Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Semitiltad nu. Vi bokade flyget till Toronto idag utan avbeställningsskydd. Vi hade planerat in Maple Leafs-Sabres 26:e eller Maple Leafs-Senators 27:e Nov. Enl. hemsidan fick martinnuts för sig att det var Toronto som hade hemmaplan dessa datum, men det är visitors som står först obv. Matcherna är alltså på bortaplan för Toronto. Vi anländer 22:a November och då spelar Toronto hemma mot Dallas. Tror vi hinner till den, annars är det megasupertilt. Basketmatchen Raptors-Philly ska dock inte vara några problem...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg deras match mot Genoa i helgen. Blev positivt överraskad. Jättestandard bet imo. Du satte Basel? Punkt...

 

Vad vet du om Basel?

samt tycket du Roma nånsin har vart ett lag som levererar match efter match..

 

Dom har 2 vinster 2 X och 3 förluster i serie A samt ligger sist i sin Grupp i CL!

 

Vad fick du i odds på Roma 1.70? spelvärt?

 

Basel gick att få i ~8.50 tidigare i veckan! spelvärt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

min ööööööööööööööö tanget fungerar igen! Den slutade spontant fungera helt utan anledning. Jag startade om datorn och nu fungerar det.

 

Förklaring?

 

på mitt förra skrivbord slutade knappar konstant varannan timma att fungera. Samma knappar hela tiden. Drog ut sladdan i 5 minuter sedan var det som vanligt igen för att 2h senare ha samma problem. Kostade bara 1kkr :S

Blev inte särskilt långvarigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad vet du om Basel?

samt tycket du Roma nånsin har vart ett lag som levererar match efter match..

 

Dom har 2 vinster 2 X och 3 förluster i serie A samt ligger sist i sin Grupp i CL!

 

Vad fick du i odds på Roma 1.70? spelvärt?

 

Basel gick att få i ~8.50 tidigare i veckan! spelvärt?

 

Jag vet inte vad jag ska säga. Att dom är skit? Basel är Basel. Dom hade såvitt jag vet 0p i gruppen inför denna match och låg således sist i gruppen, Roma delad 2a? 1.7 på Roma hemma mot Basel är allt som oftast spelbart. Jag vill tro att detta var en bra bet. Tycker du att det var en dålig bet pga "Roma inte vinner 2 matcher i rad", så får det stå för dig. Väljer Roma här 7 dagar i veckan. Tror inte på skrockfullhet i den mån att ett lag inte vinner två matcher i rad...

 

Köpte biljetter via Kanadas ticnetservice. Hur smidigt som helst. Funkar exakt som här hemma med att man printar ut skiten. Tyvärr var alla high stakesbiljetter slut så vi fick inte jättebra platser. Rad 19 på övre sektionen, ändock exakt i mitten så ska inte pluswajna. Biljetterna kostade 42.5$/st. Det kan man ju leva med för en nhlmatch :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

min ööööööööööööööö tanget fungerar igen! Den slutade spontant fungera helt utan anledning. Jag startade om datorn och nu fungerar det.

 

Förklaring?

 

starta om datorn löser allt. det har min pappa lärt mej.

 

Jag vet inte vad jag ska säga. Basel är Basel.

 

risotto e ju alltid risotto

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte vad jag ska säga. Basel är Basel. Dom hade såvitt jag vet 0p i gruppen inför denna match och låg således sist i gruppen, Roma delad 2a? 1.7 på Roma hemma mot Basel är allt som oftast spelbart. Jag vill tro att detta var en bra bet. Tycker du att det var en dålig bet pga "Roma inte vinner 2 matcher i rad", så får det stå för dig. Väljer Roma här 7 dagar i veckan. Tror inte på skrockfullhet i den mån att ett lag inte vinner två matcher i rad...

 

okok, förstår ditt resonemang men håller inte med ;) Inte när Roma är så dåliga som dom är nu.

 

En sportsbettingpolare skrev såhär tidigare ikväll,

Alla som spelar stora pengar på CL, PL, Serie A är idioter

om det inte finns något odds som sticker ut mot marknaden i övrigt..

 

ett tips från polarn, http://www.genuinebetting.se/

Guldgruva när det gäller sportsbetting tips!

Här ser du deras resultat denna månad! http://www.spreadsheet.se/genuinebetting

 

Edit, Polarn satt Basel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okok, förstår ditt resonemang men håller inte med ;) Inte när Roma är så dåliga som dom är nu.

 

En sportsbettingpolare skrev såhär tidigare ikväll,

Alla som spelar stora pengar på CL, PL, Serie A är idioter

om det inte finns något odds som sticker ut mot marknaden i övrigt..

 

ett tips från polarn, http://www.genuinebetting.se/ Guldgruva när det gäller sportsbetting tips!

 

Edit, Polarn satt Basel

 

 

Tror din polare har löst detta med betting!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror din polare har löst detta med betting!

 

+1

 

Han satte på Basel dessutom. Säger det mesta...

 

Nämen det funkar faktiskt såhär. Är man inte bettingproffs vilket typ ingen är, så kör man bara. Pokerspelare är största bettingtorskarna ever, och jag är en av dom. Betting är kul, men oftast spew och pengar i sjön. Jag bettar ändå relativt sällan, men ser det mest som en kul grej. Räknar inte med vinst eller nåt utan för mig går det under "irl-utgifter". Som att flippa på krogen, eller köpa en biljett till NHL. Klart att får man ett hett tips kan man ju sätta en slant, men ofta går man ju bara på det man tror är bra, som Roma i detta fall...

