Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Några är iaf fake, gjorda av reklambyrån Lowe Brindfors eller Storåkers kommer inte ihåg :)

 

jag kan tro det om dom som går på tv för vissa av dom e bara för O_O

 

Onepiece?

 

Jag har kört denna luftigare variant länge nu;)

 

f26199_luftigonepiece.jpg

(försökte lägga in bilden här, men det gick ju inget bra)

 

http://www.n0.se/v/f26199_luftigonepiece.jpg

 

haha den fick mej att le.

 

--

 

 

ang. one-piece så heter ju originalet "onesie" och dom e som jag förstår av bomull och tunna som pyjamaser. DET e perfekt för krindät

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tillbaka från kiropraktorn. Känns helt fantastiskt i ryggen nu. Har bara ont på morgonen när jag vaknar, och när jag är ute och springer. Ska börja träna med med gummiband nu och det kommer göra susen. När 2010 är över kommer min rygg vara som ny. Hipp hurra...

 

Nu ska jag till Johanneshovs isstadion och se AIK-Håve. Hoppas shahin89 hakar då han har 2 raka hockeysegrar i ryggen. Killen har uppenbarligen en hästsko i påsen. Han har också en splitterny pokerblogg som folk borde besöka...

 

Mvh,

microstakesrygg i påsen89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om jag gått i periodpaus någon gång förut, men jag gjorde det idag. Tror iofs det hänt någon gång. Riktigt förnedrade av Håve. Kommer ju bli ett par såna här matcher, och det är väl egentligen inte mycket att göra. AIK har mer poäng än förväntat, och att inte ligga sist är en rejäl framgång. Hoppas man inte viker ner sig fram över som idag. SSK borta på torsdag. Ska se över möjligheterna att fylla en bil o ta sig dit. Förväntar mig faktiskt poäng där...

 

Mvh,

HV7189

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fyfan länge sen man garvade så mkt som åt körkorts-shahin

 

är det här ett idiotiskt inlägg som är till för att provocera?

 

---

 

aik hockey var misär rakt igenom:-(... började helt löjligt bra men sen föll laget som ett korthus.

 

min blogg ligger f.ö. här; http://www.pokerskull.com/2010/10/shahin-baharan-presenterar-sig/#comments

 

snart kommer jag även att posta cancerfondenlänk här på pokerforum. kommer mer information om det nu på första "krukan challenge" inlägget som postas imorgon på bloggen.

 

fortsätter att skriva som vanligt på pf.. men blir mer seriösa inlägg där.

 

grindlol nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...