Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Kung!

 

 

 

Fan att jag missade det. Ryktet går att Sexyterran var sådär dryg som bara han kan vara...

 

 

Citat: "Ah kul, men vi har en diskussion här så om du kunde gå vidare?"

En timme senare så slår en tjej ut Sexys drink och han svarar med en roundkick som heter duga. Det hela slutar med att vakter bokstavligen släpar ut Sexy och väl utanför så demolerar han 7/11's skyltfönster till spillror. -FriSören såg det hela och har återberättat för mig.

 

Btw så vann jag ett vad mot Nilbärs... I rosengård liksom och 100 pesetas rikare. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Citat: "Ah kul, men vi har en diskussion här så om du kunde gå vidare?"

En timme senare så slår en tjej ut Sexys drink och han svarar med en roundkick som heter duga. Det hela slutar med att vakter bokstavligen släpar ut Sexy och väl utanför så demolerar han 7/11's skyltfönster till spillror. -FriSören såg det hela och har återberättat för mig.

 

Btw så vann jag ett vad mot Nilbärs... I rosengård liksom och 100 pesetas rikare. 8-)

 

Vackert! Fan att man missade det =)

 

Karatefylla ordagrannt...

 

Torrent till gårdagens paradise hotel tack!

 

Piratebay imo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Citat: "Ah kul, men vi har en diskussion här så om du kunde gå vidare?"

En timme senare så slår en tjej ut Sexys drink och han svarar med en roundkick som heter duga. Det hela slutar med att vakter bokstavligen släpar ut Sexy och väl utanför så demolerar han 7/11's skyltfönster till spillror. -FriSören såg det hela och har återberättat för mig.

 

Btw så vann jag ett vad mot Nilbärs... I rosengård liksom och 100 pesetas rikare. 8-)

 

Med en dåres envishet fortsätter han alltså att inte bara hävda utan också betta på I/PÅ Rosengård?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ber f.ö om ursäkt för eventuell dryghet mot chofritz polare, men jag hade aldrig träffat killen förut och inte chofritz heller, så kommer en snubbe (chorfritz) fram och ba "ta reda på om den här killen tagit amfetamin" så stället sej chofritz polare där o kollar på oss. då säger jag liksom åt han å dra, viket imo e förståeligt!

 

va fö. inte därför en brud senare lacka ur på mej, hon anklaga mej för att ha tafsat på hennes polare. jag må slå tjejer, men tafsa e nåt jag fanimej inte gör!

 

No worries. Vi kan nog enas om att det var en rätt kass presentation från min sida =) Next time ;-)

 

Vet inte vad det är med vissa på baba. Jag har blivit insläpad av två vakter bakom en nödutgångsdörr, blivit förhörd och hotad med bannlysning för att någon tjej påstått att jag skulle ha drogat henne med rohypnol. Var rätt så underhållande. Svårt att försvara sig när de redan har fått alla "fakta" levererade. Jag slår varken killar eller tjejer men kan förstå folk som tycker att en klassisk hustrumisshandlar-bitchslap kan vara på sin plats ibland =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med en dåres envishet fortsätter han alltså att inte bara hävda utan också betta på I/PÅ Rosengård?

 

Var mest en fyllegrej igen. Efter lite research så finns det vissa puckon i malmö som säger På Rosengård. Därför slog jag vad med Kim om att hennes tjejkompis från malmö är en av dom, så han satte emot, o så smsade vi henne. Hon sa I. Var ju jätte evminus men hade varit kul om den satt. Är dock alltid en för mig att ge Kimtown pengar...

 

Sexyterran har f.ö kastat en flaska i huvudet på mig en gång. Det var nog det sjukaste jag varit med om i hela mitt liv. Han spårar på fyllan. Mega...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...