 

lolz, hata alla efterkloka genier i sportsbetting. Inget man säger att man visste efter matchen räknas. Kan man lika gärna hålla tyst.

 

Jätteplus. Inget ont om Kvastfan men hade Roma vunnit hade nog inte "Hur kunde du betta Roma"-inlägget kommit :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lolz, hata alla efterkloka genier i sportsbetting. Inget man säger att man visste efter matchen räknas. Kan man lika gärna hålla tyst.

 

inte efterklok, hade jag kikat in här före matchen och sett att dom lirat Roma hade jag skrivit samma sak då! inte spelvärt att lira Roma när dom är så dåliga och oddset på Basel var så jävla bra ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså Niklas, jag förstår att det är jävligt skoj o tippa CL,PL,Serie A när man kan kika på matcherna med polarna, men tror inte det gör nå stora pengar i längden därför jag tänkte tipsa om just http://www.genuinebetting.se/

Kostar 250kr i månaden och dom är helt sjuka, nu börjar basketligorna och förra året satt en av snubbarna på sidan 48av51 matcher, minimum oddset var på 2.0

Sen finns det 2 andra som spelar damvolleyboll och div1 hockey

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså Niklas, jag förstår att det är jävligt skoj o tippa CL,PL,Serie A när man kan kika på matcherna med polarna, men tror inte det gör nå stora pengar i längden därför jag tänkte tipsa om just http://www.genuinebetting.se/

Kostar 250kr i månaden och dom är helt sjuka, nu börjar basketligorna och förra året satt en av snubbarna på sidan 48av51 matcher, minimum oddset var på 2.0

Sen finns det 2 andra som spelar damvolleyboll och div1 hockey

 

Ty för tips, men är inte ute efter nåt sånt. Kör mitt eget race och anledningen följer. Var med i cyntax bettingfond och tyckte det var ett kul initiativ. Ämnar dock inte att plussa på betting i längden då jag vet att det inte kommer funka. Har definitivt inte tid att ta betting seriöst. Kör några ströbets då o då, mest för att det är kul, sen tippar jag stryket för att vinna en t-shirt. Ungefär så det ligger till. Är i mina ögon ganska luttrad vad gäller betting, och tar det inte så seriöst längre. F.ö så han som satte 48/51 matcher för över 2.0 i odds, sprang nog så sjukt mycket över ev att stu ungar förmodligen vänder sig i graven. Hoppas han satte sjuka summor för han kommer aldrig hitta en liknande rush...

 

När vi ändå snackar betting så kan jag lika gärna lasta in morgondagens europatips. Sen får det vara nog. Tror på ettor och inga pengar på 13 som ni ser...

 

1. Manch.U - Bursaspor 1

2. Glasgow R - Valencia 1 X 2

3. Inter - Tottenham 1

4. Twente - W.Bremen 1 X 2

5. Lyon - Benfica 1 X

6. Schalke - H.Tel Avi 1

7. Barcelona - FC Köpenh 1

8. Panathin - Rubin K. 1 X 2

9. Manch.C - Lech Poz. 1

10. At.Madrid - Rosenborg 1

11. Dortmund - Paris SG 1

12. Napoli - Liverpool 1 X 2

13. GAIS - Örebro 1 X 2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

. F.ö så han som satte 48/51 matcher för över 2.0 i odds, sprang nog så sjukt mycket över ev att stu ungar förmodligen vänder sig i graven. Hoppas han satte sjuka summor för han kommer aldrig hitta en liknande rush...

 

hahaha :D

 

koppar dirr från sidan, " Min stats för BASKETLIGAN SÄSONGEN 2009/2010 var 47 av 51 satta spel till snittoddset 2.50.

Sett till den statsen är det rimligt och tro på en bra stats även 2010/2011 "

 

Jag är united fan så hoppas Köpenhamn skräller mot Barca och att Cavanni skjuter hem segern till Napoli! men annars GL med liret!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

min ööööööööööööööö tanget fungerar igen! Den slutade spontant fungera helt utan anledning. Jag startade om datorn och nu fungerar det.

 

Förklaring?

 

Om du menar att tangenterna Å Ä Ö mfl ersätts med andra knappar har du typ hållt in "ctrl" för länge, eventellt någon knapp bredvid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okok, förstår ditt resonemang men håller inte med ;) Inte när Roma är så dåliga som dom är nu.

 

En sportsbettingpolare skrev såhär tidigare ikväll,

Alla som spelar stora pengar på CL, PL, Serie A är idioter

om det inte finns något odds som sticker ut mot marknaden i övrigt..

 

ett tips från polarn, http://www.genuinebetting.se/

Guldgruva när det gäller sportsbetting tips!

Här ser du deras resultat denna månad! http://www.spreadsheet.se/genuinebetting

 

Edit, Polarn satt Basel

 

alltså vad är grejen här, måste man maila in till admin för att skapa ett konto?, fanns inte direkt mycket info på den sidan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Manch.U - Bursaspor 1

2. Glasgow R - Valencia 1 X 2

3. Inter - Tottenham 1

4. Twente - W.Bremen 1 X 2

5. Lyon - Benfica 1 X

6. Schalke - H.Tel Avi 1

7. Barcelona - FC Köpenh 1

8. Panathin - Rubin K. 1 X 2

9. Manch.C - Lech Poz. 1

10. At.Madrid - Rosenborg 1

11. Dortmund - Paris SG 1

12. Napoli - Liverpool 1 X 2

13. GAIS - Örebro 1 X 2

 

 

Tror Tottenham kan skaka Inter, sen springer ju inte Schalke jätte bra i bundesliga heller. Men du brukar ju ha koll på det här me tipset, gl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...