15-40k VIP-points är lagom. Just nu står det mellan.

 

******************************************************

picProd246.jpg

 

Saeco Vienna De Luxe

The Vienna de Luxe comes in an elegant silver finish, with a convenient swivel base. The Rapid-Steam® feature makes cappuccino and latte making fast and easy. The Opti-Dose® allows you to change the amount of coffee beans to be ground and used to brew each individual cup of coffee. Unquestionably a wonderful machine!

24 000 VIP-points

 

******************************************************

 

picProd457.jpg

 

Stunt Driver

Great experience for you who like high speeds and extreme tricks. Learn to drive like a real stunt driver. Make 180° turns and slalom through obstacles. Place: Stockholm. Contact us for more information.

25 000 VIP-points

 

******************************************************

 

picProd46.jpg

 

Fun Table Football

Football Table - 'Fun' Model

Specially made for the home market but built with the same components as the commercial tables, the FUN is a surefire winner. Tough & hardwearing but slightly lighter than the SCORER & STRIKER, this table can easily be relocated when required. Ideal for community & family use or anywhere a coin operation is not needed.

35 000 VIP-points

********************************************************

 

 

Har alltid velat ha ett fozeball bord, men vet inte riktigt om jag får plats med det. Samtidigt vore det sjukt kul att få köra skiten ur någon bil under ordnade förållanden.... hmmmm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Missade den här.

 

 

***********************************************

picProd453.jpg

 

Rally Driver

Drive a rally car for 4 hours together with an instructor. You will definitely learn some new moves to try at home. Finish the day going with a real rally driver.

 

Contact us for more information.

14 000 VIP-points

 

************************************************

 

Har alltid drömt om att få köra rallybil plus att det skulle vara mäktigt att få sitta bredvid när någon som kan kör. Är ju även billigast så kanske passar bra som första "morot".....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har varit en riktigt soft dag, ända pokerrelaterade jag gjort är att fundera över vad jag ska göra med VIP-points annars har jag kollat lite serier och druckit några öl. Får se om det blir utgång lite senare eller om jag stannar hemma å fortsätter chilla..... hmm just nu lutar det åt fortsatt lördagschill :-D

 

 

 

 

 

amazing-pictures-lolbirds.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan varmt rekommendera att "köra skiten" ur en bli var bara noga o kolla upp vad försäkring/självrisk går på om du kvaddar bilen.:-)

Var iofs många år sen men vet att en av killarna som var med o körde fick punga ut med i runda slängar 20.000kr när han brakade in i barriären o kvaddade bilen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan varmt rekommendera att "köra skiten" ur en bli var bara noga o kolla upp vad försäkring/självrisk går på om du kvaddar bilen.:-)

Var iofs många år sen men vet att en av killarna som var med o körde fick punga ut med i runda slängar 20.000kr när han brakade in i barriären o kvaddade bilen.

 

hmmm jo det måste man ju kolla upp, känns ju som för att det ska vara någon mening ska man inte behöva oro sig.

 

Men det lutar åt att jag tar fozeball bordet, vi ska om inte allt för länge flytta till ett större kontor därden skulle passa perfekt :-D .....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var länge sen det kom en riktigt rolig serie, men såg just första avsnittet av EastBound and Down..... holy crap det var länge sen jag skrattade så mycket. Tror folk antingen kommer som jag tycka den är hysteriskt rolig eller tänka "WTF är det här för skit" ingen kommer vara mitt i mellan.

 

Will Ferrell är en av producenterna och Danny McBride (från bla Pinaple Express) har huvudrollen.

 

 

6451.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wohoo idag är nya 24 ute. Jag är en riktig serienörd och följer alldeles för många men försöker dra ner lite och har slutat följa några som jag egentligen bara tycker är fåniga ex Chuck, men 24 har alltid varit en favorit.

 

 

season6dvdsmall.jpg

 

 

 

 

En annan som jag verkligen gillar är The Menatlist, den är bara på första sässongen så ska bli intressant att se hur den utvecklas.

 

1750_01219729503.jpg

 

 

 

Vilka är era favoriter, jag kanske har missat någon riktigt bra.

 

Nu har du lurat ner mig i Mentalist träsket. Tog bara 3 dagar att se de 15 avsnitt som finns ute, vad ska jag nu hitta på? Snubben det handlar om är ju riktigt skön och hon rödhåriga är skön att titta på :)

 

Vet att du redan sett Californication som är sjukt bra, men har du sett Sleeper Cell? Två totalt olika serier men den senare är riktigt bra den med. Välgjort välspelat och en karismatisk bad guy. Jag diggade verkligen säsong 1 och sträcksåg den efter att jag råkade snubbla över första avsnittet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har du lurat ner mig i Mentalist träsket. Tog bara 3 dagar att se de 15 avsnitt som finns ute, vad ska jag nu hitta på? Snubben det handlar om är ju riktigt skön och hon rödhåriga är skön att titta på :)

 

Vet att du redan sett Californication som är sjukt bra, men har du sett Sleeper Cell? Två totalt olika serier men den senare är riktigt bra den med. Välgjort välspelat och en karismatisk bad guy. Jag diggade verkligen säsong 1 och sträcksåg den efter att jag råkade snubbla över första avsnittet.

 

hehe kul att du gillar Mentalist, har aldrig sett Sleeper Cell, ska kolla något avsnitt och se hur det verkar.

 

Det var visst några dagar sen jag skrev, tiden går fort.

 

När jag slutade spela på stars hade jag massa poäng som bara skulle bli liggande så jag shoppade lite grejor i deras butik som kom idag.

 

IMG_0003.jpg

 

Kameran verkar helt ok och jag gillar apan, perfekt att ha till hands och slå på när man tiltar haha. Kepsen och det andra skräpet kommer jag ge bort till några små kusiner som tycker allt med poker är hur kul som helst, kom även lite t-shirtar och tröjor som dom ska få.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så där, har just packat klart. Flyger till Stockholm om en liten stund och sen på måndag vidare till alperna för 2 veckors åkning i Frankrike och Italien.

 

Ser fram emot att rapotera om fantastisk åkning, galna afterskier och inga brutna ben när jag kommer hem. Kanske snabbpostar någon skön bild medan jag är borta för alla er som sitter inne och måste jobba :-D

 

Tjohoooo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...